איך לקדם את העסק שלכם באפליקציית הוידאו של אינסטגרם – How to use IGTV to promote your business

איך לקדם את העסק שלכם באפליקציית הוידאו של אינסטגרם IGTV

אינסטגרם השיקה את פלטפורמת הוידאו שלה IGTV כאפליקציה עצמאית ב-2018 והצהירה עליה כרשת שתחליף את יוטיוב. הצלחתה אולי לא היתה מטאורית כפי שקיוו יוצריה, אך IGTV צוברת פופולרייות ונראה שיותר ויותר משתמשי אינסטגרם עוברים מהפיד שלהם לצפייה בסרטוני וידאו ארוכים. כמו עם כל פיצ'ר חדש, אינסטגרם מקדמת את השימוש ב-IGTV באמצעות מתן עדיפות לתוכן המפורסם בה. בזכות יתרון זה, IGTV מסתמנת כערוץ בעל פוטנציאל להגדיל את החשיפה שלכם ב-2020. אבל כמו עם כל פלטפורמה דיגיטלית, יש להשתמש בה נכון כדי לממש את הפוטנציאל הטמון בה.

אם IGTV עדיין איננה חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, או שאתם מתקשים להשתמש בה כדי לקדם את העסק שלכם, הנה כמה טיפים שיכולים לסייע:

פשוט כנסו לזה

מנסיוננו, חברות רבות מהססות להוסיף תוכן וידאו למערך הפרסום שלהן. סרטוני וידאו נתפסים כמסובכים יותר להפקה מאשר תמונות סטילז. התכנון, ביצוע והעריכה שלהם דורשים אנשי מקצוע ואינם נגישים לכל אחד. העצה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם בעניין זה, היא לקפוץ למים. אל תוותרו על הפקת וידאו רק בגלל שאתם לא מומחי צילום ועריכה. וידאו הוא מדיום עוצמתי שאיתו ניתן להפיץ את המסר שלכם בצורה הרבה יותר יעילה מאשר תמונות סטילז.

https://www.instagram.com/tv/B3xJvdBp-lF/?utm_source=ig_embed

אל תכוונו לשלמות

אם אתם עדיין מהססים לפרסם סרטונים בערוצים העסקיים שלכם, כי אתם חוששים שהוידאו שלכם לא מקצועי מספיק, הסירו דאגה מלבכם. כמו במקרה של הסטוריז, IGTV מוקדש לנקודת המבט אישית ולא לתוכן מהוקצע. באתר הלייפסטייל האמריקאי Thrillist אף גילו שסרטונים שכתבים שלהם מצלמים באמצעות הטלפון שלהם זוכים ליותר צפיות מאשר הפקות מקצועיות כמו אלה שהם נהגו ליצור עבור פלטפורמות אחרות.

קחו בחשבון צפייה ללא קול

בעוד שהסרטונים שלכם לא חייבים להיות מקצועיים, חשוב להפוך אותם נגישים לאנשים הרבים שצופים בIGTV מבלי להדליק את הסאונד באפליקציה. השקיעו ביצירת כתוביות וודאו שהמסר שלכם עובר גם מבלי לשמוע את הדברים הנאמרים בסרטון.

נסחו כותרות חכמות

כותרות הסרטונים בIGTV מקבילות לכיתוב של פוסט באינסטגרם. חשוב שהן יכללו תיאור של תוכן הסרטון בכדי שהגולשים יוכלו לדעת מיד במה מדובר. וכדאי גם שהן יהיו מושכות כדי שהגולשים ירצו לצפות בסרטון שלפניהם. הימנעו מניסוחים עמומים ומטעים.

https://www.instagram.com/tv/B0ThiHegpC_/?utm_source=ig_embed

נצלו את היתרונות של תיאורי הסרטונים

אחד היתרונות המשמעותיים שיצרה אינסטגרם עבור משתמשי IGTV הוא האפשרות להוסיף לינקים בתיאור הנלווה לכל סרטון. זו הזדמנות מעולה להפנות גולשים מאינסטגרם לבלוג, אתר או חנות שלכם. התיאורים יכולים גם לכלול האשטגים או אזכורים של חשבונות אינסטגרם אחרים. הקפידו להשתמש בכל אלה בכדי להביא יותר צופים לתוכן שלכם.

שתפו את הסרטונים בפיד

כאשר מעלים סרטון ל-IGTV, ניתן לבחור באפשרות לפרסם הצצה אליו בפיד האינסטגרם הראשי שלכם. כלומר, התמונה החדשה בפרופיל שלכם תהיה לקוחה מתוך הסרטון והגולשים יוכלו לצפות בדקה ממנו מבלי לעבור ל-IGTV. זהו כלי מעולה, אך חשוב להקפיד להשתמש בתמונה מושכת שתשלב בעיצוב הפיד שלכם. במקום לתת למערכת לבחור תמונה באופן אוטומטי, העלו תמונה שעיצבתם במיוחד שתתאים גם לפורמט הריבועי של אינסטגרם וגם לפורמט המלבני של IGTV.

קדמו את הסרטונים בסטוריז

כמו עם כל תוכן אחר בדיגיטל, הפרסום הוא רק תחילת הדרך שרב רובה קידום התוכן כדי שייחשף לכמה שיותר צופים. אינסטגרם מקילה על המשימה הזאת על ידי האפשרות לקשר לסרטונים מהסטוריז. לבעלי ערוץ IGTV נפתחת האפשרות לצרף לינק להחלקה מעלה מהסטוריז ישר לסרטון.

https://www.instagram.com/tv/BwTWbg7gVUo/?utm_source=ig_embed

פלטפורמת IGTV מתפתחת כל הזמן. מאז שהושקה, נוספו אליה אפשרויות חדשות רבות כמו וידאו מאוזן, תוכן ממותג ויצירת סדרות. הערוץ הצומח הזה הואכלי מעולה שיכול לשרת עסקים הרוצים לחשוף את המסר שלהם וליצור תוכן ממיר שיגיע לקהלים חדשים. שלבו את IGTV באסטרטגית התוכן הדיגיטלית שלכם בשנת 2020.

מאמרים נוספים