איך מוסיפים קישור לסטורי באינסטגרם? 

אחד מהטרנדים שחייבים להכיר באינסטגרם בשנת 2021, הוא העובדה שבאינסטגרם יש אופציה מצויינת של הוספת קישור (לינק) לסיפורי אינסטגרם.

למה זה טוב לנו בכלל?

כבלוגרית, או ככותבת תוכן, אני תמיד מחפשת דרכים להגדיל את החשיפה של האתרים שלי. העובדה שאני מאד פעילה באינסטגרם, מייצרת לי עוד ערוץ מצוין של חשיפת האתר שלי לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלי דרך הלינק בסיפורי אינסטגרם.
בנוסף, יש לציין, שהסטוריז הוא המקום היחיד בו ניתן לשים קישור לחיץ באינסטגרם, חוץ מה-ביו של אינסטגרם.
אם אתם מעוניינים לעשות שיווק לעסק שלכם באינסטגרם – כדאי מאוד לנצל את כל המיקומים להוצאת קישורים מהפרופיל. אתם יכולים לקשר לאתר שלכם, לפייסבוק שלכם, או לכל עמוד אחר שתירצו להביא אליו יותר תנועה.

מה זה ביו באינסטגרם?
ה-bio באינסטגרם הוא אותו מקום בו אתם יכולים לנסח את התיאור של הפרופיל שלכם. בנוסף, ניתן לשים ב-ביו קישור שיהיה לחיץ, ויוצג מתחת לתיאור שלכם.

מה שזה אומר לנו זה שניתן לשים קישור אחד בביו, וקישור אחד בכל סטורי שאתם מעלים (אם עברתם את רף 10 אלף העוקבים). ולכן, כדאי לנצל את פיצ’ר הוספת הקישור בסטוריז – בייחוד אם אתם מעוניינים להוביל את הגולשים לאתר שלכם, לבלוג או לדף הנחיתה.

בפוסט זה נלמד איך עושים swipe up באינסטגרם, כלומר – איך להוסיף קישור לסטורי באינסטגרם: גם אם אין לכם עדיין 10 אלף עוקבים.

אינסטגרם עיסקי

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

מי יכול להעלות קישור לסטורי באינסטגרם?

כמו תמיד, אינסטגרם משיקה פיצ’רים חדשים בהתחלה רק לסיפורים (סטוריז) שפורסמו תחילה בחשבונות מאומתים. בחודש מאי 2017, Instagram החלה בשקט להרחיב את מעגלי החשבונות שיוכלו להוסיף לינקים לסיפוריהם. כיום, מי שיכול להעלות קישור לסטורי באינסטגרם הוא מי שיש לו יותר מ -10,000 עוקבים באינסטגרם.

כרגע לא נראה שיש מגבלות גיאוגרפיות כלשהן על קישורים, וככל שהפיצ’ר החדש של הקישור יהיה פופולרי ובשימוש, אז כנראה שאינסטגרם תמשיך לאפשר אותו ליותר משתמשים.

איך להוסיף קישור לסטורי באינסטגרם?

לינק בסיפורי אינסטגרם

להלן ארבעת השלבים (על פי תמונת ההמחשה כאן למעלה):

שלב 1: לאחר שהעלנו סרטון או צילמנו אותו ישירות דרך האינסטגרם, יש ללחוץ על האיור של הקישור (כלומר, על הכפתור שנראה כמו סיכת ביטחון) שנמצא בחלק העליון של המסך, לצד אפשרויות העריכה האחרות.

שלב 2: כעת נגיע למסך שמאפשר להוסיף קישור לסטורי, ונרשום את הלינק שאליו אנו רוצים שהגולש יחשף. כלומר, בשלב זה יש ללחוץ על כפתור ה-פלוס ליד המילים Web Link ולהזין את כתובת ה-Url בשורת ההקלדה שתיפתח לאחר הלחיצה על כפתור ה-פלוס.

כך זה נראה:
איך מוסיפים קישור לסטורי


שלב 3:
גולש שיכנס לסטורי שלנו, יראה בחלק התחתון של הסרטון את המילים See More ובלחיצה על זה יגיע אל…

שלב 4: האתר עצמו, אשר יפתח לאחר הלחיצה (שבשלב 3).

כדאי לדעת: גם לאחר שסיימנו להוסיף את הלינק – אפשר להמשיך לערוך את הסרטון ולרשום באמצעות Stickers וטקסטים שיש אפשרות להכנס אליו.

איך להוסיף לינק לסטורי

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך מוסיפים קישור לסטורי - גם אם אין לכם 10 אלף עוקבים

 

כאמור, הוספת הקישור לאינסטגרם סטוריז, בדרך שהוצגה למעלה, אפשרית רק אם עברתם את רף 10 אלף העוקבים. אבל, אין זה אומר שאתם לא יכולים לצרף קישור לסטורי באינסטגרם אם לא הגעתם לרף הזה. יש דרך לעקוף את המגבלה הזו, אם כי יש לציין שהיא מעט מסובכת. אבל, עד שתגיעו לרף העוקבים המאפשר הוספת לינק לסטורי בדרך הרגילה, מדובר בדרך לא רעה להוספת לינק לחיץ בסטוריז.

אז איך עושים את זה? כדי להוסיף לינק לסטורי, גם אם אין לכם 10 אלף עוקבים, יהיה עליכם להשתמש בסרטוני IGTV. בצעו את 3 השלבים  הבאים כדי לעשות זאת:

שלב 1: הכינו סרטון באורך 15 שניות לפחות. אתם יכולים גם להשתמש בתמונה שתהפכו לוידיאו.

שלב 2: העלו את הסרטון ל-IGTV, על ידי לחיצה על ה + בתחתית המסך.

שלב 3: הגדירו כותרת – כמו “החליקו למעלה כדי להיכנס לקישור” או פשוט “SWIPE UP”. וצרפו אייקון של חץ למעלה. זה חיוני כי זה יעזור לגולשים שיצפו בסטורי להבין שיש בסטורי שלכם קישור לחיץ מסוג SWIPE UP. לאחר מכן, הוסיפו את הקישור שאתם רוצים לשתף בתיאור של סרטון ה-IGTV שלכם.

שלב 4: שימו לב שהפעם, בשונה מהמצב בשאר הסטוריז שאתם יוצרים, יופיע לכם הכפתור של סיכת הביטחון, שמאפשר הוספת קישור לסטורי. (כעת עליכם לבצע את הוספת הקישור, בדרך שתוארה למעלה).

איך להוסיף קישור לסטורי

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק באינסטגרם

אם אתם מתעניינים בשיווק באינסטגרם, אולי תאהבו גם את הפוסטים הבאים שכתבתי בנושא:
תזמון פוסטים באינסטגרם, איך להוסיף חנות בחשבון האינסטגרם, מה צריך להיות האורך של פוסט באינסטגרם, או מחקר האשטג באינסטגרם למתקדמים.

בנוסף, ייתכן שתתעניינו בקורס האינסטגרם שלי – שבו אני מלמדת כל מה שצריך לדעת על קידום אורגני של פרופיל אינסטגרם עיסקי, באופן מסודר.

החלטתם שאתם מעוניינים בשיווק משתלם ויעיל של העסק שלכם באינסטגרם או בפייסבוק? הגעתם למקום הנכון.

שמי טל נברו, ואני מספקת מגוון שירותים בתחום השיווק הדיגיטלי מעל עשור – כמו קידום אורגני , פרסום ממומן, פיתוח ועיצוב אתרים ודפי נחיתה  ועוד. אשמח לעזור גם לכם בשיווק אפקטיבי ונכון יותר באינטרנט.

מעוניינים בפרטים נוספים?  צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי – Most Frequent Questions on My Blog
22 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 טיפים מנצחים להקמת עסק דיגיטלי – Tips for Starting a Digital Business
15 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
הפיצ’רים שאתם חייבים להכיר להצלחה באינסטגרם – Must Know Features for Instagram Success
9 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
המונטיזציה מגיעה לאינסטגרם – אפשרויות חדשות להרוויח נפתחות ליוצרי תוכן Monetization Comes to Instagram
27 ביולי 2021