אינסטגרם מוסיפה תגיות קניה חדשות בסטורי Instagram Adds New Shopping Tags Within Instagram Stories

אינסטגרם מוסיפה תגיות קניה חדשות בסטורי

אינסטגרם הודיעה כי המותגים הנבחרים יוכלו כעת להשתמש בתגי קניות חדשים ב- Instagram Stories.

כפי שהוסבר על ידי אינסטגרם: "אינסטגרם הוא לא רק מקום השראה, זה גם מקום של פעולה, ואנחנו יודעים כי השראה יכולה לבוא מכל מקום.

בסיפורי אינסטגרם, כאשר אנו רואים מדבקה עם סמל של שקית קניות, נקיש עליה בכדי לראות פרטים נוספים על המוצר ".

האפשרות החדשה היא למעשה הרחבה של תגי הקניה הנמצאים בפלטפורמה, אשר הופצו בקרב חשבונות ספציפיים מאז סוף 2016, וכעת הם הופכים זמינים בהדרגה לעסקים נוספים, ובנוסף ניתנת האפשרות להציג אותם בסטורי– מה שיכול להגדיל את הסיכויים למכירות דרך האפליקציה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

תגיות קניה באינסטגרם

הסטורי – מפתח צמיחה לעסקים באינסטגרם

בימים אלה, הסטורי מהווה מפתח צמיחה לעסקים רבים באינסטגרם.

אינסטגרם יכולה לשמש כלי פרסומי מצויין להגדלת מכירות ולחיזוק המותג שלנו, וניתן להגיע בעזרתה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים לכל עסק.

פורמט הסטורי, שהושק במקור על ידי Snapchat, ראה צמיחה מסיבית בתקופה האחרונה, ונתן לעסקים רבים את האפשרות להוציא את המקסימום מהרשת החברתית הפופולרית.

סיפורים של פייסבוק, ואינסטגרם בפרט, שולטים כעת בשוק, והם בעלי פוטניציאל גבוהה עבור עסקים המעוניינים לשווק ולמכור מוצר מסויים.

תגיות קניה בסטורי

כעת נוכל לצרף תגיות קניה גם לסטורי שלנו.

צירוף תגיות קניה בסטורי, יאפשר לנו בתור מותג, להוסיף מספר תגי קניות עבור פריטים מרובים במסגרת אחת, והמשתמשים יוכלו להקיש על מקש 'הצג באתר', ולהיכנס ישירות לאתר ולבצע רכישה.

כפי שניתן לראות בדוגמא לפנינו, של המותג אשר פירסם מספר פריטים שניתן לרכוש, נוכל לראות את ההערה שנמצאת ממתחת-  'מוצג גם בסיפור זה'.
כעת יתאפשר לעסקים להציג את התוכן שלהם באופן ישיר יותר, בתוך פורמט הסיפורים – אשר ללא ספק תמשוך יותר צרכנים המתעניינים במוצר.

.

תגיות קניה באינסטגרם

 

תגיות קניה בסטורי – עדיין לא זמין לכולם

אינסטגרם נוקטת באמצעי זהירות רבים, בכל פעם שמוסיפה פיצ'רים חדשים הנוגעים לפירסום, על מנת למנוע הצפה של הפלטפורמה בתוכן קידום מכירות.

תחילה, פיצ'ר זה יהיה זמין רק למשתמשים נבחרים, ובהדרגה עם הזמן, תאפשר את הפיצ'ר לקהל הרחב, בכדי למזער את הסיכון של הצפת תוכן מסוג זה.

לאינסטגרם סטורי יש 300 מיליון משתמשים יומיים, בעוד שלאינסטגרם באופן כללי, יש 800 מיליון חודשי משתמשים.

מותגים רבים נהנים מהפיצ'ר החדש, ותוספת תגיות הקניה בסיפורים, בהחלט תתן תוספת בעלת משמעות למותג המעוניין למכור דרך פלטפורמה זו.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

מאמרים נוספים