אין ספק שתזמון פוסטים באינסטגרם הוא חיוני, חשוב ויכול לחסוך לכם הרבה זמן וכאבי ראש.
עסקים רבים, מובילי דעה ומשתמשים אחרים שפעילים באינסטגרם נוהגים להשתמש בתזמון פוסטים.
ולכן הגיע הזמן שנכתוב פוסט שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על תזמון פוסטים באינסטגרם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כל מי שפעיל באינסטגרם צריך לדעת לתזמן פוסטים באינסטגרם, פשוט כי יש לכך המון יתרונות, כמו:
לסיכום, אם אתם רוצים שפרופיל האינסטגרם שלכם יהיה פעיל כל הזמן, חשוב שתעלו פוסטים באופן שוטף, כלומר בעקביות ולעיתים קרובות. ורצוי גם שזה יהיה בשעות בהם העוקבים שלכם הכי פעילים. אם אתם עסוקים או נוהגים לשכוח להעלות את הפוסטים בימים ובשעות הללו במהלך השבוע – תזמון פוסטים באינסטגרם הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
נכון להיום, הכלי של פייסבוק לניהול תוכן, שנקרא Creator Studio, הוא הכלי הרשמי היחיד המאפשר תזמון פוסטים באינסטגרם. התזמון עצמו אינו מלא ומושלם, אבל יש לו גם יתרונות. למשל, ה-CREAOR STUDIO הוא הכלי היחיד שמאפשר לתזמן סרטוני IGTV באינסטגרם. באמצעות השימוש ב-Creator Studio, תוכלו גם לתכנן טוב יותר את הנראות של הפיד שלכם. הכלי מאפשר לכם לראות כיצד ייראה הפוסט שלכם אחרי שיעלה, ולערוך בהתאם. אפשרות זו הייתה קיימת בעבר רק עבור דפי פייסבוק, ולכן מדובר בחדשות טובות למשווקים באינסטגרם.
כדי להתחיל להשתמש ב-Creator Studio, אתם צריכים חשבון אינסטגרם עסקי. וכן עמוד פייסבוק עסקי, המקושר לאותו חשבון אינסטגרם עיסקי. לאחר מכן, תצטרכו לחבר את חשבון האינסטגרם למרכז השליטה של ה-Creator Studio. לאחר יצירת החיבור בין עמוד הפייסבוק לחשבון האינסטגרם, הכנסו לממשק ובחרו בהעלאת פוסט, סרטון או סליידר לפיד האינסטגרם או בהלאת סרטון ל-IGTV. הוסיפו תיאור, ותיוגי האשטגים, אנשים או מיקומים כרצונכם. כשסיימתם עם ההגדרות של הפוסט, תזמנו אותו לתאריך והשעה בו תירצו שיעלה. זיכרו כי לאחר התזמון, אתם יכולים לחזור לתפריט הראשי ולערוך את הפוסט במידת הצורך.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
דרך נוספת לתזמן פוסטים היא ליצור טיוטות ולהשתמש בתזכורות. למה הכוונה?
כדי ליצור טיוטה של פוסט לאינסטגרם, התחילו מהעלאת פוסט כרגיל. היכנסו לסקשן העלאת הפוסטים לאינסטגרם, ובחרו תמונה מהגלריה שלכם.
ערכו את התמונה – בחרו פילטר, ועצבו את מידת הבהירות והניגודיות של התמונה כרצונכם.לאחר מכן לחצו על כפתור שמעביר אתכם להגדרותהתיאור והתיוגים ואז לחצו על כפתור ה'חזור' בנייד. תקפוץ לכם האפשרות Sava Draft – אותה עליכם לבחור. לאחר שתעשו זאת פוסט ערוך זה יופיע בראש סקשן העלאת הפוסטים, תחת הכותרת Drafts.
כעת, כדי להעלות את התמונה בזמן שתירצו, כל מה שעליכם לעשות הוא להגדיר תזכורת בטלפון לאותו זמן. וכך כל מה שתיצטרכו לעשות הוא פשוט להיכנס לאינסטגרם ולהעלות את הטיוטה כשתשמעו את התזכורת. הבעיה עם אפשרות זו היא שעדיין תיצטרכו להעלות את הפוסט ידנית מתי שתירצו שהוא יעלה. בנוסף, תיצטרכו להגדיר את התיאור והתיוגים בזמן העלאת הפוסט.
Later היא מערכת מצוינת, וברובה חינמית, המאפשרת לנו לפרסם פוסטים בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות חברתית נוספות.
ב-Later ניתן למצוא 2 חבילות – פרסום אוטומטי ותזכורות. פרסום אוטומטי פירושו שהפוסטים שתזמנתם יתפרסמו באינסטגרם ללא שום עבודה נוספת מצדכם. לדוגמה, אם הגדרת באמצעות הפרסום האוטומטי שפוסט מסוים יעלה בשעה 18:00 ביום חמישי – כך אכן יהיה. ואילו באמצעות שירות התזכורות, אתם יכולים לתזמן פוסט ב- Later (יחד עם הכיתוב, התיוגים וכו') ולקבל תזכורת לנייד שלכם כשמגיע הזמן לפרסם את הפוסט. מדובר באפשרות יותר ידנית, אך עדיין לא רעה.
שימו לב כי נכון להיום, ה- API של אינסטגרם מאפשר פרסום אוטומטי לחשבונות עסקיים בלבד. ולכן אינכם יכולים לפרסם פוסטים אוטומטית מאוחר יותר, אם יש לכם פרופיל אישי. אבל כן תוכלו להשתמש בשירות התזכורות. בנוסף, כדאי שתדעו שאינכם יכולים לפרסם פוסטים מסוג קרוסלה בפייסבוק או סליידר באינסטגרם באמצעות שירותי הפרסום האוטומטי. אבל כן תוכלו לערוך ולשמור אותם כטיוטה ולתזמן תזכורת לזמן בו תירצו להעלות אותם. כך גם סטוריז או סרטוני IGTV באינסטגרם. לא ניתן לפרסם אותם אוטומטית, אבל אפשר לשמור כטיוטה ולקבל תזכורת לנייד מהמערכת של LATER.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בקידום העסק באינסטגרם או בדיגיטל בכלל? הגעתם למקום הנכון.
נעים להכיר, שמי טל נברו, ואני עוסקת מזה עשור בקידום אורגני, בפרסום ממומן, בבניית אתרים, ובסדנאות והרצאות לעסקים.
צרו איתי קשר, ואשמח לעזור גם לעסק שלכם בשיווקו באינטרנט – בדרך היעילה, הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם.