איך להעלות את החשיפה בפייסבוק - How To Raise Exposure On Facebook

רוצים לדעת איך להעלות את החשיפה האורגנית שלכם בפיסבוק? קראו את המאמר הבא.

אם יצא לכם להעלות פוסטים לפייסבוק – בטח שמתם לב שפייסבוק לא ממש "נדיבה" מבחינת כמות החשיפה האורגנית שהיא מעניקה לפוסטים שלכם.  כלומר, היא לא חושפת אותם לכמות האנשים שהיינו רוצים, אלא להרבה הרבה פחות. אם יש לכם עמוד עיסקי ועמוד פרטי ויצא לכם להעלות מהם את אותו הפוסט – אולי גם שמתם לב שהתופעה בולטת עוד יותר בעמודים העיסקיים.

אז למה החשיפה שלכם בפייסבוק נמוכה כל כך ואיך ניתן להעלות את החשיפה בפייסבוק? המשיכו לקרוא ותגלו.

קידום בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

בעיית החשיפה בפייסבוק

אז מדוע פייסבוק לא חושפת את הפוסטים שלנו כמו באינסטגרם, בטיקטוק או ברשתות חברתיות ואפליקציות אחרות? ולמה החשיפה בעמוד העיסקי שלכם בפייסבוק נמוכה יותר מהחשיפה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלכם?

הסיבה לכך היא שפייסבוק רוצה שנשלם לה כסף על פרסום ממומן. היא לא חושפת את הפוסטים שלנו בעמודים העיסקיים, פשוט כי האינטרס שלה הוא שנשלם על קידום פוסטים בתשלום במערכת הפרסום של פייסבוק. תופעה זו בולטת יותר בפייסבוק מאשר באינסטגרם (שבבעלותה של פייסבוק) או ברשתות חברתיות אחרות. ולמען האמת, כנראה שזה עובד לפייסבוק לא רע, בהתחשב בעובדה שמיליוני בעלי עסקים ברחבי העולם כבר משתמשים במערכת הפרסום שלה, כאשר חלקם אף מתבססים עליה בתור האפיק היחיד להבאת לקוחות ומכירות.

במאמר זה ננסה להבין כיצד ניתן להעלות את החשיפה בפייסבוק, מבלי לשלם על פרסום ממומן.
כלומר איך אפשר להעלות את החשיפה בפייסבוק בצורה אורגנית או בדרכים אחרות שהן לא קידום פוסטים בפייסבוק בתשלום.

שיווק בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך להעלות את החשיפה בפייסבוק בצורה אורגנית?

בחלק זה ניתן לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם כדי להעלות את החשיפה בפייסבוק העיסקי שלכם, מבלי שתיצטרכו לשלם על קידום ממומן.

  • קודם כל תדאגו לתשתית ראויה לקליטת אוהדים לדף. זה כולל כמובן תמונת פרופיל מושכת, תמונת קאבר איכותית, שם פרופיל הכולל את שם המותג, ניסוח תיאור רלוונטי לסקשן האודות, וכמובן העלאת כמה פוסטים שימלאו את הדף העיסקי שלכם (כך שהגולשים לא יגיעו לדף ריק).
  • העלו רק תמונות איכותיות, מקוריות ומעניינות. רצוי להשקיע בעיצוב גרפי וכן בצילומים מקצועיים למוצר שלכם ואף לשקול להשתמש בצילומים בפרזנטור, במוביל דעה\מומחה או בדוגמנים.
    תמונות מעין אלה יעזרו לפוסטים שלכם להגיע לחשיפה גבוהה יותר. גם כי פייסבוק מקדמת יותר תמונות באיכות טובה וגם כי כך הגולשים יתעניינו יותר בתמונות ויתחברו יותר לפוסטים שלכם.
  • החלק החשוב ביותר בפוסטים שנחשפים היטב בפייסבוק – הוא ניסוח תוכן מקורי ומנצח לפוסט עצמו. תוכן זה צריך לא רק לדבר את שפת המותג שלכם אלא גם לפנות לגולשים וללקוחות שלכם בגובה העיניים ובשפה שלהם. כדי שהפוסטים בפייסבוק העיסקי שלכם יהיו קולעים ויעילים – שכרו את שירותיו של קופירייטר או את שירותיה של חברה לניהול תוכן ברשתות החברתיות.
  • פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות שנהוג לראות בה דיווחים חדשותיים בזמן אמת וכל מיני פוסטים בנושא אקטואליה ונושאים הנמצאים על סדר היום. על ידי זיהוי אותם נושאים ושימוש בהם לצרכי קידום העסק שלכם, אתם יכולים לקבל יותר חשיפה ו"לרכב על הגל" של אותו נושא. העלו שיח או דיון בנושא ונסו לראות אם אתם יכולים לקשרו באיזשהו אופן לעסק שלכם.
איך להעלות את החשיפה בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

העלאת החשיפה בפייסבוק באמצעות שיתופי פעולה

שיתופי פעולה הם ללא ספק אחת מהדרכים החזקות והמומלצות ביותר להעלאת החשיפה שלכם בפייסבוק.

