אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות החזקות שקיימות בימינו ובהתאם לכך, פיתחה אינסטגרם כלים חדשים לבעלי עסקים ללמוד ולהכיר לעומק את הקהל שלהם ואת הפעילות שלו בחשבון האינסטגרם שלהם.
בנוסף, מאפשרת אינסטגרם לגולש שהעלה תמונה, לפרסם אותה באמצעות קמפיין ממומן וללמוד על תוצאותיה תוך כדי.
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו
שינוי אלגוריתמים באינסטגרם
שמתם לב שהפיד שלכם השתנה? שפתאם אין סדר כרונולוגי בתמונות שלכם?
אינסטגרם שינתה את הניוזפיד של כולנו ועכשיו, מי שיש לנו נכי הרבה אינטראקציה מולו- נראה אותו ראשון בניוזפיד, לא משנה כמה תמונות אחרים העלו אחריו.
אינסטגרם מנסה לקלוע לאישיות של כל משתמש ולהציג בפניו קודם כל פוסטים ותכנים שהוא היה מעדיף לראות ושאולי היה מפספס עד עכשיו, כי הסדר בניוזפיד היה כרונולוגי.
נשמע לכם כמו פייסבוק?
אז זהו – שזה בדיוק כמו האלגוריתם של פייסבוק. (להזכירכם – אינסטגרם שייכת לפייסבוק).
איך מתחילים פעילות עסקית באינסטגרם?
מי שנכנס לחשבון שלו ברשת אינסטגרם לאחרונה, וודאי גילה הודעה שמאפשרת לו להחליף את הפייסבוק האישי לחשבון עסקי. במידה והוחלט כי מתחילים לעבוד עם חשבון עסקי, אינסטגרם מעניקה לגולש סל כלים שיאפשר לו לשדרג את פעילותו ואת ההבנה שלו על הקהל שמבקר אצלו בחשבון.
בשלב הבא, תתבקשו לחבר את חשבון האינסטגרם שלכם לדף פייסבוק ולהכניס פרטים של העסק – או כתובת אימייל, או מספר טלפון או כתובת פיזית של העסק. אם יש לכם חנות פיזית – אני ממליצה להכניס את הכתובת המדוייקת שתאפשר לאנשים להגיע בקלות. מספר טלפון הוא חשוב כיוון שברגע שאנשים ילחצו על המספר, הם יוכלו אוטומטית להתקשר מהמובייל ללא טירחה מיותרת. כתובת מייל תאפשר לגולשים או לקוחות פוטנציאלים לשלוח לכם מייל בלחיצה אחת על הכפתור.
כלומר – באמצעות הפיצ'רים החדשים האלה, הלקוח יכול להגיע אליכם ישירות וללא חיפוש או מאמץ מיותר.
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו
לאחר הוספת פרטי העסק, נקבל הודעה שהחשבון שלנו הפך לעסקי וניתן יהיה לראות שנוסף כפתור יצירת קשר שמאפשר בלחיצת כפתור אחת ליצור קשר עם העסק.
פיצ'ר נוסף שאינסטגרם מאפשרת לבעלי חשבון עסקי היא האפשרות לקדם פוסט (תמונה/סרטון) שעלה בחשבון אינסטגרם לקהל מפולח. בשורה העליונה ניתן לראות את המילה Promotions שבאמצעותה ניתן לעקוב אחר פרסום בחשבון
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו
כמו כן, מתחת לכל תמונה יש אפשרות קידום ישירה ובדיקת סטטיסטיקות על פוסט מקודם, ניתן לראותם מסומנים בתמונה הזו:
לאחר הפרסום אפשר יהיה לעקוב אחר סטטיסטיקות וללמוד על הקהל שלנו נתונים כמו – מהם הפוסטים המובילים,כמה חשיפות נעשו בפוסט, כמה עוקבים יש בתקופה מסויימת בהשוואה לתקופה שלפניה וכדומה.
אני ממליצה
לכל בעל עסק להפוך את החשבון שלו לעסקי, מה שיאפשר איסוף מידע על הלקוחות וניתן יהיה ללמוד – לאיזה תוכן הכי הרבה התחבר הקהל? על איזה תכנים נוצרות הכי הרבה אינטראקציות (לייקים, תגובות). ככל שנעקוב ונבדוק את פעילות הגולשים בחשבון שלנו – כך נלמד עליהם יותר ונדע כיצד לכוון את המסר שלנו, אילו מוצרים מועדפים על הקהל, מה כדאי לנו להעלות יותר בעתיד ומה פחות.
בהצלחה!
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו