נוכחות ברשתות החברתיות חשובה עבור כל עסק המעוניין להגיע לקהל היעד שלו, לשווק את מוצריו ולטפח את הקשרים עם לקוחות בעבר ובהווה. עם זאת, כל פרופיל חברתי דורש יצירה של תוכן ייחודי, השקעה באינטראקציה עם משתמשים אחרים ותחזוק יומיומי. אף עסק קטן או בינוני לא יכול לעמוד בעומס של פעילות בכל הרשתות החברתיות במקביל. החדשות הטובות הן – שגם אין בכך צורך. בשלב גיבוש האסטרטגיה השיווקית שלכם, עליכם לבחור את הרשתות המשמעותיות עבור העסק שלכם ולהשקיע בפעילות בהן. כיצד תוכלו לבחור את הפלטפורמה בעלת הפוטנציאל הגדול ביותר עבור העסק שלכם? שימו לב לעקרונות המנחים שגיבשנו עבורכם:
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
קהל יעד: למרות השמועות, פייסבוק עדיין פונה לכל הגילאים והמינים פשוט כי יש בה 2.23 מיליארד משתמשים מדי חודש
סוגי תוכן: שילוב של טקסט, תמונות ווידאו
אתגרים: החשיפה האורגנית הנמוכה שמפלה עמודים עסקיים על פני משתמשים פרטיים.
יתרונות: לפעילות בפייסבוק שני יתרונות חשובים עבור כל עסק: האפשרות ליצור ולטפח קהילות באמצעות ממשק הקבוצות Facebook Groups שהוא נכון להיום פורטל הקהילות הוירטואליות הגדול בעולם. ו – חשוב עוד יותר: מערכת הפרסום המפותחת ביותר בעולם שאי פעם היתה נגישה למשתמש הפרטי.
לכן, בשורה התחתונה: כל עסק צריך נוכחות בפייסבוק, גם אם חשיפה לקהלים חדשים באמצעות העלאת פוסטים בעמוד העסקי בלבד, אינה ממש אפשרית כרגע.
רוצים לדעת על פעילות עסקית בפייסבוק? התחילו כאן.
עוד על בניית קהילת פייסבוק? כאן.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
קהל יעד: כולם, אבל בייחוד נשים מדור ה-y
סוגי תוכן: בעבר, רק תמונות, כיום שילוב של תמונות, טקסטים ווידאו.
אתגרים: הפעילות ברשת דורשת יצירתיות והקפדה על רמה גבוהה של החומרים החזותיים. נקודה חשובה נוספת – באינסטגרם אין אפשרות להוסיף לינק בכל פוסט, אלא רק בתיאור הפרופיל. לכן, זו לא הרשת המתאימה כדי להוביל גולשים לאתר או החנות שלכם.
יתרונות: עמודים עסקיים אינם מופלים כאן לרעה ולכן יש לכם הזמדנות אמיתית להגיע לקהל יעד של מתעיניינים בתחום שלכם.
בשורה התחתונה: הנוכחות באינסטגרם חשובה למי שמכוון לקהלי היעד של הרשת, אבל כדי להתבלט כאן, חייבים לייצר תוכן מעולה מכל בחינה.
רוצים לדעת עוד על פעילות עסקית באינסטגרם? התחילו כאן.
קהל יעד: צעירים מדור ה-Z
סוגי תוכן: סרטונים קצרים
יתרונות: אפשרות להיע לקהל רחב בזמן קצר
חסרונות: לרשת "שפה" ייחודית המאפיינת אותה. כדי להיות כאן, חייבים להתחבר לטרנדים והאתגרים.
בשורה התחתונה: למי שהעסק שלו פונה לקהל של צעירים.
רוצים לדעת עוד על פעילות עסקית בטיקטוק? התחילו כאן.
קהל יעד: אנשי מקצוע 25-54
סוגי תוכן: טקסט
אתגרים: נישתי, משתמשים לא מעורבים
יתרונות: אפשרויות טרגוט לB2B
בשורה התחתונה: לעסקים הפונים לעסקים ותחום ההיי טק
לא בטוחים אם כדאי לכם לפרסם בלינקדאין? עוד מידע כאן.
קהל יעד: בעיקר נשים, בעיקר בארצות הברית
סוג תוכן: תמונות בפורמט מאורך
יתרונות: לינק לאתר שלכם מכל תמונה
חסרונות: המשתשות בפינטרסט רואות כל תמונה ללא ההקשר של הפרופיל שלכם ולכן חשב במיוחד שכל תמונה תעמוד בזכות עצמה. אמנם ניתן להענות תמונות מכל הסוגים, אך ללא תמונות מאורכות המשלבות תמונות מושכות וטקסט תתקשו להתבלט.
בשורה התחתונה: מומלץ במיוחד למי שפונה לנשים בארצות הברית ומעוניין להביא תנועה לאתר שלו.
רוצים לדעת עוד על פעילות עסקית בפינטרסט? התחילו כאן.