יוצרים רבים באינסטגרם משקיעים שעות על גבי שעות, כדי לחשוב על התוכן הטוב ביותר עבור קהל היעד שלהם, וכדי ליצור אותו ולהעלותו לפלטפורמה.

וזה יכול להיות תהליך מאוד מעייף ומסובך בימים אלו. בהם כל אתר, בלוגר או משפיען אומר דברים רבים ומפיץ המוני תכנים מסוגים שונים – כמו פוסטים או סטוריז.

עם זאת, ישנם כמה קריטריונים עיקריים שצריך לדבוק בהם כדי להפוך את התוכן שלכם למושך באמת באינסטגרם.

משתמשי אינסטגרם גוללים באינסטגרם כל היום. כלומר, יוצא להם להגיע לחשבונות רבים. ומערכת אינסטגרם יודעת במה אנחנו מתעניינים לפי התכנים שאנחנו צורכים הכי הרבה, והיא מציגה לנו יותר מהם.

עכשיו אם נודה באמת, המגוון באינסטגרם הוא עצום. לכן, התפקיד שלכם הוא ליצור את התוכן הנכון, שיגרום לעוקבים הפוטציאליים לא רק להגיע לדף שלכם. אלא גם לרצות לעקוב אחריו ולחזור אליו כדי לצפות בתכנים שלכם.

אז איך אפשר ליצור תוכן מושך יותר לאינסטגרם? ואילו תכנים כדאי לכם ליצור לשם קידום פרופיל האינסטגרם שלכם? ובכן, כעת, נעבור על כמה טיפים מעשיים לשם השגת המטרה.

איך ליצור תוכן מושך לאינסטגרם – שיעזור לכם לקבל יותר חשיפה

1. צרו ערך אמיתי לקהל היעד שלכם

כן, תוכן מבדר יכול להיות מועיל כדי למשוך אנשים באינסטגרם להגיע לפרופיל שלכם. למרות שזה עשוי להיות נכון, אם אתם באמת רוצים לגרום לאנשים להישאר ולעקוב אחריכם, אתם צריכים לתת להם יותר.

כדי לעניין את הגולשים באינסטגרם באמת, צריך לתת להם ערך ממשי. כמו משהו לחשוב עליו, משהו שירגש אותם או משהו שממנו הם יכולים להפיק תועלת. בימים אלה אנשים גם מחפשים השראה בכל עבר. 

לכן, אם אתם רוצים ליצור תוכן מושך יותר לאינסטגרם – השתמשו במידע זה במסגרת אסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם. כדי לקבל יותר חשיפה ומעורבות בפרופיל האינסטגרם שלכם, ספקו לגולשים סיבה לחזור לדף שלכם. אלו יכולים להיות פוסטי השראה, תשובות לשאלות נפוצות, מדריכים או טיפים בתחום הפעילות שלכם. או כל דבר אחר שמהווה ערך אמיתי לקהל היעד שלכם.

איך ליצור תוכן מושך באינסטגרם

2. דיבקו בנישה שלכם

נכון, זה קל להיסחף עם מגוון הנושאים באינסטגרם. וזה מובן, אתם עשויים להיות מעוניינים ביצירת תכנים בתחומים רבים. אבל, אם אתם רוצים לבנות קהילה נאמנה ברשתות החברתיות, עליכם לחשוב בראש ובראשונה למה התחילו לעקוב אחריכם מלכתחילה. ולדבוק במסר הזה.

כשגולשים מתחילים לעקוב אחריכם באינסטגרם, הם עושים זאת כי הם מצפים לקבל מכם עוד תוכן מהסוג שאתם מפיצים בה כרגע. וכשאתם מפסיקים להעלות תכנים מנישה מסוימת ועוברים לאחת אחרת – אתם יכולים לאבד כמות גדולה של עוקבים. ואם אתם פשוט מתפזרים ומעלים תכנים מכמה נישות – אתם בעצם לא ממוקדים מבחינת התוכן שלכם באינסטגרם. וזה מקשה על הגולשים להתחבר אליכם, ומוריד את הסיכוי שהם יעקבו אחריכם.

