Instagram Reels
תוכלו למצוא את הרילז בלשונית השנייה משמאל של פרופיל האינסטגרם

מה הם רילס באינסטגרם ואיך אפשר לנצל אותם לשיווק העסק שלכם? – How to use Instagram Reels

הכירו את רילס Reels – פיצ'ר החדש שהשיקה אינסטגרם לפני כמה חודשים והגיע לאחרונה גם לישראל. מדובר בדרך חדשה ופשוטה ליצור ולהציג סרטונים בני 15 שניות עם רקע מוזיקלי באינסטגרם.

מצלצל לכם מוכר? זה לא מקרה: ממשק הרילס דומה להפליא לטיקטוק. זה לא צעד מאוד מפתיע מצד אינסטגרם, שכן נתונים בארצות הברית חושפים שהפופולריות של אפליקציית טיקטוק בקרב בני 25-34 זינקה בחודשים האחרונים. הרשת המבוססת על קטעי וידאו קצרצרים היא מזמן לא רק עבור בני דור ה – Z. בשנה האחרונה ראינו את הסרטונים הקצביים האופיניים לה זולגים לפלטפורמות אחרות ומשפיעים אפילו על הצורה שבה נראה התוכן בטלוויזיה. זו גם לא הפעם הראשונה שאינסטגרם עושה מהלך מסוג זה. אימוץ הסטוריז מתוך הסנאפ'אט מגלה שאם יש משהו שאינסטגרם יודעת לעשות טוב זה לשפכל פיצ'רים של אחרים ולהפוך אותם לסימן ההכר שלה.

Instagram Reels
תוכלו למצוא את הרילז בלשונית השנייה משמאל של פרופיל האינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

למה חשוב לשלב רילס לאינסטגרם באסטרטגיה הדיגיטלית שלכם?

חשוב לדעת שמאז השקתם, הרילס מקבלים בוסט של קידום מצד אינסטגרם והחשיפה האורגנית שלהם גבוהה יותר מאשר של סוגי תוכן אחרים. כאשר תעלו את סרטון הריל Reel שלכם, הוא יופיע בלשונית במרכז עמוד הפרופיל שלכם וגם בפיד החיפוש explore. כך שצופי הרילס נחשפים לא רק לתוכן מחשבונות שהם עוקבים אחרים אלא למגוון של תוכן הזוכה כרגע לפופולאריות בפלטפורמה. משמעות הדבר- הסיכוי שהרילס שלכם יגיעו לעוקבים חדשים גבוה יותר כרגע מאשר עבור כל תוכן אחר. ואי אפשר להכחיש גם שעצם הממשק הממכר של הרילס מעודד צריכה אינטנסיבית שלהם ומביא לכם יותר חשיפה.

על מה צריך להקפיד כדי ליצור סרטוני רילס מצליחים לאינסטגרם?

  • צרו קטעי וידאו מבדרים וכיפיים
  • הקפידו שהם יהיו מצולמים אנכית
  • התחברו לטרנדים ויראליים רלוונטים לנישה שלכם
  • תוסיפו טקסטים, פילטרים ומשחקי מצלמה כדי להיות יותר מעניינים
  • השתמשו במוזיקה מקורית של אינסטגרם או אודיו מתוך רילס אחרים
אינסטגרם רילז
צלמו סרטון או העלו סרטונים מתוך הגלריה, הוסיפו להם כותרות ותיוגים והעלו.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

ממה כדאי להימנע בסרטוני הרילס שלכם?

 חשוב לדעת גם שאינסטגרם הודיעה שרילס הכוללים חותמת של אפליקציות אחרות לא יקודמו בפלטפורמה. כך שלא מומלץ לשתף סרטונים ישירות מטיקטוק. אפשר להסיר את החותמת בקלות באמצעות אפליקציות ייעודיות לכך.

אז מה כדאי לכם לצלם? הנה כמה רעיונות לסרטוני רילס פשוטים לעסקים קטנים:

הציגו את עצמכם: תמצתו את מהות ההצעה העסקית שלכם לכמה משפטים, הפנו את המצלמה אל עצמכם והציגו אותם. רק אל תשכחו את הכתוביות אם אתם הסרטון שלכם מבוסס על טקסט.

שתפו טיפ: צלמו המלצה משנת חיים או משהו קטן שתמיד עובד לכם.

מאחורי הקלעים: תתפלאו כמה העשייה היומיומית שלכם מעניינת עבור מי שאינו מכיר אותה. גם אריזת חבילות שישלחו ללקוחות יכולה להפוך לסרטון ויראלי עם עריכה קצבית ומוזיקה ברקע.

לפני/אחרי: משהו בפורמט הזה פשוט מספק. כל שינוי שאתם יכולים לצלם: החלפת בגדים, סידור חדר, התפחת בצק או הנבטת אבוקדו הוא חומר מעולה לסרטון.

תענו על שאלות: אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, חישבו על השאלות שחוזרות לעתים קרובות בעסק שלכם וצלמו את התשובות שתמיד רציתם לענות.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tal Navarro/Digital Marketing (@talnavarro1)

לסיכום:

זכרו: לא תמיד צריך לצלם וידיאו חדש במיוחד עבור הרילס. תוכלו להשתמש בחומרים שיווקיים קיימים אם אותם מחדש. אין לכם חומרי וידאו? גם צירוף של תמונות וטקסט יכול ליצור סרטון קצבי עם האריזה הנכונה.

גם אם אתם לא יוצרי תוכן מנוסים, אני ממליצה לכם לקפוץ למים ולהעלות את סרטון הריל הראשון שלכם.

 

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

מאמרים נוספים