
אין ספק שאחת מהמטרות העיקריות של פייסבוק בזמן האחרון, היא לגרום לנו לקנות יותר דרך הפלטפורמות שלה.
פייסבוק מנסה להשתלט על תחום האיקומרס והמכירות אונליין, באמצעות הרשתות החברתיות שנמצאות ברשותה – פייסבוק, אינסטגרם ו-ווטסאפ.
ניתן לראות זאת בכך שפייסבוק מתחילה להכניס את האפשרות של ביצוע מכירות דרך ווטסאפ, בשכלול החנות של פייסבוק, וכעת בהוספת פיצ'ר הקניות דרך אינסטגרם.
פיצ'ר הקניות באינסטגרם הוא פיצ'ר חדש במיוחד, שהושק רק בשבועות האחרונים. הוא כבר זמין בישראל והוא מאפשר לכם להוסיף חנות לחשבון האינסטגרם שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אם העסק שלכם עונה על כל הדרישות הבאות, כנראה שתמצאו כזכאים להוספת חנות באינסטגרם:
כדי לפתוח חנות באינסטגרם, עליכם להגדיר את החשבון שלכם כחשבון עסקי, אם עוד לא ביצעתם זאת.
אם אתם רוצים לדעת כיצד להמיר חשבון אינסטגרם רגיל לחשבון עיסקי – אני מלמדת על כך בהרחבה בקורס האינסטגרם הדיגיטלי שלי.
כשיהיה לכם חשבון עסקי – הגדירו את הפרטים הרלוונטיים לגבי העסק, כמו שעות פתיחה, כתובת, טלפון וקישור לאתר.
לאחר שביצעתם את השלבים הקודמים, יהיה עליכם לחבר את חשבון האינסטגרם שלכם לדף הפייסבוק העיסקי שלכם. אם אין לכם כזה, תוכלו ליצור עכשיו.
אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד לבצע את החיבור בין חשבון האינסטגרם לחשבון הפייסבוק – תשמחו לשמוע שגם על כך אני מלמדת בהרחבה בקורס האינסטגרם שלי.
שימו לב כי כדי לשם החיבור בין האינסטגרם לפייסבוק לא נדרש מכם שתהיה לכם חנות בדף פייסבוק, נדרש רק דף פייסבוק.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כדי שתוכלו להוסיף חנות לחשבון האינסטגרם שלכם, יש ליצור קטלוג מוצרים ולחבר אותו לחשבון העסקי שלכם באינסטגרם, ויש 2 דרכים לעשות זאת:
האפשרות הראשונה היא להשתמש במנהל הקטלוגים, הנמצא ב-Business Manager של פייסבוק, ולעשות זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך".
האפשרות השנייה היא לבצע אינטגרציה דרך אחד משותפי פלטפורמת המסחר האלקטרוני המוסמכים של אינסטגרם, כמו Shopify או BigCommerce.
לאחר יצירת קטלוג המוצרים וחיבורו לחשבון האינסטגרם העיסקי שלכם, תוכלו להגיש את החשבון שלכם לבדיקה, הנמשכת בדרך כלל כמה ימים.
כדי להגיש את החנות שלכם לאישור ובדיקה, עקבו אחר השלבים הבאים:
ייתכן שחלק מהעסקים יקבלו התראה על כך שנדרש מהם להציג מידע נוסף כדי להוכיח בעלות על דומיין האתר.
אם תקבלו התראה כזו, בצעו תהליך אימות דומיין והגישו את החשבון שלכם לבדיקה בשנית.
לאחר שהחשבון שלכם מאושר, תוכלו להפעיל את תכונות הקניות. כדי לעשות זאת, בצעו את השלבים הבאים:
לאחר שפתחתם את החנות שלכם באינסטגרם, תוכלו להשתמש בתיוגי קניות, כדי להבליט מוצרים בתמונות ובסרטונים בפיד ובסטוריז.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בקידום העסק באינסטגרם או בשיווק העסק ברשתות חברתיות אחרות? הגעתם למקום הנכון. שמי טל נברו, ואני עוסקת כבר מעל עשור בשיווק בדיגיטל.
במסגרת החברה שלי, סושיאל-ליידי, אני מספקת מגוון שירותי שיווק באינטרנט, וביניהם פיתוח ועיצוב אתרים, פרסום קמפיינים ממומנים, אסטרטגיה וקידום אורגני, שיווק באמצעות משפיענים, ועוד.
רוצים להשאיר את המתחרים שלכם מאחור? צרו איתנו קשר עוד היום ואנו כבר נדאג להגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ולפרסום נכון ואפקטיבי יותר של העסק שלכם באינטרנט.