אם אתם עוסקים במסחר דיגיטלי או מקדמים את העסק שלכם ברשתות החברתיות, אולי כבר שמעתם על פלטפורמת פינטרסט.
מדובר ברשת חברתית שיש בה מיליוני משתמשים (ובעיקר משתמשות, שכן רובן נשים) ש"אוספים" צילומים שעוררו בהם השראה וכן קישורים למאמרים ולתכנים בכל מיני תחומים.
בפינטרסט תוכלו למצוא כמעט הכל: אופנה, טיפוח, אמנות, מתכונים, טיפים בתחום הגינון, תוכניות דיאטה וכושר, בתים מעוררי השראה ועוד ועוד.
בנוסף ניתן למצוא בפינטרסט הרבה מדריכי DIY ("עשה זאת בעצמך"), ואינספור תכנים להעשרת התחביבים שלכם ואפילו מוצרים למכירה.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
שימוש עסקי בפינטרסט, כולל בתוכו 3 מרכיבים עיקריים שהרשת החברתית מאפשרת:
– הפצת קישורים לתוכן שלכם ברחבי האינטרנט, כמו קישורים למאמרים לבלוג שבאתר שלכם.
– הצגת המוצרים שאתם מוכרים או השירותים שאתם מספקים.
– יצירת תדמית חיזוק ה"מוניטין הדיגיטלי" ומיתוג אונליין.
אם עובדים נכון, פיטנטרסט היא פלטפורמה שיווקית נהדרת לקידום העסק שלכם בדיגיטל וליצירת יותר עסקאות או יותר מכירות באמצעות פרסום העסק באינטרנט.
במאמר הזה אנחנו נסביר לכם איך ניתן למכור יותר דרך פינטרסט.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
לאחר שהבנו מהי פינטרסט ואיך ניתן לקדם בה את העסק, נשאלת השאלה איך למכור דרך פינטרסט ואיך עושים את זה נכון.
אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר:
1. הוסיפו כפתור Re-Pin
כך אתם בעצם מאפשרים לגולשים האחרים לשתף אף התוכן שלכם ולשווק אתכם על דעת עצמם. את הכפתור מקמו במקום בולט וברור לעין.
2. השקיעו מחשבה ביצירת הלוחות שלכם
נסו להקל על הגולשים האחרים בהתמצאות בלוחות שלכם. אם יש לכם, נניח, חנות בגדים – נסו ביצירת ה'לוחות' לחלק את עמוד הפינטרסט שלכם לנושאים או קטגוריות כמו חולצות, מכנסיים, חצאיות וכו'.
3. השתמשו בתיוגים רלוונטיים
הוספת האשטגים חשובה בפינטרסט, ממש כמו בשיווק עסקי באינסטגרם. זה יעזור לכם להגדיל את כמות החשיפות שלכם בתוצאות חיפוש שונות שמתאימות עבורכם, וכך תגיעו ליותר משתמשים רלוונטיים בפיד ותקבלו יותר מעורבות בפינטרסט.
4. שימו קישורים מתאימים ב-Pins
מדובר באפשרות יעילה מאוד וכזו שלא כדאי לוותר עליה אם אתם רוצים למכור יותר דרך פינטרסט. וודאו שכל Pin מקושר לעמוד המתאים באתר שלכם, לעמוד נחיתה ייעודי או לכל קישור שמתאים לאותו תוכן ומטרתו לקדם את העסק ולהוביל את הגולש לרכישה.
5. העלו תכנים מקוריים שמדגישים את ייחודיות המוצר שלכם
אל תשתמשו רק בתמונות בנאליות של המוצר שלכם על רקע לבן. צרו והעלו תמונות מקוריות וייחודיות שמבליטות את הייחודיות של המוצרים שתרצו למכור. חשבו על תכנים מעניינים שישאירו את הגולשים בדף שלכם, כמו מדריכי DIY שהולכים מעולה בפלטפורמת פינטרסט.
רוצים ללמוד עוד על איך להשתמש בפינטרסט כדי למכור יותר ללקוחות? לחצו כאן למאמר נוסף שכתבנו בנושא.
אם אתם רוצים למכור יותר דרך פינטרסט, רצוי מאוד שתבצעו קודם כמה פעולות לעשיית אופטימיזציה לפרופיל הפינטרסט העיסקי שלכם:
1. בחרו תמונת פרופיל טובה וברורה של הלוגו או של בעל העסק.
2. הגדירו את שם העסק, ונצלו את כל 65 התווים שעומדים לרשותכם כדי להבהיר לגולשים במה בדיוק אתם עוסקים.
3. כתבו תיאור לעסק שיבהיר מה המוצרים או השירותים שאתם מציעים, ותכללו את מילות המפתח החשובות לכם לקידום במנועי החיפוש.
4. השקיעו מחשבה בהגדרת ה-featured boards שלכם. מדובר בלוחות שמוצגים בראש הפרופיל שלכם ולכן יש להם חשיבות מירבית על הרושם של הגולשים האחרים.
5. צרו קאבר. בשונה מקאבר בפייסבוק, בפינטרסט לא ניתן להעלות תמונה ייעודית, אלא רק לבחור לוח מסוים, אשר תמונות מתוכו יוצגו בראש העמוד כקולאז'.
6. חברו את פרופיל הפינטרסט שלכם לאתר באינטרנט שלכם. זאת באמצעות האופציה שנקראת "claim". כך שם האתר שלכם יופיע מתחת לתמונת הפרופיל שלכם, כלינק שניתן ללחוץ עליו ולהגיע לאתר שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
החלטתם שאתם רוצים למכור יותר דרך פינטרסט או לקדם את העסק ברשתות החברתיות?
אנו בחברת סושיאל ליידי מתמחים מזה עשור בקידום עסקים ברשתות החברתיות, פרסום ממומן בדיגיטל ובניית אסטרטגייה וניהול תוכן אורגני באינטרנט.
אנו נשמח לעזור לכם למכור יותר דרך פינטרסט או בתהליכים אחרים של שיווק העסק שלכם בדיגיטל. צרו איתנו קשר עוד היום ואנו כבר נדאג לחזור אליכם בהקדם.