רוצים לדעת איך להשתמש באינסטגרם לקידום המותג או החברה שלכם? מחפשים טיפים לפרסום העסק שלכם באינסטגרם כמו מקצוענים? בואו ללמוד איך עושים שיווק באינסטגרם שיהיה נכון, מקצועי ואפקטיבי. קראו את 10 הטיפים לניהול העמוד העסקי שלכם באינסטגרם בצורה מוצלחת יותר.
אם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם באינטרנט, סביר להניח כי אתם שוקלים לשלב קידום באינסטגרם במערך השיווק הדיגיטלי שלכם.
רוצים שהעסק שלכם יבלוט מבין המתחרים ברשת החברתית השנייה בגודלה בעולם? מעוניינים ליצור פרופיל עיסקי שיהווה עבורכם נכס דיגיטלי אמיתי – כזה שיניב לכם צמיחה בכמות המכירות או בעסקאות המבוצעות דרך הדיגיטל? המאמר הבא הוא בשבילכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
עשור לאחר השקתה של אפליקציית האינסטגרם, ללא ספק מדובר בפלטפורמת שיווק בולטת ועיקרית במיוחד בעולם הקידום באינטרנט. היום כמעט אין עסק שלא יצר לעצמו פרופיל עיסקי באינסטגרם ואולי אף השקיע על קידום הפוסטים שלו בתשלום.
נתוני החברה מצביעים על כך שכ-70% מהמשתמשים באפליקציה עוקבים אחר מותגים ועמודים עסקיים ומבצעים פעולות בעקבות השראה מפוסטים שצפו בהם באינסטגרם.
בעלי עסקים רבים זיהו את האפליקציה כבעלת פוטנציאל רב לקידום המותג, החנות או החברה שלהם. ואכן, כמיליון מפרסמים בעולם כבר משקיעים על קידום ממומן באינסטגרם ופי כמה וכמה מהם משקיעים גם על קידום אורגני באפליקציה.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים לבנות פרופיל עיסקי מנצח באינסטגרם, כמו של החברות המובילות והמתחרים הגדולים שלכם, אך לא יודעים מאיפה להתחיל? קראו את הטיפים שהכנו עבורכם לשיווק יעיל, נכון ומוצלח יותר לעמוד האינסטגרם העיסקי שלכם.
עדיף שתבחרו שם משתמש הכולל את שם המותג שלכם במדויק ולא דבר מעבר. לעיתים זה לא מתאפשר שכן כבר קיים עמוד אחר על אותו שם משתמש. במקרה כזה, כדאי שתבחרו בשם דומה ככל האפשר לשם המותג או העסק שלכם.
לבחירת תמונת פרופיל מוצלחת יש חשיבות רבה במידת המעורבות שהגולשים ייצרו עם הפרופיל שלכם. היא משפיעה על הסיכוי שהם יזהו את המותג שלכם בעתיד. לכן מומלץ לבחור בתמונה איכותית של הלוגו והסלוגן שלכם וכן להימנע מתמונות באיכות ירודה ומתמונות שאינן מייצגות מספיק את המותג.
החלק הראשון שהגולשים רואים כאשר הם נכנסים לעמוד שלכם, לפני שהם גוללים למטה לשאר התמונות, הוא התיאור, שנקרא גם Bio. השקיעו מחשבה על יצירת תיאור לעמוד שיהיה מעניין, מושך, ועדכני וידבר את שפת המותג שלכם.
לפני יצירת אסטרטגיית התוכן לעמוד העיסקי שלכם באינסטגרם – כדאי שתיבדקו את עמודי המתחרים שלכם באפליקציה ותיראו איך בנויים הפרופילים שלהם. בדקו איזה תוכן הם מציעים, כל כמה זמן הם מעלים פוסטים וכיצד הם מנגישים את המסרים שלהם לגולשים.
תדאגו ליצירת תמונות איכותיות ומעניינות שתוכלו להעלות לעמוד העיסקי שלכם באינסטגרם, במטרה ליצור תשתית התחלתית לקליטת עוקבים לדף. זכרו שתמונות באיכות ירודה או ברזולוציה נמוכה מקבלות חשיפה נמוכה יחסית. את התמונות העלו לא רק כפוסטים אלא גם כסטוריז. את הסטורי המוצלחים יותר הקפידו גם להשאיר על העמוד כ"היילייטס". זה יעזור לעמוד האינסטגרם העיסקי שלכם להיראות מגניב, מושך ועדכני יותר.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
השתמשו ב #האשטגים (מעיין "קטגוריות") עבורם תוכלו לתייג את התמונות שלכם. זה יגרום להן להופיע באינדקס התמונות עבור אותו ההאשטג שהגדרתם. מדובר בדרך יעילה לקידום התמונות שלכם, שכן היא גורמת לקהל נוסף להגיע לפרופיל העסקי שלכם, גם אם הוא לא עוקב אחריכם.
באופן כללי, פייסבוק ואינסטגרם מאוד מעודדות פוסטים מסוג וידיאו וחושפות אותם יותר מפוסטים בלי וידיאו. זאת כי הסרטונים גורמים לגולשים להישאר יותר זמן בפלטפורמות שלהן. הן מקדמות סרטונים גם אם מדובר בפוסטים אורגניים או ממומנים. לכן אין ספק שכדאי לכם לשקול יצירה של סרטונים ייעודיים ומותאמים לקידום העסק באינסטגרם.
אם אתם רוצים לעשות קידום באינסטגרם לעסק שלכם – חשוב שתקפידו להעלות תוכן באופן קבוע. זה יעזור לכם להיחשף לקהל גדול יותר ולקבל יותר מעורבויות בפרופיל העיסקי באינסטגרם. כך אתם מגדילים את הסיכוי שגולשים יחכו לפרסום הפוסטים שלכם וייכנסו לבקר בעמוד שלכם מיוזמתם.
התיאור הוא מיקום מצוין עבורכם להעביר את המסר שלכם, וכדאי לנצל זאת בפוסטים שאתם מעלים. נסו לנסח תיאורים מסקרנים, מצחיקים, מרגשים או מעוררי השראה. חשוב שהתיאור של הפוסטים שלכם יכתב בשפה של קהל היעד ויגרום לו להתחבר אליכם ולרצות לחזור לעמוד שלכם שוב בעתיד.
תעשו לייקים ללקוחות פוטנציאליים ועקבו אחריהם. זוהי דרך נהדרת כדי לקבל יותר חשיפות לעמוד שלכם בצורה אורגנית, מבלי לשלם על לייקים ועוקבים קנויים ומזויפים שעלולים לפגוע בחשבון שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
החלטתם שאתם רוצים לעשות קידום באינסטגרם לעסק שלכם? הגעתם למקום הנכון. אנו בסושיאל ליידי מקדמים באינסטגרם מגוון אושיות, בעלי עסקים ונותני שירות בתחומי פעילות שונים, מזה עשור. נשמח לקדם גם את העסק שלכם באינסטגרם ובדיגיטל בכלל.
רוצים לדעת עוד על אפשרויות קידום באינסטגרם לעסקים? צרו איתנו קשרעוד היום.