איך להשתמש ב״היילייטס״ של אינסטגרם ביעילות

עם פיצ׳ר ההיילייטס של אינסטגרם ניתן לקבע סטוריז ישנים בפרופיל המשתמש, כך שלא ימחקו.

המשמעות היא שקודם יש לעלות סטורי כדי לשמור אותו לאחר מכן כהיילייט.

שלא כמו סטוריז רגילים שנשארים באוויר רק 24 שעות, היילייטס נשארים כל עוד אנחנו רוצים, ואנחנו יכולים לקבוע מתי לשים אותם או להוריד אותם ואף לסדר אותם על פי קטגוריות שאנו קובעים מראש.

במאמר זה נדון כיצד להפוך את הקאבר של הסטורי שלנו מברירת המחדל המוצעת לקאבר ממותג ומרשים.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

למה לתייג סטוריס כהיילייט?

Instagram Highlights מאפשר לנו לקבץ ולאחסן תוכן חשוב, חינוכי או מבדר מהסטוריז שאנו מעלים.

ניתן להמשיל את הפיצ׳ר לסוג של “תיקית” תוכן, כאשר כל תיקיה מכילה קטעי וידאו על נושא מסוים.

לאחר שיתוף הסטורי הראשוני שלנו, ניתן לקשר את אותו סטורי עם התיקייה שנבחרה תחת הנושא המתאים.

מיתוג של תוכן ברמה גבוהה בחשבון שלנו כהיילייטס ייתן לו נראות מקצועית ומזמינה.

כמו כן, כבעלים של מותג שרוצה לקדם מכירות דרך חשבון האינטרנט, מומלץ גם להדגיש מיתוג של מוצרים באמצעות היילייטס.

מיתוג של היילייטס בחשבון האינסטגרם ייתן לו נראות מקצועית ומזמינה

מיתוג של היילייטס בחשבון האינסטגרם ייתן לו נראות מקצועית ומזמינה

חלוקת ההיילייטס לקטגוריות שונות

לאחר יצירת ‘היילייטס‘, אנו יכולים להשתמש ב15 תווים מקסימום עבור שם של קטגוריה.

מומלץ להשתמש בשם קצר וקליט, כך שמשתמשים אחרים יוכלו לראות את שם התיקיה המלא כשהם נכנסים לפרופיל.

בנוסף, כברירת מחדל, אינסטגרם משתמשים בתמונה הראשונה שנוספה להיילייטס כתמונת השער או הקאבר.

עם זאת, יש את האפשרות להחליף את הקאבר במראה מקצועי ואטרקטיבי יותר.

תמונות הקאבר הראשיות של ההיילייטס צריכות להיראות נקי ולהיות עקביות בכל “התיקיות”, כך שהפרופיל ישמור על מראה מאורגן, ואסתטי.

הנה כמה דרכים לתייג את הקאבר עבור היילייטס:

1) עיצוב הקאבר

כדי להוסיף מראה ותחושת מיתוג, יש ליצור תמונות קאבר מותאמות אישית המשקפות את המראה והסגנון שברצוננו להעביר לעוקבים שלנו.

ניתן לשלב לוגו, סמל, או תמונה רלוונטית לתוך העיצובים שנבחרו.

אפשרות נוספת היא לעצב את תמונת הקאבר בתוך הסטורי הראשוני.

ניתן גם ליצור קאבר ללא תמונה ופשוט לרשום את הנושא התיקייה.

בעת יצירת קאבר טקסטואלי, חשוב למרכז את כל הטקסט, הסמלים והסימנים של הקאבר ולשמור על עיצוב פשוט שניתן להרחיבו מאוחר יותר.

 

שימוש נכון בהיילייטס ייתן לפרופיל האינסטגרם מראה מקצועי ומושך יותר לעין

שימוש נכון בהיילייטס ייתן לפרופיל האינסטגרם מראה מקצועי ומושך יותר לעין

 

2) הוספת תמונת קאבר מעוצבת להיילייטס

לפני שנוכל להשתמש בעיצובים החדשים של תמונות הקאבר, תחילה נצטרך להעלות אותם לסטוריז שלנו, ואז נוכל לשייך אותם לסעיפים המתאימים בהיילייטס.

כדי לעשות זאת, חזרו לפרופיל שלכם וליחצו על תמונת הפרופיל כדי להציג את הסטורי שלכם.

כאשר תמונת הקאבר/ שער נפתחת, ליחצו על סמל הלב – ‘היילייטס’.

 

3) עדכון תמונות קאבר עם מיתוג חדש

השלב הבא הוא לעדכן את תמונת הקאבר עם מיתוג חדש.

ליחצו על התיקייה היילייטס, וליחצו על סמל שלוש הנקודות בפינה הימנית התחתונה.

ליחצו על עריכת היילייטס, שם תראו אפשרויות עריכה עבור תמונת קאבר. תוכלו לשנות את השם או אפילו למחוק את ההיילייטס אם הם לא רלוונטיים כבר.

כדי לשנות את תמונת הקאבר, ליחצו על “עריכת קאבר” וביחרו לתייג את התווית החדשה.

ניתן לגרור את התמונה על המסך כדי למקם אותה מחדש. לאחר מכן ליחצו על ׳בוצע׳ כדי לשמור את השינויים.

 

לסיכום,

העלאת סטוריז ושימוש בהיילייטס של אינסטגרם יכולים להיות כלי רב עוצמה עבור עסקים.

מיתוג של תמונות הקאבר של ההיילייטס בחשבון האינסטגרם ייתן לחשבון מראה מקצועי ואטרקטיבי המושך את העין. 

בהחלט שימושי כאשר נרצה להזמין את העוקבים ׳לצלול׳ עמוק יותר לתוך העסק או המותג שלנו.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך יוצרים רילס מקצועיים באינסטגרם? – How to Create Instagram Reels Like a Pro
11 ביולי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לשיווק העסק שלכם? How to Use LinkedIn to Market Your Business
5 ביולי 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
איך להפיק צילומים שיווקיים לעסק שלך? How to produce a business marketing photoshoot
27 ביוני 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
המסע שלי למען ההסברה הישראלית במבצע שומר החומות My Journey to and for Israel
31 במאי 2021