10 רעיונות לפוסטים עבור תכנית התוכן הבאה שלכם – Ten Post Ideas for Your Next Content Plan

10 רעיונות לפוסטים עבור תכנית התוכן הבאה שלכם

אחד הדברים המאתגרים ביותר בניהול מדיה חברתית הוא הצורך התמידי ליצור ולחדש. בניגוד לערוצי שיווק אחרים, כמו בלוג או דיוור שיווקי, פרופילים ברשתות חברתיות דורשים תוכן חדש כמעט מדי יום. לא תמיד קל לספק בקביעות תוכן טרי ומרתק. כולנו מצאנו את עצמנו תקועים בלי רעיונות לתכנית התוכן הבאה שאנחנו עובדים עליה. בפעם הבאה שזה קורה לכם, תציצו ברשימת הרעיונות שהכננו עבורכם:

1. פרסמו ציטוט שבאמת מדבר אליכם

שימוש בציטוטים ברשתות החברתיות הוא תמיד דרך טובה לפנות אל הקהל שלכם. זה לא צירוף מקרים שהתגית #quoteoftheday מופיעה ביותר מ-35 מיליון פוסטים באינסטגרם. קחו חלק במגמה הזו ופרסמו בפיד שלכם ציטוטים שאתם שואבים מהם השראה ושמתחברים לרוח המותג שלכם.

https://www.instagram.com/p/B1dQCjMA0y9/

2. חיזרו אחורה בזמן

הצורך המתמיד לייצר תוכן חדש גורם לנו לרדוף אחר חומר חזותי עכשווי שימלא את ערוצי השיווק שלנו. אבל אל תשכחו שגם תמונות משנים קודמות הן מקור מעולה לתוכן מעניין. אין מי שלא נהנה מלהסתכל על צילום ישן ולקבל הוכחה לדרך הארוכה שהוא עבר.

3. הכריזו על הישג

יש נקודות ציון שמגיע להן שיחגגו אותו. אז למה לא לשתף את העוקבים שלכם בחגיגות? כל פרס, הישג או מועמדות שזכיתם בהם ראויים לפוסט בפיד שלכם.

4. השתמשו בתוכן המיוצר על ידי המשתמשים שלכם

המקור הטוב ביותר לתוכן מעניין עבור הערוצים שלכם הם הלקוחות שמשתמשים במוצרים או בשירותים שלכם. כל מגע שיש לכם עם הקהל, בין אם זו סקירה, שאלה או סלפי עם המוצר שלכם, יכולה בקלות להפוך לפוסט ויראלי שיביא לכם תשומת לב.

5. הציגו את חברי הצוות שלכם

הנכס החשוב ביותר עבור כל עסק הם האנשים שעומדים מאחוריו. הצגת חברי הצוות שלכם ברשתות החברתיות מסייעת לתת פנים אנושיות למותג וזו גם דרך טובה להגיד תודה לאנשים שעובדים קשה יחד אתכם. רק אל תשכחו לבקש את הסכמתם ואולי גם להוועץ בהם באיזו תמונה הם רוצים להשתמש.

https://www.instagram.com/p/B1Kc6fiA4xB/

6. קדמו את ערוצי השיווק האחרים שלכם

בשטף העבודה, קל לקחת כמובן מאליו את זה יש לכם פרופיל גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, אבל העוקבים שלכם אולי כלל לא מודעים לכך. זה תמיד רעיון טוב להזמין עוקבים מערוץ אחד להצטרף אליכם גם בערוצים האחרים שאתם פעילים בהם.

7. ערכו תחרות נושאת פרסים

תחרויות, הגרלות וחלוקת מוצרים במתנה הן דרכים יעילות מאוד לתקשר באופן ישיר עם הקהל שלכם. בין אם אתם תאגיד ענקי או עסק זעיר, תחרויות נושאות פרסים צריכות להיות חלק מהאסטרטגיה שלכם.

https://www.instagram.com/p/B1X5zv1BhBM/

8. השתמשו שוב בתוכן ירוק-עד

בהשפעת הצורך המתמיד לייצר תוכן חדש אנחנו נוטים לשכוח מהתוכן המעולה שכבר יש לנו. רב המאמרים שעבדתם עליהם כל כך קשה יכולים לשמש כמה וכמה פעמים בפיד שלכם בהקשרים שונים ובתקופות שונות.

9. תרימו לאנשים מדהימים שחיים את רוח המותג שלכם

לפרגן זה חינם ואת הקארמה הטובה תקבלו כבונוס. כשאתם משתפים תוכן של יוצרים שאתם מעריכים, במיוחד כאלה שמהווים דוגמא חיה לעקרונות שאתם מאמינים בהם, אתם גם נותנים תשומת לב לאנשים שמגיע להם וגם עושים טוב לפיד שלכם.

10. דברו מהלב

בעידן שכולו לייקים והאשטגים קל לאבד את הקול האותנטי שלנו. ייתכן ותופתעו מהתגובות שתקבלו אם פשוט תשתפו עם הפיד שלכם את מה שיושב לכם על הלב.

https://www.instagram.com/p/B2BD4V9pQ0B/

איך אתם דואגים לגוון הפיד שלכם ולפנות לקהל בדרכים חדשות? ספרו לנו על הרעיונות שלכם בתגובות!

מאמרים נוספים