פינטרסט
פינטרסט, רשת חברתית ויזואלית שמשלימה את מאמצי השיווק והפרסום של העסק שלכם

שיווק בפינטרסט: איך להשתמש בפינטרסט כדי למכור יותר ללקוחות – How To Use The Pinterest To Effectively Sell More To Clients

שיווק בפינטרסט: איך להשתמש בפינטרסט כדי למכור יותר ללקוחות


פינטרסט
הופכת להיות חזקה ובולטת יותר ויותר מבין המדיות החברתיות השונות. היא כבר מזמן יותר מאשר רשת חברתית המבוססת על אמצעיים חזותיים ותמונות בלבד. כיום, אנשים רבים פונים לפינטרסט לשם קבלת מענה על שאלות, רעיונות, השראה או פתרונות לבעיות.

לכן, עבור יזמים או בעלי עסקים, פינטרסט הוא מקום נהדר להיות בו. ואם אתם עדיין לא שם, תחשבו כבר עכשיו על פתיחת חשבון חדש. רוצים לדעת למה? הנה כמה נתונים מעניינים בנושא:

למה כדאי לכם לפתוח חשבון פינטרסט? – נתוני שימוש בפינטרסט (עפ"י החברה)

  • לפינטרסט יש יותר מ-300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש (מעודכן לאוגוסט 2019).
  • 98% מהמשתמשים אומרים כי ניסו משהו חדש שהם מצאו, גילו או ראו בפינטרסט.
  • 84% משתמשים נכנסים לפינטרסט לפני שהם מקבלים החלטה על מה לרכוש.
  • 77% הכירו באמצעות פינטרסט מותג או עסק חדש.

קודם כל – צרו פרופיל עסקי

רוצים לעשות שיווק אורגי בפינטרסט או ליצור קמפיינים ממומנים בפינטרסט?
הצעד הראשון הוא ליצור פרופיל פינטרסט עסקי, ולדאוג שייראה טוב מספיק כדי להביא אליו תנועה של גולשים.
בדקו שהפרופיל שלכם מסווג תחת הקטגוריה המתאימה עבורכם, והכינו את העמוד שלכם לקבלת תנועה. העלו תמונות וחלקו אותן לקטגוריות, ונעצו בעמוד את התמונות המוצלחות. אתם יכולים גם להציץ בחשבון הפינטרסט של המתחרים שלכם, ולקחת רעיונות מאיך שהם מציגים את התוכן בפרופיל הפינטרסט שלהם.

לאחר שיש לכם חשבון קיים בפינטרסט, הנה 3 עצות לקידום מכירות על ידי הפלטפורמה העוצמתית הזו:

 

להשתמש בפינטרסט כדי למכור יותר

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו 

שיווק בפינטרסט - טיפים

מדריך 

יצירת לוח שנה ותמונות בלתי נשכחות

פינטרסט מוצף בתמונות. כל יום, האתר מפציץ אנשים עם תוכן מכל רחבי האינטרנט.
לכן, חשוב לנסות להתבלט מתוך הקהל. יצירת פאנל תמונות שנותן ערך מוסף או שסובב סביב נושא משותף הוא חיוני לגידול ההשפעה שלכם בפינטרסט.

עצות ליצירת ׳סיכות׳ (Pins) – מה כדאי לכלול בכל סיכה:

* השתמשו בתמונות יפות. זה כמובן כלל המפתח להצלחה ברשת חברתית ויזואלית כמו פינטרסט. 

* כתבו תיאור מפורט (בקטע הטקסט מתחת לסיכה). זה חשוב הן לקידום בגוגל והן למשתמשים. אם התיאור שלכם מעניין ורלוונטי, המשתמשים נהנים מתוכן איכותי ומבינים את מהות התמונה.

* נסחו כותרת ברורה, קצרה ומעניינת. במקום לכתוב "תכשיט מהקולקציה החדשה", כתבו כותרת אינפורמטיבית יותר, כלומר כזו שמספקת יותר מידע. כמו "טבעת נישואים עבודת יד לאשה, עשויה זהב 24 קראט".

* השתמשו בתגיות ב'סיכות' שלכם. כמו ברשתות חברתיות אחרות, גם בפינטרסט שימוש בהאשטגים מסייע לשם שיווק בפינטרסט לעסקים. זה עוזר להגדיל את מידת החשיפה והמעורבות שתקבלו עבור ה'סיכות' שלכם בפינטרסט. הקפידו על שימוש בהאשטגים רלוונטיים הכוללים את כותרת ה-pin.

* כדי למכור יותר דרך פינטרסט, הפכו את הפינים שלכם ל׳סיכות׳ שאפשר לרכוש מהן ישירות. 
לרוב, כדאי להציג ב-pin את מחיר המוצר, ורצוי גם לעדכן אותו בתקופות של מבצעים והנחות. בפינטרסט יש מגוון גדול של rich pins שיהפכו את הנעיצות שלכם להרבה יותר יעילות ומעניינות עבור הגולשים. 

* כדאי שתכללו בכל Pin לינק מתאים לשיווק העסק. רצוי להשתמש בקישור המוביל ישירות לעמוד רכישת המוצר באתר שלכם. אם אין לכם אתר, תוכלו לקשר לעמוד הפייסובק שלכם – אם כי זה פחות מומלץ, כי פינטרסט לא אוהבת את זה. 

שיווק בפינטרסט

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו 

הצמדת סיכות פינטרסט לאתרים באופן קבוע

ה׳סיכות׳ של פינטרסט מפנות את המשתמשים לאתר ולדפי הנחיתה שלכם ובכך מקצרות את תהליך המכירה.

מומלץ להצמיד ׳סיכות׳ (Pins) לאתר באופן קבוע, לפחות פעם בשבוע. ככל שמשתמשי פינטרסט יקבלו את ה׳סיכות׳ בתדירות קבועה, כך סביר להניח שירצו להמתין ל׳סיכות׳ הבאות.

בנוסף, זמן טוב להוסיף ׳סיכות׳ הוא סביב אירועים עונתיים כמו: חזרה לבית הספר, יום האם, חג האהבה וכדומה.
בזמנים אלה, אנשים לעתים קרובות להוטים יותר לרכוש מוצרים שונים והם בשלים יותר לבצע קניה.

איך למכור דרך פינטרסט

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו 

ניתוח סטטיסטיקות כדי ללמוד על קהל היעד שלכם

מהו כלי הניתוח של פינטרסט (Pinterest Analytics)?

הנתונים הסטטיסטיים של פינטרסט וכלי הניתוח שלהם מציגים את הפעילות והנתונים על קהל היעד שלכם בפינטרסט. הכלי עוזר לנו להבין כיצד משתמשים מתייחסים ל׳סיכות׳ שאנו משתמשים בהם על סמך:  תדירות השימוש, המעורבות, ה׳סיכות׳ הנצפות ביותר ועוד.

באמצעות הכלים האנליטיים אלו, אתם יכולים ללמוד אילו ׳סיכות׳ (Pins) הם הנצפות ביותר, האהובות ביותר, אלו שאיתן יש את האינטראקציה הגבוהה ביותר וכו׳. חשוב שתנתחו נתונים אלו, כדי שתוכלו לדעת מהן הסיכות הרלוונטיות ביותר לפרסום.

להשתמש בפינטרסט כדי למכור יותר

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו 

שיווק בפינטרסט - האם כדאי לכם לפרסם בפינטרסט?

 

אולי אתם כבר יודעים שרוב המשתמשים בפינטרסט הם למעשה משתמשות – כלומר, נשים. ולכן פינטרסט תתאים לשיווק העסק שלכם, בעיקר אם קהל היעד העיקרי שלכם הוא נשים. באופן כללי, פינטרסט היא רשת חברתית השולטת על נתח שוק גדול מדי. גלום בה פוטנציאל עיסקי אמיתי לשיווק המוצרים או השירותים שאתם מציעים. אם תנצלו אותה בצורה נכונה, תוכלו להרוויח מכך לא מעט לקוחות חדשים.

