איך להגדיל את החשיפה באמצעות הסטורי?

האינסטגרם משתנה כל הזמן, ללא הפסקה. כל הזמן מתווספים תוספים חדשים ודרכים חדשות לתקשר עם העוקבים והלקוחות. מאז שאינסטגרם המציאו את הסטורי הם שינו את כללי המשחק של אינסטגרם בפרט, ושל המדיה החברתית בכלל. הסטורי הביא משהו חדש לתחום, משהו טרי, משהו שטרם נראה לפני.

יש כמה תוספים פשוטים ואפקטיביים שהשימוש בהם בסטורי שלכם יגדיל משמעותית את המעורבות בחשבון.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

תוכלו להוסיף מיקום לסטורי שלכם שלכם במספר דרכים שונות. ראשית, תייגו את שם המקום בו אתם נמצאים. כך, כל המשתמשים באזור שלכם יכולים להגיע אליכם במידה והם מעוניינים בתחומים כמו לייף סטייל וביזנס. דרך נוספת היא לתייג מיקום ספציפי לקהל יעד פוטנציאלי שאתם מתעניינים בו. הנקודה היא, שאתם לא באמת צריכים להיות פיסית במקום מסויים כדי לתייג אותו ולהיות חשופים למשתמשים אלה.

למשל, נניח שיש לכם עסק בלוס אנג'לס ואני מבקרת בלוס אנג'לס. כאשר אני אבצע חיפוש באינסטגרם בשם "לוס אנג'לס" אני עלולה להיתקל בסטורי שלכם וכך להגיע לביקור המיוחל בחנות שלכם.

 

הוסיפו @ ותייגו

אם אתם לא משתמשים בזה, אתם מפספסים והרבה. קודם כל, תיוג החברים שלכם. כאשר אתם מתייגים אותם הם יכולים לשתף את הסטורי שלכם בחשבון שלהם ובכך לחשוף את התוכן שלכם לכל העוקבים שלהם.

הדרך השנייה היא תיוג בתי עסק. אם ביקרתם בחנות שאהבתם, מסעדה שנהניתם בה, תייגו את החשובונות שלהם באינסטגרם שלכם. כמה מהמקומות עשויים לשתף את הסטורי שלכם בחשבון שלכם, מה שיחשוף אתכם לכמות גדולה של משתמשים, או במילים אחרות- קהל פוטנציאלי עבורכם.

 

הוסיפו תיוגים כדי להגדיל את כמות החשיפה

הוסיפו תיוגים כדי להגדיל את כמות החשיפה

Swipe Up / לינק בביו

למרות שלא כל עסק הגיע ל-10k עוקבים כדי שיתווסף לו ה"Swipe Up", ישנן דרכים אחרות כדי להגיע לאותה מטרה.

ראשית, כל מי שיש לו את האפשרות של Swipe Up- אנא אל תשכחו להשתמש בו! זו הדרך הקלה ביותר פשוט לבקש מהעוקבים שלכם לבחון את הפוסט החדש שלכם בבלוג ואת המוצרים החדשים שקיבלתם לחנות.

מי שטרם השיג את האפשרות הנכספת- אל דאגה! הנה מה שאתם כן יכולים לעשות. פרסמו סטורי עם קריאה לפעולה, כמו לבחון את הביו שלכם ולראות את המוצר החדש שבדצליוק השקתם. לפני זה אל תשכחו להכניס את הלינק המתאים לביו שלכם, וזהו- סיימתם.

כך או כך, אל תהססו לבקש מהעוקבים שלכם ישירות את מה שאתם רוצים שהם יעשו.

מסקנות

כפי שאתם רואים, ישנן דרכים רבות למשוך קהל חדש לעמוד שלכם. אם יש לכם חשבון פרטי ואתם רק רוצים יותר עוקבים, או אם אתם הבעלים של דף עסקי ואתם רוצים להגדיל את העסק שלכם. כך או כך, הדרך לעשות זאת היא על ידי תיוג המיקומים הנכונים, תיוג האנשים הנכונים או העסקים, ועל ידי שיתוף לינק לביו שבו מה שאתם רוצים לחשוף עם כל העוקבים שלכם. על ידי כל אלו אתם תוכלו לחשוף את עצמכם לקהל של עוקבים פוטנציאליים ולהעמיק את המעורבות עם העוקבים הקיימים. ברגע שהם קיימים כבר.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להכין את העסק לנפילה הבאה של פייסבוק? How to Prepare for the Next Facebook Shutdown
26 באוקטובר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כל היתרונות של קהילת מעורבות הדדית באינסטגרם – Instagram Engagement Community
26 בספטמבר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי – Most Frequent Questions on My Blog
22 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 טיפים מנצחים להקמת עסק דיגיטלי – Tips for Starting a Digital Business
15 באוגוסט 2021