מגמות בפייסבוק שאתם חייבים להכיר ב2021 – Facebook Trends You Must To Know In 2021

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת אילו מגמות צפויות בפייסבוק בשנה החדשה? בפוסט הבא תמצאו את כל המגמות בפייסבוק שחייבים להכיר ב2021.

נראה שפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, לא מפסיקה להשתכלל ולהפתיע אותנו.
כמעט כל חודש פייסבוק מוציאה פיצ'רים ושדרוגים חדשים והיא לא מפסיקה לעבוד על עדכונים חדשים.
לעיתים, קשה לנו לעקוב אחר כל החידושים והעדכונים של פייסבוק – פשוט כי יש יותר מדי כאלה. חלק מהעדכונים הללו מתגלים כמוצלחים ונהיים פופולאריים יותר, וחלק פחות.
אז איך אפשר לדעת, אם כך, אילו מגמות בפייסבוק צפויות בשנה הקרובה? בפוסט הזה נעריך, נלמד ונבין אילו מגמות צפויות להמשיך ולצבור תאוצה.

המשיכו לקרוא כדי ללמוד על 6 מגמות בפייסבוק שאתם חייבים להכיר בשנת 2021.

מגמות בפייסבוק שחייבים להכיר

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

6 מגמות בפייסבוק שחייבים להכיר ב2021

1. שיווק באמצעות וידיאו ושימוש בפייסבוק לייב

תקופת הקורונה, שגררה הטלת סגרים והגבלות, גרמה ליותר ויותר אנשים לפנות לצפייה בסרטונים ולשימוש בפייסבוק לייב, בין אם לצרכים עיסקיים או חברתיים.
ואכן, על פי דיווחיה של פייסבוק, במהלך השנה האחרונה הייתה קפיצה של עשרות אחוזים בשימוש בפייסבוק לייב, ובזמני הצפייה בסרטונים בפלטפורמה. 
ולכן הציפייה היא שמגמת השימוש בפייסבוק לייב תעלה עוד יותר ב-2021. ואם אתם עוד לא משתמשים בפייסבוק לייב ובוידיאו כערוץ שיווקי ליצירת עניין אצל הגולשים ולשמירת קשר עם הלקוחות שלכם – כדאי שתשקלו להתחיל.

2. מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) בפייסבוק

שוק המציאות רבודה (AR) והמציאות מדומה (VR) יגיע לכ -19 מיליארד דולר בשנת 2020. וכדאי לדעת שהוא עשוי להיות אחד הטרנדים החמים ביותר בפייסבוק בשנת 2021.
נכון להיום, אולפן Spark AR (אולפן המציאות הרבודה של פייסבוק) מוכיח עצמו כפופולרי מאוד, עם כמעט חצי מיליון יוצרים מ -190 מדינות השתמשו בו.
באמצעות אולפן זה נוצרו ופורסמו כבר מעל 1.2 מיליון אפקטים של AR בפייסבוק ובאינסטגרם (Spark AR, 2020). וזה עוד לא הכל.
נתונים סטטיסטיים מראים שאפקטי AR הניבו יותר ממיליארד צפיות ברבע הראשון של שנת 2020. כלומר, הגולשים באמת אהבו את הפיצ'ר ואימצו לעצמם את הטרנד.
ולכן הציפייה היא שהתחום רק יתפתח יותר ויותר במהלך 2021.

שידור לייב בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מגמות בפייסבוק שאתם חייבים להכיר - המשך

3. קבוצות פייסבוק

ניתן למצוא בפייסבוק יותר מעשר מיליון קבוצות, המשמשות כ-1.4 מיליארד אנשים בכל חודש (Facebook, 2019).
כבעלי עסקים או מותגים, חוץ מיצירת קבוצת פייסבוק משלך כדי לתקשר עם הלקוחות, כדאי לכם לשקול גם להצטרף לקבוצות אחרות, כדי לקבל יותר הזדמנויות לאינטראקציה.
מכיוון שכעת, בתקופת הקורונה, אנשים נמצאים יותר בבית ויש להם יותר זמן פנוי – יותר אנשים משתמשים בקבוצות פייסבוק.
וגם אם (וכש..) הקורונה תעלם מהעולם, לא כך עם קבוצות הפייסבוק. הציפיה היא שמגמת השימוש בקבוצות פייסבוק תמשיך לגדול גם במהלך שנת 2021.

