פינטרסט זו אחת מהרשתות החברתיות היותר מעניינת ומתפתחת שיש בימים אלה.
בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם, לפינטרסט אין הרבה כלים חיצוניים שתומכים במערכת.
ובכל זאת – גיליתי כלי אחד מאד מעניין לרשת פינטרסט שנקרא ShortStack.
ShortStack
שימוש בכלי ה ShortStack הממוקד לפינטרסט, מאפשר ליצור חיבור עם חברות ניוזלטר חיצוניות, מאפשר להגדיל את נפח התעבורה לתוך האתר או החנות שאנו רוצים לקדם, דרך רשת פינטרסט עצמה.
זה טוב למשווקים בפינטרסט כיוון שהכלי מאפשר לנו למקד את הקהל שלנו על פי מיקום, לייצר דפי נחיתה ושימושים נוספים לפינטרסט, מעבר למה שהפלטפורמה הבסיסית מציעה, וכך להגיע לחשיפות גבוהות וקהל ממוקד הרבה יותר.
כיצד מתחילים?
יש להכנס ללינק: http://www.shortstack.com/pinterest/ ולהרשם.
תשלח לנו בקשה לאישור במייל ולאחר האישור – תפתח לנו מערכת מיוחדת ליצירת קמפיינים של פינטרסט, שמאפשרת לנו לשלוט בתוכן שהקהל רואה ובזמן והיעד שבו רואים את התוכן הנ"ל.
![pinterset shortstack dashboard](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2016/10/pinterest-work-with-shortstack.jpg)
נלחץ על הכפתור הכתום שנקרא New Campaign ונגיע למסך הטמפלטים ממנו נבחר את הטמפלט לעבוד איתו
אפשר לבחור בין יצירת ניוזלטר, יצירת קופונים, יצירת דף נחיתה ועוד.
בשלב הבא,לאחר בחירת הטמפלט, נלחץ על Use this Template. ניתן לו שם ונוכל לעצב אותו כראות עיננו.
כעת ניתן שם לקמפיין ונתקדם לשלב העריכה שלו.
אפשר לראות כי יש אפשרויות רבות להוסיף לבניית הקמפיין:
![shortstack widgets](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2016/10/shortstack-widgets.jpg)
וכמו כן – אפשרויות עיצוב מגוונות בטמפלט.
מותג או חברה, יכולים לעצב את דף הנחיתה לפי צבעי הלוגו, האתר או החנות שלהם, כדי שיהיו מזוהים
![pinterset shortstack dashboard](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2016/10/shortstack-widgets-1.jpg)
בלחיצה על אחד האלמנטים (HEADER או טקסט או קופסת תמונה וכדומה), ניתן לפלח ולמקד את הקהל.
נלך לחלק של VISIBILITY – שם נוכל לבחור כיצד יראה האלמנט על ידי בחירה של "Time Zone" אשר רק אליו תתמקד הפרסומת.
באופן הזה – הקהל יהיה ממוקד על פי המיקום שבחרנו ב"Time Zone".
בנוסף – יש אפשרות לכוון ליעד של מדינה ספציפית, כך שקהל היעד יהיה ממוקד על פי שפה ומיקום.
בנוסף, אפשרות הפילוח מאפשרת לבחור היכן הפרסומת תופיע – האם רק בסלולר, רק בדסקטופ או בשניהם יחד.
אני ממליצה לפצל את הנוכחות של הפרסומת בשניהם ולבחון – מה עובד טוב יותר בפרסומת אחת שיוצאת אל הסמארטפון ופרסומת שניה שתהיה נצפית בדסקטופ ולראות מה ממיר יותר מהאחר.
פרסום הקמפיין
בשלב הבא, אחרי שעיצבנו את דף הקמפיין – לוחצים על "פרסום" של הקמפיין בכפתור הכתום במרומי הדף.
ומגיעים לדף הקמפיין עצמו.
בהצלחה לכל המפרסמים!