מציאת האשטאגים רלוונטיים באינסטגרם
אינסטגרם ממשיכה לעשות שינויים, וכעת הכללים עבור האשטאגים באינסטגרם השתנו.
החדשות הטובות הן כי השימוש בהאשטאגים באינסטגרם הם עדיין דרך יעילה מאד להגדלת העוקבים שלנו בחשבון.
במאמר זה אציג בפניכם את כל הדרכים החדשות שבהן נוכל להשתמש בהאשטאגים באינסטגרם, בכדי להגדיל את החשיפה למותג שלנו וליצור מעורבות גדולה בחשבוננו.
כמו כן, אשתף טיפים שימושיים אסטרטגית, בכדי שנוכל לעמוד ביעדים השיווקיים שלנו.
הנה הכללים החדשים לשימוש בהאשטאגים, וכיצד נוכל למצוא את ההאשטאגים המתאימים והנכונים לנו.
שימוש בהאשטאגים רלוונטיים בחשבון האינסטגרם
לאחרונה אינסטגרם איפשרה את היכולת לעקוב אחר האשטאג ספציפי, כלומר במקום שמשתמש יחפש האשטאג מסויים ויצטרך לגולל מטה בפיד שלו, ובתקווה שיראה את התוכן שהעלנו, כעת הפוסט שלנו יוכל להופיע באופן אוטומטי בפיד של עוקבים פוטנציאלים חדשים. בעוד שהאלגוריתם של אינסטגרם תמיד העדיף את השימוש באשטאג ספציפי ורלוונטי, תכונה חדשה זו תאפשר למשתמשים את היכולת לסמן את התוכן המסומן שלנו, גם כמשהו שהם אינם מעוניינים לראות!
לאחר שמשתמש עוקב אחר האשטאג ספציפי ופוסטים שהוצעו לו, הם פשוט מתחילים להופיע בפיד שלו, והוא יוכל לבחור באפשרות 'אל תציג האשטאג זה' בכדי לסמן את התוכן שלא מעניין או לא רלוונטי.
מידע זה נועד לספר לאלגוריתם של אינסטגרם מאיזה סוג של תוכן המשתמש נהנה.
כמובן שנרצה להימנע מלהגיע למצב שהפוסטים שלנו יהיו מסומנים כ 'אל תציג האשטאג זה'. דבר זה יכול להשפיע לרעה על כל התוכן האחר שלנו.
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו
שינוי וגיוון בהאשטגים בכדי למנוע 'ספאם'
יש להכיר את המונח ShadowBan.
זוהי בעצם חסימה שאינסטגרם עושה לחשבון, מה שמוביל לאי-חשיפה, והפוסטים שאנו מעלים בצמוד להאשטאג, לא יופיעו תחת ההאשטגס למרות שתייגנו אותם.
הפרופיל שלנו לא ייחשף לאנשים חיצוניים שלא חברים שלנו והפוסטים שלנו יוצגו רק למי שעשה לנו 'עקוב'.
הדבר בהחלט יכול למנוע מחשבוננו לצמוח ולגדול.
למה זה קורה?
- שימוש בבוטים
כשאתם משתמשים בבוט שנותן לייקים \ תגובות \ Follow-Unfollow, מה שקורה זה שהבוט משתמש ב-IP שונה משלנו וזו אחת הדרכים של אינסטגרם לדעת שאנו משתמשים בבוט.
גם שיטת ה- Follow-Unfollow שאיתה הבוט עוקב אחרי מישהו ואחרי כמה ימים עושה Unfollow, גלויה לאלגוריתם. - שימוש בהאשטאגים אסורים
- שימוש ביותר מדי האשטאגים
כמו שאנו יודעים, היה עדכון חדש לאלגוריתם של אינסטגרם. ומומלץ להשתמש בעד כ 10 האשטאגים לפוסט בכדי לקבל חשיפה מקסימלית. יותר מדי האשטאגים ייחשב כספאם. - שימוש בתוכנות צד שלישי
יש תוכנות שמעלות פוסטים, אינסטגרם מזהה את זה בתור ספאם. - קיבלנו report
כן, מישהו לא אהב את הפוסטים שלנו, או תמונה מסויימת וקיבלנו יותר מדי reports על החשבון. נרצה להימנע מכל הנקודות האלו בכדי לא לקבל ShadowBan.
שמירת רשימות האשטאגים מרובים ומגוונים
שמירה של רשימות מאורגנות בהאשטאגים שונים, בהחלט יכולה לחסוך לנו זמן, אבל כיצד נדע שאנו משתמשים בהאשטאג הנכון עבור הפוסטים שלנו מלכתחילה?
ראשית, כדאי למנוע משימוש בהאשטאגים גימיקיים כגון #likeforlike , או כל האשטאג שעשו בו שימוש יותר ממליון פעמים.
אמנם האשטאגים אלה עשויים להביא לנו כמה סימוני 'אהבתי' נוספים, אך הם לא יסייעו לנו לגדול בצורה מעמיקה וממוקדת.
לאחר מכן, נבחר האשטאגים המתארים את החשבון שלנו, את העסק שלנו, ואת שוק היעד שאליו אנו פונים.
לדוגמה, Little Spoon הוא משלוח מזון לתינוקות, אשר שוק היעד הוא אמהות והורים עם ילדים קטנים.
כדי לתאר את המוצר והעסק שלו, החשבון משתמש בהאשטגים כמו #littlespoon, #babyblends, #freshbabyfood ו- organicbabyfood#
חשבון זה משתמש בהאשטאגים ספציפיים שמתארים את הלקוח האידיאלי שלו כמו babyfoodie #girlmom, #boymom#
בנוסף, חשבון זה עושה שימוש בהאשטאגים שפונים לקהילה, שבמקרה זה הוא פונה להורים, לדוגמא #motherhoodunplugged, #letthembelittle,#dailyparenting.
האשטאגים אשר פונים לקהילה היא דרך מצוינת ליצור קשר עם חשבונות אחרים שמתעניינים באותו תחום עניין, וזה יכול לשפר את יכולת החיפוש של הפוסטים שלנו, לצבור עוקבים חדשים וליצור קהילה משלנו.
מעקב אחר ההאשטאגים שמועילים לחשבון
לפרופיל עסקי יש אפשרות לבדוק כיצד החשבון גדל עם הזמן, באמצעות ניתוח של אינסטגרם.
בנוסף נוכל גם לנתח את הביצועים של פוסטים בודדים, ולהשוות את התוצאות הספציפיות מכל אחת מהן.
דבר זה יאפשר לנו לראות בדיוק את מידת היעילות של הפוסטים שלנו, מבחינת משיכת קהל חדש.
כך נוכל לבדוק איזה האשטאגים יעילים יותר עבורנו, ולהתמקד בהם בעת העלאת פוסט.
כדי לגשת למידע זה, נבחר את הפוסט שאנו רוצים לקבל עליו ניתוח מפורט יותר, ונלחץ על 'תובנות תצוגה' בצד שמאל למטה.
נגולל מעלה כדי לראות את הדף המלא של הנתונים עבור הפוסט הזה, ונוכל לראות כמה אנשים צפו בפוסט זה, טווח ההגעה, והכי מעניין – כיצד אנשים שראו את הפוסט שלנו מצאו אותנו והגיעו אל חשבוננו.
מעקב אחר האשטאגים
בעקבות השינויי האחרון של אינסטגרם, כעת כל חשבון יכול לעקוב אחר האשטאג מסויים שבחר , ממש כפי שעוקבים אחר חשבון.
כאשר נמצא האשטאג מסויים שמתחבר לנו לתחום, פשוט נלחץ על דף ההאשטאג ונלחץ 'עקוב'.
לאחר שנתחיל לעקוב אחר אותו ההאשטאג, נתחיל לראות פוסטים מובילים, וסיפורים עדכניים מאותו ההאשטאג.
נוכל לעודד את הקהל שלנו לעקוב אחר ההאשטאגים של המותגים שלנו, דבר שיכול לעזור לנו להתחבר בקלות רבה יותר עם הקהילה שלנו.
הוספת האשטאגים לסטורי
באמצעות הוספת האשטאגים בסיפורים שאנו מעלים, אנו מאפשרים לתוכן שלנו עוד דרך להיחשף לקהל חדש.
כאשר אנשים מחפשים האשטאג באינסטגרם, במידה והאשטאג זה מספיק פופולרי, הם יוכלו לצפות בסטורי המופיע תחת אותו ההאשטאג שחיפשו.
נוכל לצרף לסטורי שלנו מדבקת האשטאג, או פשוט לצרף בטקסט פשוט את ההאשטאג שבו אנו מעוניינים להשתמש. ניתן לצרף עד 10 האשטאגים לסיפור אחד, אך מומלץ לצמצם את כמות ההאשטאגים בסטורי, על מנת שלא יראה מבולגן מדי.
מהי כמות ההאשטאגים המומלצת לפוסט?
ישנו הרבה מידע סותר על כמות ההאשטאגים המומלצת לשימוש בפוסט אחד.
באופן כללי, אינסטגרם מאשרת עד 30 האשטאגים לפוסט, יש אומרים שזה יכול להגדיל את הסיכויים לחשיפת הפוסט, אך זה בעיקר תלוי בנו, זוהי הזדמנות לחקור ולבדוק מה הכי מתאים לחשבון שלנו ומה עובד הכי נכון.
רצוי לצמצם את כמות ההאשטאגים לחמישה עד עשרה, ולדאוג שאלו יהיו האשטאגים רלוונטיים ויעילים לחשבוננו. נרצה לבחור האשטאגים שקהל היעד שלנו בדר"כ יחפש במנוע החיפוש.
לסיכום
שימוש באסטרטגיית האשטאגים באינסטגרם, היא דרך מצוינת להתחבר ללקוחות, למצוא תוכן שנכתב על ידי העוקבים שלנו על המותג/ שירות, ובעצם לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם שותפים בעלי השפעה!
רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו