מעוניינים ליצור קמפיינים בפינטרסט בתשלום? במאמר זה תמצאו את המדריך המלא ליצירת פרסומות ממומנות בפינטרסט.
היכנסו ולמדו איך לפרסם בפינטרסט, ותגלו גם – האם זה בכלל כדאי?
קודם כל – צרו פרופיל עסקי
רוצים ליצור קמפיינים בפינטרסט? הצעד הראשון הוא ליצור פרופיל פינטרסט עסקי ולדאוג שייראה טוב מספיק כדי להביא אליו תנועה של גולשים שיגיעו מהקמפיינים.
בהקשר זה, בדקו שהפרופיל שלכם מסווג תחת הקטגוריה המתאימה, תנעצו בעמוד שלכם את התמונות המוצלחות ביותר וחלקו את התמונות לפי קטגוריות. אתם יכולים גם לראות כיצד המתחרים שלכם מציגים את התוכן בפרופיל שלהם בפינטרסט ולקחת מהם רעיונות.
כעת נעבור לשלבים בבניית קמפיינים בפינטרנסט בתשלום:
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
בשלב הראשון בהקמת קמפיין חדש בפינטרסט, עליכם לבחור את היעד של הקמפיין.
בחלק זה חשוב מאוד לבחור את היעד העיקרי והחשוב מכולם – כלומר את המטרה המתאימה ביותר לקמפיין הממומן שלכם בפינטרסט. זה חשוב כל כך שכן זה גורם לאלגוריתם של פינטרסט לחפש את הגולשים שהכי מתאימים לביצוע אותה מטרה שהגדרתם. כך יש סיכוי גבוה יותר להשגת היעדים שלכם – בעלויות מינימליות ככל האפשר. במילים אחרות, זה עוזר לכם להימנע מבזבוז תקציב על גולשים לא רלוונטיים ועוזר לכם לחסוך בהוצאות על הקמפיין ולשפר את אחוזי ההמרה.
פינטרסט מאפשרת לכם לבחור מטרה מתוך מגוון מטרות אפשריות, וביניהן:
1. צפיות בוידיאו – ביחרו במטרה זו אם אתם רוצים להגיע לכמה שיותר צפיות בוידיאו שאתם מעלים כקמפיין ממומן.
2. הורדות לאפליקציה – זו המטרה המתאימה אם אתם רוצים לקדם הורדות של אפליקציה.
3. תנועה – זה היעד שעליכם לבחור אם אתם רוצים להניע את הגולשים ללחוץ על הפרסומת ולהוביל אותם לאתר שלכם.
4. מכירות\המרות – תבחרו ביעד Grow your sales אם אתם רוצים לקדם רכישות באתר או בדף הנחיתה שלכם או ב'המרות (Conversions) אם אתם רוצים לקדם המרות כמו הרשמה לניוזלטר שלכם.
כמו כן ישנם יעדים נוספים שניתן לבחור כמטרה לקמפיין הממומן שלכם בפינטרסט, אך אלו הם המומלצים, הנפוצים והחשובים מביניהם.
השלב הבא הוא הגדרת שם הקמפיין, קביעת התקציב היומי וכן התקצוב הכללי של הקמפיין ופרטים נוספים. למשל אתם יכולים לבחור אם אתם רוצים להפנות את הגולשים שיראו את המודעה הממומנת ישירות לאתר שלכם. אם אתם רוצים לעשות זאת – בחרו באפשרות שנקראת One Tap.
השלב הבא הוא שלב מהותי מאוד במידת הצלחת הקמפיין שלכם והוא הגדרת קהל היעד.
כמו בפלטפורמות חברתיות אחרות אפשרויות הפילוח של קהל המטרה לקמפיין די זהות. אתם יכולים לבצע פילוח דמוגרפי לפי מין, גיל, מיקום מגורים וכו' וכן לבצע טירגוט לפי נושאים ומילות מפתח. כמו כן אתם יכולים ליצור קהלים מותאמים אישית וכך לפרסם לקהלי רימרקטינג.
