מה צריך להיות האורך של פוסט באינסטגרם - What Should Be The Length Of An Instagram Post

רוצים לדעת מה צריך להיות האורך של פוסט באינסטגרם? הגעתם למקום הנכון.

אין ספק שהרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנו מבלים לא מעט זמן בגלישה ברשתות החברתיות.
ואנחנו משתמשים ברשתות החברתיות למטרות רבות. למשל, כדי לשתף פוסטים, כדי להתעדכן בחייהם של חברים ובחידושים של עסקים ומותגים שונים.
גם בעלי עסקים מוצאים שימוש רב ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. למעשה, חלק מהעסקים אפילו מבססים את רוב הפעילות שלהם על המדיות הדיגיטליות.

וכך פעמים רבות עולה השאלה – מהו האורך המומלץ לפוסט באינסטגרם?
ולכן במאמר זה ננסה לענות על שאלה זו – מהו האורך האופטימלי של פוסט באינסטגרם.

פרסום העסק באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

האורך המקסימלי של פוסט באינסגרם

האורך של פוסט באינסטגרם, כמו תכנים אחרים, לרוב נמדד על ידי כמות המילים שבו.

בהקשר זה כדאי לדעת שהאורך המקסימלי של פוסט באינסטגרם הוא 2,200 תווים. שימו לב שבתווים הכוונה לאותיות, לפסיקים וכו', ולא לכמות המילים!
אם נמיר את התווים למילים, בהערכה גסה, זה אומר שכל פוסט באינסטגרם מוגבל לכ-350 מילים.  מדובר בלא מעט מילים ותוכן שניתן להעביר בפוסט אחד.

אבל, שימו לב, שגם אם תכתבו פחות מ-350 מילים, לא כל התוכן שתכתבו יוצג למי שיראה את הפוסט שלכם באינסטגרם.
אינסטגרם מציגה עבור כל פוסט רק תיאור קצר, באורך של כמשפט או שניים אם המשפטים קצרים. אם התיאור ארוך מזה – אינסטגרם חותכת את התיאור.
את שאר התוכן של התיאור המשתמשים יכולים לראות על ידי לחיצה על כפתור 'more'.

בתמונה למטה אתם יכולים לראות את אחד הפוסטים האחרונים שעלו לאינסטגרם של Social Lady.
ניתן לראות כיצד רק תחילת התיאור מוצג, ומכיוון שהוא ארוך – ישנו כפתור ה- 'more', שמאפשר למשתמשים לראות את שאר התיאור בלחיצה עליו.

זהו פוסט מהאינסטגרם העיסקי של Social Lady

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה צריך להיות האורך של פוסט באינסטגרם?

אז אחרי שהבנו מהו האורך המקסימלי של פוסט באינסטגרם, עולה שאלה אחרת.
האם באמת יש לנו צורך בכל האורך שאינסטגרם מקצה לנו, כדי לכתוב את תיאורי הפוסטים שלנו? האם יש לנו צורך בכל 2,200 התווים הללו?

והתשובה היא – כמו בהרבה מקרים אחרים, תלוי. אבל רוב הזמן – לא תיצטרכו להשתמש בכל האורך המקסימלי המוקצה על ידי אינסטגרם.
מדובר בלא מעט תוכן טקסטואלי, ולרוב אין צורך להשתמש בכולו. שימו לב ש-300 או 400 מילים זה כ-עמוד וורד. ולרוב זה בהחלט יותר מדי לתיאור של פוסט אחד.

זכרו, משתמשי האינסטגרם של היום אינם סבלניים במיוחד. לרובם אין כוח או זמן כדי להתעמק ביותר מדי תוכן, במיוחד אם הוא לא מעניין מספיק. 
לכן חשוב שתשמרו על תיאורי הפוסטים שלכם קצרים וקולעים ככל האפשר. נסו להעביר את המסר העיקרי שלכם כבר בשורה הראשונה של הטקסט.

מהו האורך האופטימלי של פוסט באינסטגרם?

לדעתי האורך האופטימלי של פוסט באינסטגרם הוא כזה שכן מציג את כפתור ה'more'. הסיבה לכך היא שמדובר בעוד דרך ליצור אינטראקציה עם הפוסטים שלכם.
אם אנשים לוחצים על כפתור זה – זה בעצם מראה לאינסטגרם שאנשים רוצים לקרוא עוד מהתיאור. זה מדרג אתכם בצורה חיובית יותר מבחינת האלגוריתם, וזה גם גורם לכך שהפוסטים שלכם ייזכו לחשיפה גדולה יותר. ולכן לדעתי האורך של פוסט באינסטגרם צריך להיות באורך של כ-50 עד 150 תווים לפחות, כדי שיוצג כפתור ה-'more'.
אם יש לכם ממש הרבה מה להגיד, תוכלו לכתוב גם יותר – נניח 700 תווים. אבל שימו לב שאם אתם כותבים הרבה בתיאור, כדאי שיהיה מעניין, מקורי ומסקרן. אחרת לא מעט משתמשים כנראה ידלגו עליו. וכמובן תזכרו להעביר את המסר שלכם כבר בהתחלה. או לפחות להשתמש במילים פיקנטיות ומסקרנות במשפט הראשון – כדי לגרום לאנשים ללחוץ על כפתור ה'ראה עוד' ולהמשיך לקרוא.

טיפ: אם אתם משתמשים בהאשטגים – תוכלו להשתמש בטריק המפורסם הבא. בתחילת התיאור כתבו תיאור טקסטואלי באופן רגיל, ואת ההאשטגים הוסיפו רק בסופו של התיאור.
כך ההאשגים שלכם ייחשפו רק למשתמשים שלחצו על כפתור ה'ראה עוד'.

להלן המחשה מעמוד האינסטטגרם שלי. בתמונה הבאה תוכלו לראות פוסט שהעלתי לאחרונה בעמוד הפרטי שלי.
ניתן לראות שמי שלא לוחץ על כפתור ה'more' – רואה רק את תחילתו של התיאור שבחרתי לפוסט זה.

פוסט אינסטגרם טל נברו

ואילו בתמונה הבאה ניתן לראות את המשך התיאור של אותו פוסט.
המשך תיאור זה זמין, כאמור, רק למשתמשים שלוחצים על כפתור ה'more'.

אגב, כדאי לדעת, בהקשר זה, שבכל פוסט ניתן לצרף עד 30 האשטגים. אך גם במקרה זה לרוב אין צורך להשתמש בכל הכמות המותרת.
לרוב כ-3 עד 10 האשטגים לגמרי יכולים להספיק.

האורך של פוסט באינסטגרם

 

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

קידום באינסטגרם

רוצים לדעת עוד על יצירת פוסטים מנצחים לאינסטגרם או על שיווק פרופיל עסקי באינסטגרם?
אתם חייבים להכיר את הקורס הדיגיטלי שלנו לקידום באינסטגרם – שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על שיווק בפלטפורמה זו.

או שאולי אתם מחפשים חברה מקצועית לקידום ופרסום עסקים באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות? אם כן, אתם יכולים להפסיק לחפש.
נעים מאוד, שמי טל נברו, ובמסגרת חברת הדיגיטל שלי – סושיאל ליידי – אני מספקת מגוון שירותים בתחום השיווק באינטרנט.
כמו  אסטרטגיה וניהול תוכן ברשתות החברתיות ובדיגיטל, פרסום קמפיינים ממומנים באפיקים שונים באינטרנט ,בניית אתרים ודפי נחיתה ועוד.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו איתי קשר, ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :