האשטגים באינסטגרם – זה כל הסיפור

מי שחשב על סימן ה״סולמית״ (או האשטאג כפי שכולנו מכירים כיום) כסמל מהפכני שישנה פרקטיקות עסקיות, סטנדרטים של קבלה חברתית ואפילו ממשלות שלמות, לא יכול היה להיות יצירתי יותר.

אז איך נוכל להשתמש בהאשטגים כדי להגדיל את הנוכחות שלנו ברשת?

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

האשטגים יוצרים את הבאז

האשטאג של מוצר חדש, שירות ועוד יכול ליצור תנועת עוקבים מסיבית (או בעגה המקצועית: טראפיק) למדיה שיכולים לגרום להאשטאג להפוך לויראלי.

האשטאג שממוקם היטב לאורך קמפיין פרסומי מספיק לעיתים בכדי ליצור באז מסיבי סביבו וכהמשך ישיר, השפעה ויראלית של המדיה החברתית.

icebucketchallenge# או בשמו המוכר ״אתגר דלי הקרח״ שהפך ללהיט רשת ויראלי בקיץ 2014 הוא דוגמא מעולה לשימוש נכון במדיה החברתית.

המטרה הייתה לעורר מודעות ולעודד מתן תרומות לעמותות ALS הפועלות לטיפול במחלת ניוון השרירים.

האתגר היה לשפוך דלי עם מים קפואים על ראש של מישהו, לתעד ולהפיץ, כשהקורבן נדרש לעשות כן הלאה – או לתרום לעמותה, או לעשות גם וגם.

17 מיליון סרטונים של האתגר הועלו באותו הקיץ על ידי אינספור אנשים כולל ידועני תבל, והם נצפו על ידי 220 מיליון בני אדם.

התרומות הרקיעו שחקים.

 האשטאג יכול ליצור תנועת עוקבים מסיבית שיכולים לגרום לו להפוך לתופעה ויראלית


האשטאג יכול ליצור תנועת עוקבים מסיבית שיכולים לגרום לו להפוך לתופעה ויראלית

האשטגים מגדילים טראפיק

על ידי קישור של פוסטים מתויגים דומים, האשטגים למעשה מרכזים את נקודת הגישה לתוכן.

במילים פשוטות, אם למשל יוצר סרטים מנסה להגדיל את השפעתו ברשת, תיוג פוסט בהאשטאג #סרט יכול בקלות לדחוף את דף האינסטגרם של אותו יוצר סרטים לתוך הפיד של #סרט או #film.

דרך אותו פיד אנשים יוכלו לראות את התמונות או סרטוני הוידאו שהעלינו לדף האינסטגרם ולהמשיך לחקור ולראות תוכן נוסף של הדף.

אז החשיפה לדף האינסטגרם באופן בלתי נמנע תגדיל את כמות הלייקים, עוקבים, אינטראקציה עם הדף ואפילו תרחיב קשרים עסקיים.

האשטגים גורמים להופעה בפיד תוכן וכך יוצרים חשיפה נוספת

האשטגים גורמים להופעה בפיד תוכן וכך יוצרים חשיפה נוספת לדף האינסטגרם

האשטגים יוצרים קהילה

האשטאגים הם מסגרות דיגיטליות לתקשורת קהילתית.

#MeToo הפך לויראלי אחרי שאליסה מילאנו, שחקנית מוכרת, פרסמה פוסט על חוויות תקיפה מינית שעברה.

פשוט ככל שיהיה, האשטאג זה צויץ שוב ושוב על ידי 500,000 יוזרים תוך 24 שעות אחרי פרסומו של הפוסט המקורי.

הדוגמא של #MeToo מראה בבירור שלהאשטגים יש הפוטנציאל להתחבר לקרבות פנימיים של המשתמשים, חששות או חיים, כדי ליצור קהילה דיגיטלית החולקת ניסיון משותף.

יותר מהכל, זו הסיבה שאין להוריד מערכו של ההאשטאג וכוחו, כוח המאפשר להגדיל את החשיפה וההשפעה של דפי אינסטגרם כאלו ואחרים.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021