סביר להניח שאם אתם עסק קטן או מתחיל – עוד לא צברתם כמות גדולה של עוקבים בדף הפייסבוק העיסקי שלכם. במקרה כזה יהיה לכם קשה לגרום לפוסטים שלכם להחשף ולקבל מעורבות ללא תשלום על קידום ממומן של אותם פוסטים בפייסבוק. הפתרון לכך – הוא יצירת שיתופי פעולה.

את שיתופי הפעולה הללו ניתן לבצע עם כל דמות שאתם מאמינים שהיא יכולה לקדם את מכירות המוצר שלכם או לשווק את השירותים שאתם מציעים.
לרוב מדובר באנשים מפורסמים שיש להם הרבה חברים בפייסבוק או כמות גדולה של עוקבים ברשתות החברתיות האחרות. לעיתים הבחירה היא בפרזנטור שהוא מומחה בתחום עיסוק מסוים כמו רופא ולפעמים בוחרים בדוגמנים שיש להם קהל גדול של מעריצים. העיקר שהעוקבים של הדמות שתשתפו איתה פעולה יקשיבו לה ויאמינו להמלצותיה ברשתות החברתיות. 

שיתופי פעולה עם משפיענים עוזרים לכם לקבל יותר חשיפה בפייסבוק כי הם ממליצים עליכם. העוקבים של אותו מומחה, דוגמן\נית או מוביל דעה מאמינים להמלצות שלהם ולכן הם מתעניינים במה שהם מפרסמים ברשתות החברתיות. כך אתם יכולים לשתף פעולה עם אותם מובילי דעה ולקבל יותר חשיפה בפייסבוק באמצעות המלצותיהם.
לרוב מה שנהוג לתת למובילי הדעה בתמורה להמלצתם בעמודים שלהם ברשתות החברתיות הוא מוצר שלכם במתנה או תשלום (או את שניהם). גובה התגמול מותנה כמובן בעיסוק של מוביל הדעה שבחרתם לשתף איתו פעולה, בכמות החברים והעוקבים שלו ברשתות החברתיות ובעסקה שסגרתם איתו (כמות פוסטים, סוג הפרסום וכו').

איך להעלות את החשיפה בפייסבוק באמצעות יצירת סרטוני וידיאו

דרך נהדרת נוספת להעלאת החשיפה והמעורבות עם הפוסטים שלכם בפייסבוק – הוא ליצור ולהעלות סרטוני וידיאו מעניינים.

אין ספק שהעולם כולו הולך לתחום הוידיאו, וכך גם פייסבוק ששמה דגש רב על קידום סרטונים בפלטפורמה שלה. ניתן לראות זאת בכך שפוסטים מסוג סרטוני וידיאו נחשפים טוב יותר בצורה אורגנית מאשר פוסטים מסוג תמונות. וכן, גם בעמודי פייסבוק עיסקיים. לכן אם אתם רוצים להעלות את החשיפה שלכם בפייסבוק כדאי לכם לדעת זאת ולנצל זאת לטובתכם.

צרו סרטוני וידיאו מעניינים, מקוריים וכאלה שיגרמו לגולשים לרצות להכיר את העסק שלכם ולרצות לרכוש מהמותג שלכם. השקיעו מחשבה בתסריט, בטקסט של הסרטון, בשחקנים ובכל מה שהופך את הסרטון מ'סתם עוד סרטון בפייסבוק' לסרטון שהגולשים יהיו חייבים לעשות עליו save ולהראות לחברים או לשתף. שקלו ליצור סרטוני אנימציה או להשתמש גם כאן במובילי דעה ובמפורסמים או בכל שדרוג אחר לסרטוני הוידיאו שלכם.

שידור לייב בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

קידום בפייסבוק

רוצים לקבל יותר חשיפה ומעורבות עם הפוסטים שלכם בפייסבוק?
מעוניינים בקידום העסק בפלטפורמות החברתיות כמו: אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין ולהגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם?
שי טל נברו ואני עוסקת מעל עשור בקידום עסקים באינטרנט, בין היתר במסגרת ניהול חברת הקידום בדיגיטל שלי שנקראת 'סושיאל-ליידי', ואני אשמח לעזור גם לעסק שלכם.
השאירו פרטים בטופס צור קשר, ונחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :