מדריך פתיחת חנות בפייסבוק - Guide To Opening A Store On Facebook

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת איך למכור דרך פייסבוק? הגעתם למקום הנכון. בפוסט הבא תמצאו את המדריך המלא לפתיחת חנות בפייסבוק!


תקופת הקורונה גרמה לרוב בעלי החנויות והעסקים הפיזיים לסגור את העסק שלהם לתקופת זמן מסוימת, לרוב למשך כמה חודשים.
משבר הקורונה גם גרם להרבה מותגים ובעלי עסקים לחפש אפיקים חדשים למכירת מוצרים דרך האינטרנט, ואנו רואים זאת יותר ויותר בתקופה האחרונה.

לכן החלטנו לכתוב פוסט שיוכל לעזור לכם בנושא והיום נלמד איך להקים חנות בפייסבוק המקושרת לדף העסקי שלכם בפייסבוק.
אם גם אתם מחפשים דרך למכור את המוצרים או השירותים שלכם אונליין אבל אין לכם את המשאבים הדרושים לבניית אתר, מדובר בפיתרון המושלם בשבילכם.
אך גם אם יש לכם כבר אתר-חנות, פתיחת חנות בפייסבוק יכולה להתאים גם לכם כאפיק נוסף להגדלת ההכנסות מהדיגיטל.

פתיחת חנות בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מדריך פתיחת חנות בפייסבוק

שלב מקדים: לפני שאתם ניגשים לפתיחת החנות שלכם בפייסבוק, אתם צריכים שיהיה לכם דף עיסקי רלוונטי בפייסבוק.

כשיש לכם כבר דף עסקי, כל מה שנשאר לכם לעשות כדי לפתוח חנות בפייסבוק, זה להוסיף לשונית של חנות לדף שלכם, שנקראת בגרסא העברית "'קנה" או באנגלית Shop.
כדי לעשות זאת היכנסו לעמוד הראשי של דף הפייסבוק שלכם ולחצו על "הגדרות" בסרגל העליון. בדף שנפתח ביחרו בכפתור "עריכת דף" שמופיע בתפריט הצד.
אם בעמוד שנפתח לא מופיעה לשונית מסוג "קנה" ליחצו בתחתית המסך על "הוסף לשונית" ואז ביחרו בלשונית "קנה".

טיפ: כדי לגרום לחנות הפייסבוק להיות בולטת בתפריט הדף העיסקי שלכם, מומלץ לגרור את הלשונית "קנה" ולהציב אותה כאחת הלשוניות הראשונות.

איך להעלות מוצרים לחנות פייסבוק

בשלב הראשון של פתיחת חנות פייסבוק – יש לבחור את סוג המטבע איתו תרצו לעבוד, מתוך רשימת אופציות די מצומצמת.

בחירת מטבע בחנות פייסבוק

בשלב השני יש להעלות תמונה או וידאו, להוסיף את שם המוצר, תיאור ולינק תירצו להפנות את הלקוח. בין אם מדובר בחנות אונליין, דף נחיתה או אתר איקומרס כמו אמזון, איביי וכו'.
יש לכם אפשרות גם לקבוע שהמוצר יופיע בראש הדף כאחד מ10 המוצרים המוצגים בו, ואתם יכולים לשתף את המוצר ישירות על הדף שלכם.

הוספת מוצר בחנות פייסבוק

בשלב השלישי נסחו נכתוב תיאור מושך לחנות שלכם.
והתחילו בהוספת מוצרים ע"י בחירת תמונות מוצר מהמחשב שלכם, או מתוך התמונות הקיימות בדף.

 

הוספת מוצרים לחנות פייסבוק

 

הנחיות לתמונות ומידע על מוצרים

פייסבוק פירסמה כמה הנחיות והמלצות בנוגע לסוג התמונות ותיאורי המוצרים, כדי ללמד את בעלי העסקים שמפרסמים בפייסבוק להציג את המוצרים בחנות הפייסבוק שלהם בצורה ברורה, מתאימה ונכונה. אספנו עבורכם כמה מההנחיות וההמלצות החשובות ביותר בנוגע לתמונות ולתיאורי המוצרים בחנות הפייסבוק שלכם:

המלצות והנחיות בנוגע לתמונות המוצרים:

  • התמונה צריכה להיות של המוצר עצמו ולא אלמנט גרפי כמו ציור או סמל.
  • התמונות צריכות להיות בפורמט ריבועי ובגודל של 1024 על 1024 פיקסלים לכל הפחות.
  • המוצר צריך להיות מצולם על גבי רקע לבן ובתקריב (כלומר המוצר צריך לתפוס את רוב התמונה).
  • יש להימנע מהוספת טקסטים וכיתובים שונים (כמו "מבצע!") על גבי התמונה עצמה.

המלצות והנחיות בנוגע לתיאורי המוצרים:

  • התיאור צריך לספק פרטים קצרים וממוקדים המדגישים את מאפייניו הייחודים של המוצר.
  • על התיאור לשמור על שפה תקינה וברורה.
  • אין לצרף טלפון או כתובת מייל בתיאור המוצר. 
לפרסם את העסק בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק אפקטיבי יותר לעסק שלכם

מחפשים חברת העוסקת בשיווק באינטרנט, שתוכל לעזור לכם לפתוח חנות בפייסבוק בדרך הנכונה והמהירה ביותר, וכן להוביל אתכם להגדלת כמות המכירות שלכם מפייסבוק?

הגעתם למקום הנכון. שמי טל נברו ובמסגרת חברת הדיגיטל שלי – סושיאל ליידי – אני מספקת מעל עשור שירותי בניית אתרים ודפי נחיתה, קידום אורגני, פרסום קמפיינים ממומנים, הרצאות וסדנאות ועוד. ליוויתי כבר מאות עסקים במעבר לאונליין ואשמח לעזור גם לעסק שלכם בשיווק דיגיטלי נכון ויעיל יותר, שישאיר את המתחרים שלכם מאחור.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים בטופס צור קשר, ואחזור אליכם בהקדם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close