כמו במערכות הפרסום של פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ופלטפורמות אחרות – אתם צריכים לבחור את המיקומים של המודעות הממומנות שלכם. במיקומים הללו הכוונה ל-'היכן הפרסומות הממומנות שלכם יוצגו'.
כאשר אתם עושים קמפיינים בפינטרסט בתשלום, יש לכם 2 מיקומים להצגת המודעות לבחירה.
אחד מהם הוא עמוד הבית והשני הוא תוצאות החיפוש.
בשני המקרים בתחתית הפרסומת יופיע הכיתוב "Promoted By" כלומר 'מקודם על ידי' ומתחת לכך שם הפרופיל שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
באזור ניתוח הביצועים של הקמפיין שלכם בפינטרסט אתם יכולים לבדוק נתונים מעניינים על התנהגות הגולשים שצפו בפרסומת שלכם. למשל כמה גולשים הקליקו על ה"Pins" שלכם, אחוז הגולשים שלחצו על התמונה של המודעה, שמרו או שיתפו אותה או הגיעו לפרופיל שלכם.
נתחו את הנתונים ההתנהגותיים ואת האינטראקציות שהגולשים יוצרים עם הקמפיינים שלכם. נסו להסיק איזה תוכן הם אוהבים יותר ואיזה פחות. זה יעזור לכם לא רק ללמוד איזה תוכן הקהל שלכם מעדיף. אלא זה יעזור לכם גם ליצור קמפיינים מוצלחים יותר בפינטרסט. כאלה שיניבו לכם ביצועים איכותיים יותר ובמחירים משתלמים יותר.
זכרו כי בפינטרסט, בשונה מרשתות חברתיות אחרות, ה'באזז' סביב הפוסט יכול להגיע גם באיחור מסוים לעומת הזמן שבו פורסם.
היו סבלניים, צרו תוכן איכותי והעלו אותו בצורה עקבית, העלו תמונות ייחודיות ותכנים מקוריים – והתנועה לעמוד שלכם כבר תגיע.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
רוצים לדעת האם כדאי לכם לקדם קמפיינים בפינטרסט בתשלום?
ובכן, אם אתם מקדמים פרסומות שקהל היעד שלהן נמצא באירופה או בארה"ב – ייתכן שכדאי לכם לשקול את זה.
ואילו אם קהל היעד שלכם נמצא בישראל – אז לא בטוח שהיינו הולכים דווקא על פינטרסט בתור אפיק הפרסום האידאלי עבורכם.
בהקשר זה כדאי לדעת שקהל המשתמשים המוביל בפינטרסט הוא משתמשות – כלומר, נשים. ולכן הפלטפורמה תתאים לקידום הקמפיין הממומן שלכם אם קהל היעד שלכם הוא נשים.
מדובר ברשת חברתית חזקה מאוד מבחינת נתח השוק שלה, ויש בה פוטנציאל מעולה לשיווק העסק שלכם ולקידום המכירות של המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
לכן כדאי לבדוק האם המתחרים שלכם מפרסמים בפינטרסט, האם קהל היעד שלכם גולש ברשת החברתית הזו.
אתם יכולים גם לברר באינטרנט ובפינטרסט עצמה עד כמה הנישה שלכם חזקה בפלטפורמה הזו.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בקידום העסק בפינטרסט או בשיווק הפרופיל העיסקי שלכם ברשתות החברתיות? רוצים להשיג יותר נוכחות בדיגיטל או למכור יותר באמצעות האינטרנט?
אנו בסושיאל-ליידי מספקים מגוון שירותי קידום באינטרנט וביניהם בניית אתרים, קידום אורגני, פרסום ממומן, שיווק באמצעות משפיענים, ועוד ועוד.
צרו איתנו קשר ואנו כבר נדאג להגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם ולפרסום מנצח ואפקטיבי של העסק שלכם באינטרנט.