פיצ'רים יצירתיים באינסטגרם עבור משווקים
כאשר אנו מעוניינים לקחת את הנוכחות שלנו באינסטגרם לכיוון העסקי, ישנם כמה כלים חשובים אשר יכולים לעזור לנו בכך.
במאמר זה, נגלה שישה פיצ'רים שונים באינסטגרם, שנוכל להעזר בהם למען מטרות עסקיות.
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו
1. נשתמש בלחצני קריאה לפעולה בכדי לעודד פעילות ומעורבות עיסקית
חשבונות אינסטגרם עסקיים יכולים כעת להוסיף לחצני פעולה לפרופיל שלהם.
לחצני קריאה פעולה אלו מאפשרים למשתמשים להזמין פגישה, לרכוש כרטיסים, לבצע הזמנה ועוד.
הם בדר"כ משולבים ביישומים פופולריים רבים של צד שלישי, כגון GrubHub, Fandango, Eventbrite ו- Yelp.
![](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2018/08/21.png)
כאשר משתמשים לוחצים על אחד מלחצנים אלו בפרופיל שלנו, הם יכולים להשלים עסקה באמצעות שירות של הצד השלישי מבלי לעזוב את פלטפורמת אינסטגרם.
תכונה חזקה זו תעזור לנו להמיר מספר רב מהעוקבים שלנו ללקוחות פוטנציאלים.
![](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2018/08/99.png)
נגישות לרכישה דרך הסטורי
בעוד שמשתמשים רבים מעבירים זמן רב בצפייה בסיפורים, נרצה לייצר רווחים דרך הפלטפורמה הזו גם כן.
אינסטגרם מאפשרת להוסיף אופציית רכישת המוצר דרך הסטורי.
פיצ'ר זה יאפשר לנו לתייג מוצרים בסיפורים שלנו, ולאפשר לעוקבים שלנו ללחוץ בכדי לקנות כל פריט שתייגנו.
2. שימוש במדבקות תיוג ושיתוף בסטורי כדי לתמוך בשותפים משמעותיים לעסק
כאשר אנו מתייגים או מזכירים בסיפור שלנו חשבון מסויים, העוקבים שלנו יכולים להקיש על שם המשתמש שהזכרנו, כדי ללמוד עליו עוד, ולהתחבר איתו.
![](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2018/08/212.png)
חשוב לזכור, קשירת קשרים בעולם השיווק במדיה החברתית, מבוססת על בניית מערכות יחסים.
בכך שאנו מתייגים ומזכירים שותפים אחרים בסטורי שלנו, אנו מחזקים היטב את מערכת היחסים שלנו עם אותו משתמש, ובדר"כ מערכות היחסים הן הדדיות וישנו פירגון משני הצדדים.
![](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2018/08/2.png)
3. שימוש בקישור הביוגרפי של אינסטגרם כדי לאפשר תנועה אל דף נחיתה
כשהעסק גדל, מספר המוצרים גדל גם כן.
לדוגמה, ייתכן שיש לנו בלוג, פייסבוק Live Show, Podcast, שירותים, או אפילו קהילה מקוונת.
איך נוכל להדגיש את כל הערוצים האלה מבלי להציף את העוקבים שלנו עם מטח של קישורים?
בעבר, אם היינו רוצים לציין את הלינקים האלו, היינו צריכים לעדכן אותם ולערוך אותם בביו (Bio) שמופיע בדף החשבון, ולעיתים קרובות זה היה נראה די מבולגן.
כעת ישנה אפשרות טובה יותר.
במקום לבחור קישור אחד (כי לא ניתן להזין יותר מאחד) שנציג למשתמשים בפרופיל, נוכל להפנות את העוקבים שלנו לדף נחיתה אחד שמכיל את כל הקישורים שנרצה שהם יראו.
כדי ליצור דף נחיתה עם קישורים, נוכל להשתמש בכלים כגון Linktree, Leadpages, Lnk.Bio.
לאחר שנגדיר את דף הנחיתה שלנו, נוכל לעדכן בקלות את הקישורים שנרצה להציג ללקוחות כאשר העסק שלנו יתרחב.
4. שיתוף מחדש של הודעות בסטורי בכדי ליצור גיוון בתוכן
אינסטגרם מוסיפה פיצ'ר המאפשר לנו לשתף הודעות ציבוריות ממשתמשים אחרים ישירות לסיפורים שלנו.
זו היא דרך מצוינת להציג תוכן שנוצר על ידי משתמשים, להדגיש אירועים מקומיים ולשתף תוכן מעוררי השראה.
שיתוף מחדש של תוכן מאחרים, יכול לעזור לנו לבנות קשרים חזקים יותר עם משתמשים אלה, ואנו מקווים שהם ידברו על כך על ידי שיתוף התוכן שלנו.
טקטיקה זו גם מסייעת לנו לגוון את התוכן שאנו משתפים, כך שזה לא תמיד פוסטים שקשורים לעסק.
כדי להוסיף פוסט ציבורי לסטורי, נפתח את הפוסט, נקיש על סמל המטוס שמתחת לתמונה, ולאחר מכן נבחר "הוסף פוסט לסיפור שלך" מהתפריט המוקפץ.
![](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2018/08/99732.jpg)
![](https://www.talnavarro.co.il/wp-content/uploads/2018/08/94829.jpg)
5. הוספת מדבקת שאלות למדידת ההעדפות של קהל היעד בסיפורים
מדבקת שאלה בסטורי היא תכונה מאד שימושית עבור עסקים.
התכונה עצמה היא די בסיסית, אך יש לה משקל כבד והיא יכולה לתרום לנו לעסק בצורה משמעותית.
הוספת מדבקות לסיפורים, מאפשרת לנו לסקור את הקהל שלנו באופן לא פולשני, ולקבל משוב אמיתי ואותנטי לגבי כל מוצר שברצוננו למכור.
כדי להמחיש, מומלץ לשאול את הקהל איזה סוג תוכן הם רוצים לראות בבלוג שלנו, לקבל רעיונות לערוץ ה- IGTV שלנו, או לאסוף משוב על המוצרים שאנו מוכרים.
6. שידור ב IGTV לבנות קהל צופים ניידים
המוצר החדש ביותר של אינסטגרם הוא ה- IGTV המאפשר לנו להקליט סרטונים אנכיים ולשתף אותם (עד שעה אחת) עם העוקבים שלנו. מה שיכול לעזור לנו לחזק את הקשר עם הקהל שלנו באינסטגרם.
אפשר לחשוב על ה IGTV כערוץ ווידאו עבור העסק.
תחילה עלינו להגדיר את ערוץ ה- IGTV ולחבר אותו לחשבון האינסטגרם.
נוכל גם להשתמש בערוץ ה IGTV בכדי לדון ביוזמה או רעיון של העסק שלנו, או אפילו לשתף את הבלוג האחרון שלנו עם הצופים ולהציע דיון בנושא.
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו