מחקר האשטג באינסטגרם: טיפים למתקדמים - Hashtag Research On Instagram: Advanced Tips

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

הפוסט המלא על מחקר האשטג באינסטגרם – טיפים למתקדמים.

מהו האשטג?

ההאשטג נראה כך: #האשטג-ללא-רווחים, והוא מאפשר לנו לעשות סדר בתכנים שעולים לרשתות החברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק וכו’.
זאת שכן ההאשטגים מחלקים את התכנים שעולים למדיות החברתיות לפי קבוצות של פוסטים עם תחומי עניין דומים.

אני אתן לכם דוגמא. אם אתם פועלים בתחום של אוכל – אתם רוצים להגיע לקהל שמתעניין בזה ולא לקהל שזה לא מעניין אותו. וההאשטגים – נועדו בדיוק לשם כך.
נניח שאתם מעלים תמונה של מנה ממסעדה שאכלתם בה, אתם יכולים לתייג האשטגים כמו #מנתשחיתות #קינוחמפנק #מסעדה #הכיטעיםשאכלתי וכו’.
האשטגים אלו יעזרו לכם להגדיל את כמות החשיפה שהפוסטים שלכם מקבלים. והם יעזרו לכם להגיע לאנשים רלוונטיים שמתעניינים בתוכן הפוסט שלכם.

בפוסט זה תמצאו את המחקר המלא שלנו על האשטג באינסטגרם – וכמובן, טיפים למתקדמים לשימוש ומציאה של האשטגים.

האשטג באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה נותן לנו ההאשטג באינסטגרם

מה בעצם נותן לנו השימוש בהאשטג באינסטגרם? הוא מאפשר לפוסטים שלנו להופיע בעמודי ההאשטגים שתייגנו.

מהו עמוד ההאשטג באינסטגרם?
עמוד ההאשטג מחולק ל2. יש לנו את הTOP ויש לנו את הRECENT.
הTOP אלו בעצם הפוסטים הכי פופולאריים עם ההאשטג הזה. ו-RECENT  מציג את הפוסטים האחרונים שהועלו עם התיוג האשטג הזה.

כשאנחנו מעלים תמונה עם האשטג המטרה שלנו היא שהפוסט יישאר כמה שיותר זמן באחת מהקטגוריות הללו של עמודי ההאשטגים – הTOP או הRECENT.
אז איך נוכל להשיג זאת?

איך ניתן למצוא האשטגים לאינסטגרם - שיביאו לכם כמה שיותר תנועה ומעורבות?

קודם כל אתם צריכים להבין באיזה האשטגים כדאי לכם להשתמש ובאיזה לא.

* חשוב שהשימוש בהאשטגים יהיה קשור לנישה או לתוכן שאתם מעלים. זה חשוב גם מבחינת הגולשים וגם מבחינת האלגוריתם של אינסטגרם.
השימוש בהאשטגים שקשורים לנישה שלכם יגרום לאינסטגרם לקטלג אתכם בתחום שלכם ולחשוף אתכם לקהל שרלוונטי אליכם.

* בנוסף, חשוב שההאשטג יהיה קשור לתמונה ולתוכן הפוסט, כדי שלא תראו מתאמצים מדי.
למשל, אם אתם שמים מלא האשטגים, רק כדי לקבל יותר חשיפה, אבל להאשטגים אין שום קשר לתוכן הפוסט – אז זה פשוט לא נראה טוב.

* תחשבו על מילים שאנשים יחפשו. למשל, אף אחד לא יחפש מילים כמו #סבבה או #ברור. מילים כאלה אף אחד לא יחפש. ולכן עדיף שלא להשתמש בהם.
במיוחד אם המטרה שלכם היא להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם באמצעות ההאשטגים.

* ההממלצה שלנו היא גם לא להשתמש בהאשטגים כלליים מדי, כמו #love  או #girl.  בהאשטגים כה כלליים יש מיליוני תמונות, והסיכוי שנופיע גבוה בתוצאות החיפוש הוא נמוך.
חפשו האשטגים רלוונטיים, שיש בהם תמונות חדשות שמועלות מדי יום (כלומר, האשטגים שאנשים משתמשים בהם), אך לא יותר מדי.

 * בדקו באילו האשטגים משתמשים חשבונות פעילים וחזקים אחרים. למשל חשבונות של מתחרים, קולגות או השראות.
אם אתם רואים שיש להם האשטגים ממש מוצלחים (שמביאים להם הרבה תנועה) – תוכלו לנסת אותם בעצמכם וכן לקבל רעיונות להאשטגים חדשים.

איך להוסיף חנות לחשבון האינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך כדאי להשתמש בהאשטגים לאינסטגרם?

תדירות: אינסטגרם ממליצה להשתמש בהאשטגים בפוסטים שלכם. לכן מומלץ לצרף האשטגים לכל פוסט, או כמעט לכל פוסט, שאתם מעלים. 

מיקום:
את ההאשטגים מומלץ לצרף בכל מיקום שמאפשר זאת באינסטגרם. כלומר, גם בסטוריז (גם כטקסט וגם על ידי שימוש בפיצ’ר ה@mention).
וגם בפוסטים שאתם מעלים – בין אם זה וידיאו, תמונה או סליידר.

כמות: תייגו בין אחד לכמה האשטגים בכל פוסט, או כמעט בכל פוסט. אין צורך לשים רשימות של עשרות האשטגים.
3 עד 8 האשטגים בפוסט לגמרי יכולים להספיק. כך גם יישארו לכם האשטגים רלוונטיים אחרים, שתוכלו להשתמש בהם בפוסטים הבאים.

לסיכום: איזה האשטגים לאינסטגרם כדאי לבחור?


פופולאריות: אל תבחרו בהאשטגים פופולאריים מדי. זאת שכן זה מקטין את הסיכוי שלכם להופיע בעמודי ההאשטג. גם בקטגוריית הפוסטים שב-top וגם בקטגוריית ה-recent.
העדיפו להשתמש בהאשטגים רלוונטיים ופופולאריים, אך לא פופולאריים וכללים מדי – כמו #love. חפשו האשטגים עם כמה מאות אלפי פוסטים, ו-וותרו על אלו עם מיליוניי פוסטים. 

נושאי ההאשטגים: כדאי לבחור בהאשטגים רלוונטיים, שיביאו לכם כמה שיותר תנועה ומעורבות.
זה יעזור לכם להיחשף בפני גולשים רלוונטיים. וזה חשוב גם לצורך קידום הפרופיל והפוסטים שלכם תחת הקטגוריה שמתאימה לכם.

האשטגים לאינסטגרם ולפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

קידום באינסטגרם

רוצים לדעת עוד על האשטגים לאינסטגרם או על קידום העסק באינסטגרם?
הכירו את הקורס הדיגיטלי שלנו לשיווק באינסטגרם. הקורס ילמד אתכם כל מה שצריך לדעת כדי לקדם את האינסטגרם העיסקי שלכם.
למידע נוסף על קורס האינסטגרם שלנו לחצו כאן.

אין לכם זמן לשיווק האינסטגרם העיסקי שלכם? תנו לנו לעשות זאת בשבילכם.
אנו בסושיאל ליידי מספקים מזה עשור שירותי פיתוח ועיצוב אתרים ודפי נחיתה, בניית אסטרטגיה וניהול תוכן,פרסום קמפיינים ממומנים באינטרנט וכו’.
דברו איתנו עוד היום, ואנו כבר נדאג לכל השאר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close