דרך מעולה כדי להעריך האם העסק שלכם מתאים לפרסום בפינטרסט היא לבדוק האם המתחרים שלכם מפרסמים שם. זה יעזור לכם להבין האם קהל היעד שלכם גולש ברשת החברתית הזאת והאם כדאי לכם להשקיע על שיווק בפינטרסט. ניתן לבדוק גם דרך האינטרנט או אפילו בפינטרסט עצמה עד כמה הנישה שלכם פעילה שם.

בכל מקרה, אם אתם מקדמים פרסומות שקהל היעד שלהן נמצא באירופה או בארה”ב – כדאי לכם מאוד לשקול זאת בחיוב. אבל אם קהל היעד שלכם נמצא בישראל – לא בטוח שהשקעת כל התקציב שלכם בפינטרסט הוא אפשרות חכמה. בכל מקרה, התחילו מהשקעה על שיווק בפינטרסט בתקציבים נמוכים יחסית, והגבירו אותם עם הזמן, ורק אם אתם רואים שהשיווק באפיק זה אכן יעיל עבורכם.

פינטרסט

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו 

איך ליצור קמפיינים ממומנים בפינטרנסט

 

שלב 1 – בחירת יעד הפרסום הממומן

בשלב הראשון של הקמת קמפיין חדש בפינטרסט, אתם צריכים לבחור את היעד של הקמפיין.

המטרות העיקריות שאפשריות לקמפיינים ממומנים בפינטרסט הן:

1. צפיות בוידיאו.
2. הורדות לאפליקציה.
3. תנועה.
4. מכירות\המרות.

חשוב לבחור את היעד העיקרי והמתאים מכולם, מבין אלו המוצעים, שכן זה גורם לאלגוריתם של פינטרסט לחפש את הגולשים שהכי מתאימים לביצוע המטרה שהגדרתם. כך אתם יכולים לחסוך בהוצאות על פרסום הקמפיין ולשפר את אחוזי ההמרה.

שלב 2 – הגדרת תקציב ופרטים נוספים לקידום הקמפיין

השלב הבא הוא הגדרת המאפיינים של הפרסום הממומן שלכם. למשל הגדרת שם הקמפיין, קביעת התקציב היומי וכן התקציב הכללי. בנוסף, ע"י הבחירה באפשרות One Tap אתם יכולים להוסיף קישור למודעה, ולהפנות את הגולשים לאתר שלכם.

שלב 3 – קהל היעד

השלב השלישי הוא שלב הפילוח של קהל המטרה לקמפיין הממומן שלכם בפינטרסט. כמו בפרסום ממומן בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות, אתם יכולים לבצע פילוח דמוגרפי לפי מאפיינים כמו מין, גיל, מיקום מגורים וכו’. אתם יכולים גם לבצע טירגוט לפי נושאים ומילות מפתח, ליוצור קהלים מותאמים אישית או קהלי רימרקטינג.

שלב 4 – מיקומי המודעות

כמו בקמפיינים ממומנים בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות – אתם צריכים לבחור את המיקומים של הקמפיינים הממומנים שלכם. כאשר אתם עושים פרסום ממומן בפינטרסט, יש לכם 2 מיקומים אפשריים להצגת המודעות: עמוד הבית ותוצאות החיפוש. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, יופיע הכיתוב “Promoted By” בתחתית המודעה ושם הפרופיל שלכם.

כך נראית הרשת החברתית פינטרסט מהמחשב

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו 

שימוש ושיווק בפינטרסט - סיכום

פינטרסט הינה רשת חברתית ויזואלית שמשלימה את מאמצי השיווק והפרסום של העסק שלכם

אם תדעו להשתמש בה בחוכמה וביעילות היא תוכל לעודד מכירות ואף להתאים לצרכי השיווק והמכירות שלכם.

אל תפספסו הזדמנות זו כדי להשתמש בה לטובתכם!

מעוניינים בשיווק העסק שלכם בפינטרסט או בדיגיטל בכלל?
צרו איתנו קשר עוד היום ונחזור אליכם עם פרטים נוספים.

 

מאמרים נוספים