4. קניות מקוונות פייסבוק

אין ספק שפייסבוק מנסה להיכנס בצורה די אגרסיבית לעולם האיקומרס והמכירות אונליין, במיוחד מאז זיהוי הצורך בכך בשל מגפת הקורונה והשפעותיה.
אפשר לראות את המאמצים של פייסבוק להשתלט על תחום הקניות המקוונות בכמה דברים: ראשית, פייסבוק שיכללה לאחרונה את האפשרויות הקיימות בחנות המקוונת של פייסבוק (Facebook Shops). שנית, פייסבוק הכניסה לאחרונה את פיצ'ר הקניות החדש לאינסטגרם שנמצאת בבעלותה. שלישית, פייסבוק מתחילה לאפשר מכירה דרך ווצאפ (שגם כן נמצאת בבעלותה), כאשר בקרוב ניתן יהיה לרכוש ישירות דרך האפליקציה. נראה שדוגמאות אלה מספיקות כדי להבין שקניות מקוונות ורכישות אונליין הולכות להיות מהמגמות העולות והבולטות ביותר בפייסבוק במהלך שנת 2021.

פרסומות פייסבוק במובייל

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מגמות צפויות נוספות בפייסבוק של 2021

5. שימוש ב'ניוז פיד' כמיקום למודעות ממומנות בפייסבוק

אחת המגמות הצפויות בפייסבוק בשנת 2021 היא הבחירה של מפרסמים להשתמש ב'ניוז פיד' כמיקום למודעות הממומנות שלהם בפייסבוק.
כך מראה הדו"ח של פייסבוק מהרבעון השלישי של 2020 – שעל פי הנתונים בו, הניוז -פיד זוכה לכמעט 60 אחוז מההוצאות של מפרסמים בפייסבוק.
אז מדוע עסקים שמפרסמים בפייסבוק ממקדים את מאמציהם במיקום הניוז פיד? הסיבה היא – שזהו המיקום בעל שיעור הקליקים הגבוה ביותר (1.82 אחוזים). לשם השוואה, שיעורי הקליקים על מודעות במיקומים כמו עדכוני הווידאו של פייסבוק ו-סרטוני הווידאו instream מגיעים לכ- 0.85 אחוז ו 0.65 אחוז בהתאמה.

6. צ'אט בוט לפייסבוק

אין ספק שהצרכנים של ימינו מצפים לקבל שירות לקוחות מהיר, איכותי ומקצועי ככל האפשר. הבעיה היא שזה דורש מעסקים להחזיק לא מעט עובדים שיספקו את שירות הלקוחות – וזה עולה להם לא מעט. כדי לענות על הצורך הזה ולהתגבר על בעיית כוח האדם ומגבלת התקציב, רבים מהעסקים משתמשים בצ'אט בוט לפייסבוק.
גודל שוק הצ'אט-בוט צפוי לגדול מ -2.6 מיליארד דולר בשנת 2019 ל -9.4 מיליארד דולר בשנת 2024 (BusinessInsider, 2020). יתר על כן, הציפייה בעולם השיווק היא שעם הזמן יהיו יותר ויותר עסקים שישתמשו בצ'אט-בוטים בפייסבוק. זאת בנוסף על 40 מיליון העסקים שכבר עושים זאת. ולכן אין ספק כי אחת מהמגמות הצפויות בפייסבוק של 2021 היא עלייה בשימוש בצ'אט בוטים – בעיקר בקרב עסקים.

שיווק בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק בפייסבוק ובדיגיטל בכלל

מעוניינים בשיווק העסק בפייסבוק, בקידום באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות? הגעתם למקום הנכון.



שמי טל נברו, ואני אשמח לעזור לכם בכל הנוגע לקידום בדיגיטל – בין אם מדובר בפיתוח ועיצוב אתרים, בפרסום קמפיינים ממומנים, או בבניית אסטרטגיה וניהול תוכן.

רוצים לדעת עוד על שיווק בפייסבוק או על אפשרויות קידום העסק שלכם באינטרנט? צרו איתי קשר עוד היום, ואחזור אליכם עם פרטים בהקדם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close