Answers
Answers

השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי

לפעמים גם לי עצמי קשה להאמין שאני כותבת ומפרסמת מאמרים בבלוג שלי באתר שלי /www.talnavarro.co.il/ כבר 13 שנים. גם לפני כן כתבתי בערוצים שונים וכמובן במדיה החברתית, אבל לנהל בלוג משלי בעקביות ומסירות במשך זמן רב כל כך זה לא מובן מאליו. באופן טבעי, עם הזמן, הנושאים השתנו והתפתחו יחד איתי. המיקוד עבר מיוטיוב ופייסבוק לאינסטגרם ולינקדאין, מנסיעות ופסטיבלים בעולם לכנסים מקצועיים ועבודה מהבית. ועם זאת, כשאני קוראת את המאמרים המוקדמים בו, למשל, את הראיון עמי בepoc times שנערך ב2013 אני מופתעת לגלות כמה מהנושאים שעלו בו והטיפים שחלקתי שם רלוונטים על היום.
הודות לאפשרות הזאת להסתכל אחורה, מעניין אותי במיוחד לבחון מהם הנושאים שמביאים אתכם, הקוראים, לבלוג שלי. אילו מאמרים זוכים לעניין במבחן הזמן? אילו שאלות שלכם מוצאות מענה בטקסטים שאני משתפת אתכם?

היות ורבים מגיעים אל האתר שלי שאתם גולשים בו כעת כדי למצוא תשובות לשאלות ספציפיות וישנם נושאים החוזרים על עצמם באופן מובהק, החלטתי לרכז עבורכם את הנושאים הפופולריים שזכו לעניין הרב ביותר במהלך 2021:

1. איך להוסיף לינק לסטורי באינסטגרם?

השאלה הזו משכה אלפי גולשים לאתר שלי בשנים האחרונות. זה לא מפתיע. 

עבור בעלי עסקים ואנשי שיווק, המשתמשים באינסטגרם כפלטפורמה לקידום המוצרים שלהם, חשובה מאוד היכולת לשלב בתוכן לינק לאתר חיצוני. 

איך עושים את זה? ובכן, לאינסטגרם יש כמה תנאים לשם כך:

  • לכל פרופיל עם למעלה מ-10K עוקבים ישנה אפשרות לשלב לינק חיצוני (האפשרות נפתחת אוטומטית).
  • פרופיל עם חנות באינסטגרם יכול להוסיף בסטורי לינק לחנות או למוצר ספצפי.
  • כשמעלים סרטון IGTV – ניתן לשלב בסטורי לינק המוביל לסרטון.
  • ניתן לשלב לינק בסטורי כחלק מקמפיין ממומן 

עוד מידע בנושא תמצאו במאמר הזה.

מתוך המאמר בשנת 2013
מתוך ראיון ל-Epoch Times ב2013 - הטיפים עדיין רלוונטיים

2. אילו אפליקציות מומלצות לעיצוב חומרים לאינסטגרם?

ישנן המון אפליקציות עבור יוצרי תוכן, ורשימות ההמלצה מתעדכנות כל הזמן.
תוכלו למצוא רשימה ותיקה אך עדיין רלוונטית של אפליקציות המשמשות אותי לעיצוב תמונות במאמר הזה

רשימת המלצות נוספת הכוללת אפליקציות עבור סטוריז יש כאן

כדאי גם לדעת שתוכנת Canva מחליפה את רוב האפליקציות הקיימות בשוק. עוד על מה שאפשר לעשות איתה תוכלו לקרוא במאמר הזה.

3. באילו שעות כדאי להעלות פוסטים?

השאלה הזו חוזרת הרבה גם בקרב לקוחות, גם בקרב משתתפי הרצאות שלי וגם סתם כדרך אגב בשיחות על ניהול מדיה חברתית. 

באופן אישי, אני מאמינה שישנם גורמים המשפיעים הרבה יותר על הצלחת הפוסט שלכם, מאשר שעת הפרסום. באופן טבעי, עדיף לפרסם בשעות הערות של קהל היעד שלכם. לא מומלץ להעלות פוסטים באמצע הלילה, גם אם נזכרתם במשהו ממש חשוב. אולם, מעבר לכך, אין נוסחת קסם או שעת זהב שתביא לכם חשיפה עצומה. 

לפרטים נוספים וכדי להבין איך ללמוד את שעות הפעילות של העוקבים שלכם, קראו עוד במאמר הזה.

4. איך לתזמן פוסט באינסטגרם?

כולנו רוצים לחסוך זמן ומאמץ, ולתזמן מראש חומרים עבור חשבונות המדיה החברתית שלנו. נכון לשנת 2021 ישנן 2 דרכים לתזמן פוסט לאינסטגרם: 

  1. באמצעות תוכנות/אפליקציות צד שלישי לניהול תוכן, כגון Later.
  2. באמצעות ממשק ה-creator studio של פייסבוק. 

בשני המקרים תצטרכו קודם כל ליצור חיבור בין אינסטגרם לבין המערכת.
לעוד מידע על תזמון פוסטים קראו את המאמר הזה.

לעוד מידע על ממשק התזמון של פייסבוק כנסו למאמר הזה

הטיפים של טל נברו לעסק דיגיטלי
כמעט עשור אחר כך, אני ממשיכה לענות על השאלות הנפוצות בנוגע לרשתות החברתיות

5. מה זה רילס ואיך עושים אותם?

רילס הם סוג התוכן החם ביותר באינסטגרם נכון להיום. אני ממליצה לכל מי שמנהל פרופיל אינסטגרם עסקי להתחיל ליצור ולהעלות רילס כדי ליהנות מהחשיפה הרחבה שהרילס מגיעים אליה.

להסבר בסיסי על הרילס, כדאי לקרוא את המאמר הזה.

בנוסף הכנו לכן מדריך המלא למתקדמים (יחסית).

6. כיצד לבצע מחקר האשטגים?

האשטגים הם קונספט פשוט של תיוג תוכן באמצעות מילות מפתח. לשימוש נכון בהאשטגים יכולה להיות השפעה אדירה על התפוצה של הפוסט שלכם. חשוב שתשקיעו במחקר של ההאשטגים ותבדקו ידנית מהו התוכן המתויג תחת כל תגית שאתם מעוניינים להשתמש בה. תקפידו להשתמש בתגיות תחרותיות, כלומר לא כאלה שיש בהן מיליוני פוסטים, אך גם לא אלה שאין בהן פעילות בכלל. 

הקפידו גם להתאים את ההאשטג למוצר שאתם משווקים, לקהל היעד שלכם וגם לתוכן של הפוסט הספציפי שכתבתם.
מידע נוסף על חיפוש ובחירת האשטגים שיביאו לכם חשיפה, נמצא כאן.

יש לכם שאלות נוספות שתמיד רציתן לדעת  לגבי שימוש בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין או רשתות חברתיות אחרות? נושאים שמעסיקים אתכם בהקשר של פעילות הסושיאל שלכם? רוצים שנעזור לעסק שלכם לצמוח? מוזמנים לפנות אלי!

מאמרים נוספים