אחד הדברים המסבכים את חייהם של מנהלי מדיה חברתית ובעלי עסקים המעוניינים להשתמש בפלטפורמות של פייבסוק לצרכי שיווק, הוא ריבוי הממשקים והתפריטים. ניהול דף עסקי בפייסבוק, ועוד יותר מכך עבודה עם מערכת הפרסום ADS MANAGER , דורשים עבודה עם מערכות מסועפת ומעבר מתמיד בין הגדרות. מי שמעמיק בלימוד המערכות מגלה כי במקרים רבים, ניתן לעשות את אותה פעולה, בין אם מדובר בהעלאת מודעה ממומנת, עריכת פוסט או הוספת סרטון לעמוד פייסבוק ביותר מדרך אחת באמצעות הכלים של פייסבוק עצמה.
ממשק ה-CREATOR STUDIO שנוסף לתפריטי ניהול העמוד העסקי לפני כמה שנים הושק כחלק ממהלך של יצירת אפליקציה ייעודית עבור יוצרי תוכן. לאחר זמן קצר, ננטש רעיון האפליקציה והסטודיו נותר כממשק ייעודי לניהול תוכן מהדסקטופ, אשר נועד לרכז בתוכו חומרי וידאו ותמונות ולהקל על תזמון פוסטים. פיצ’רים נוחים, אך לא שונים מהותית מהאפשרויות שהוצעו גם קודם לכן בלשונית PUBLISHING TOOLS בעמוד העסקי. בקיץ 2019, במסגרת השקת חשבונות אינסטגרם ייעודיים ליוצרים, פייסבוק אפשרה לבעלי חשבונות אינסטגרם עסקיים לתזמן פוסטים באינסטגרם באמצעות ה-CREATOR STUDIO. האפשרות הזו, שהייתה קיימת קודם לכן רק באמצעות שימוש באפליקציות חיצוניות היא שיפור חיוני בחייהם של מנהלי תוכן. היא גם גרמה לרבים לעבור לעבוד דרך ה-CREATOR STUDIO והפכה אותו מעוד ממשק של פייסבוק, לכלי עבודה שימושי.