לכן, אם אתם רוצים ליצור תוכן מושך לאינסטגרם, פשוט ביחרו את הנישה שהכי מעניינת אתכם או את זו שקשורה לתחום הפעילות של העסק שלכם. ו-וודאו שאתם דובקים בה. כך תשמרו על השיחה המתמשכת שיש לכם עם הקהל שלכם. ותוכלו לשפר את הקשר שלכם איתם על ידי דבקות במסר העיקרי שלכם. כך גם הגולשים יידעו שכאשר הם יחזרו לעמוד האינסטגרם שלכם, הם ימצאו בו את כל התשובות שהם מחפשים באותה נישה ספציפית.

3. תהיו אמיתיים

הטיפ האחרון ליצירת תכנים מושכים יותר לאינסטגרם, אבל אולי החשוב ביותר, הוא להיות אמיתיים.

המשתמשים באינסטגרם מחפשים בעיקר תוכן אותנטי ונגיש. הקהל שלכם רוצה באמת להכיר אתכם, כדי שיוכל לבטוח בכם יותר. הקהל שלכם רוצה להרגיש כאילו הוא מכיר אתכם. וכאילו שהשיחה שמתרחשת באינטרנט היא אמיתית, ולא מזויפת או מאולצת מדי.

במילים אחרות, הגולשים באינסטגרם ייבטחו בכם יותר ויתחברו אליכם ברמה אחרת לגמרי – אם רק תיפתחו אליהם מדי פעם.

ובנוסף, להרבה גולשים באינסטגרם מתחיל ממש להימאס מהתוכן שמנסה להציג עולם אידאלי ומושלם. כלומר, משתמשי אינסטגרם מחפשים יותר תוכן "בלי פילטרים".

לכן, אם אתם רוצים ליצור תכנים מוצלחים יותר לאינסטגרם – הראו לגולשים בפלטפורמה שאתם אנושיים, ואמיתיים איתם. העלו גם פוסטים של מאחורי הקלעים של העסק שלכם – שזוכים לעניין רב באינסטגרם. ושתפו על איך אתם עושים טעויות לפעמים או מרגישים מוצפים.

שתפו פוסטים מאחורי הקלעים כדי להתחבר לקהל העוקבים שלכם

לסיכום,

אם להיות יועצת האינסטגרם שלכם לרגע. במאמר זה, סיכמנו כמה דגשים חשובים על איך ליצור את התוכן המושך והמעניין ביותר באינסטגרם. ואם תחשבו על זה, הכל הגיוני.

כאשר אתם מחפשים השראה חדשה באינסטגרם אתם סומכים על מישהו שיביא לכם ערך רב, ולא יבזבז את הזמן שלכם. אתם מעוניינים לעקוב אחרי מישהו שיהיה ספציפי וידבוק בנישה והקונספט של הדף שלו. יתר על כן, אתם רוצים למצוא מישהו שיהיה אמין ואמיתי איתכם.

לכן, צרו את סוג התוכן שאתם רוצים ומצפים למצוא באינסטגרם. ותראו איך ביצועי הפוסטים והסטוריז שלכם ישתפרו פלאים.

שיווק העסק באינסטגרם ובדיגיטל בכלל

מעוניינים ללמוד עוד על קידום העסק באינסטגרם? אם כן אז תשמחו לשמוע על הקורס החדש שלי לשיווק עסקים באינסטגרם. בו אני מלמדת כל מה שצריך לדעת בנושא.

או שאולי אתם דווקא מחפשים צוות אמין ומקצועי שידאג לשיווק אפקטיבי ונכון יותר של העסק שלכם באינטרנט? אם כן, אז הגעתם למקום הנכון. שמי טל נברו, ובמסגרת חברת השיווק בדיגיטל שלי – סושיאל ליידי, אני מספקת מגוון שירותים בתחומי הקידום באינטרנט. כמו פיתוח ועיצוב אתריםבניית אסטרטגיה וניהול תוכן , ופרסום ממומן. בנוסף, אני מלווה עסקים במעבר מהאוף-ליין לאונליין, ואשמח לעזור גם לעסק שלכם.

רוצים לדעת עוד? צרו איתי קשר, ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להכין את העסק לנפילה הבאה של פייסבוק? How to Prepare for the Next Facebook Shutdown
26 באוקטובר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כל היתרונות של קהילת מעורבות הדדית באינסטגרם – Instagram Engagement Community
26 בספטמבר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי – Most Frequent Questions on My Blog
22 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 טיפים מנצחים להקמת עסק דיגיטלי – Tips for Starting a Digital Business
15 באוגוסט 2021