ביטול מגבלת אחוז הטקסט בתמונות בפייסבוק – Facebook Cancels Limit On Amount Of Text In Ad Images

ביטול מגבלת אחוז הטקסט בתמונות בפייסבוק - Cancelation Of Limit The Percentage Of Text In Photos On Facebook

משקיעים על קידום ממומן בפייסבוק? אתם חייבים לשמוע על השינוי במגבלת אחוז הטקסט בתמונות המיועדות לפרסום בפייסבוק בתשלום.


עושים פרסום ממומן בפייסבוק? יש לנו חדשות טובות בשבילכם.
מכירים את מגבלת אחוז הטקסט הקיימת על תמונות שאתם משתמשים בהן לפרסום ממומן בפייסבוק?
אז לפי עדכוניה האחרונים של פייסבוק, המגבלה הזו הולכת להיות מבוטלת בקרוב מאוד!

במאמר זה תמצאו את כל מה שרציתם לדעת על ביטול מגבלת אחוז הטקסט בתמונות המיועדות לפירסום ממומן בפייסבוק.

לפרסם את העסק בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

ביטול מגבלת אחוז הטקסט בתמונות בפייסבוק

מהי מגבלת אחוז הטקסט בתמונות המיועדות לפרסום ממומן בפייסבוק?
מגבלת אחוז התמונות בפייסבוק כפי שנוסחה עד לא מזמן על ידי פייסבוק הייתה כדלקמן (בתרגום חופשי ובקיצור):
"כדי ליצור חוויה טובה יותר עבור הצופים והמפרסמים, מודעות המופיעות בפייסבוק ובאינסטגרם מוצגות על סמך כמות טקסט התמונה במודעות הממומנות. פרסומות עם יותר מדי טקסט בתמונה לא יכולות להיות מוצגות. יוצאים מהכלל עשויים להיות רק תמונות של כריכות ספרים או אלבומים .. "
האיסור, כפי שאתם יכולים לראות, היה די ברור – מודעות עם יותר מדי טקסט בתמונות לא יאושרו.
פייסבוק אף סיפקה כלי לבדיקת אחוז הטקסט בתמונה כדי לאפשר למפרסמים לבדוק אם המודעה שלהם תואמת את המגבלה.
אכיפת החוק הזה של פייסבוק אכן הייתה קיימת, אך מפעם לפעם היו מפרסמים שהצליחו בכל זאת לפרסם קמפיינים עם יותר מ20% טקסט.

גם אתם נתקלתם במגבלה שמגבילה אתכם לעד 20% טקסט על תמונות המיועדות למודעות ממומנות בפייסבוק?
החדשות הטובות הן – שהמגבלה הזו הולכת להיות מבוטלת! כן, כן, שמעתם נכון.
לא עוד הכנת תמונות מחדש כי בתמונות הקודמות שמתם יותר מדי טקסט. לא עוד תמונות עם קצת מדי טקסט שלא מצליח להעביר את המסר של הקמפיין שלכם.

אבל האם זה אומר שקמפיינים המכילים תמונות עם יותר מ-20% טקסט ייחשפו כמו קמפיינים בעלי תמונות עם כמות טקסט פחותה יותר? התשובה היא לא.
רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

שיווק בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

עדכון הסרת מגבלת הטקסט על תמונות בפייסבוק

ביטול מגבלת אחוז הטקסט על תמונות המיועדות לקידום ממומן בפייסבוק הוא עדכון משמעותי עבור מפרסמים ומשווקים שעושים פרסום ממומן בפייסבוק.
על פי הדיווחים ברשת, פייסבוק מתכוונת להסיר את המגבלות שלה על מודעות הכוללות יותר מ -20% טקסט בתמונה הראשית.
הראשון שהתחיל את הדיון על כך היה מאט נבארה, מומחה נחשב לרשתות חברתיות, בציוץ שפרסם בטוויטר ב-22 לספטמבר 2020.
הוא סיפר כי פייסבוק פונה ישירות למפרסמים בפלטפורמה שלה, כדי ליידע אותם על העדכון המדובר. העיקר, מתוך אותה מודעת עדכון שנשלחת למפרסמים,
הוא שפייסבוק טוענת שהיא לא מתכוונת להמשיך להעניש ולפסול קמפיינים המכילים תמונות עם יותר מ-20 אחוז טקסט.

פרסום ממומן בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

אחוז הטקסט על תמונות בקמפיינים בפייסבוק

נכון להיום, מערכת הפרסום של פייסבוק נמצאת בתהליך עדכון שאמור להביא לידי ביטוי את ביטול מגבלת אחוז הטקסט על התמונות.
כדי לשקף את העדכון המדובר – כך כותבת כעת פייסבוק בדף העזרה שלה על טקסט בתמונות של מודעות ממומנות:

מגבלת אחוז הטקסט בפייסבוק

ניתן לראות כי כרגע בדף העזרה של פייסבוק היא לא מחייבת יותר שתמונות שמיועדות לקידום ממומן בפלטפורמה שלה יהיו עם פחות מ-20% טקסט. אבל זה לא אומר שהדברים השתנו משמעותית שכן היא עדיין ממשיכה להמליץ על כך בצורה מפורשת.
לטענתה של פייסבוק, ההמלצה להשתמש בתמונות עם פחות מ-20% טקסט בקמפיינים מבוססת על מחקרים שערכה. מחקרים אלו מוכיחים שקמפיינים בעלי תמונות עם פחות מ-20% טקסט, מניבים ביצועים טובים יותר מקמפיינים עם תמונות שמכילות יותר טקסט.

שימוש בפחות טקסט בתמונות בפייסבוק - היום ופעם

במהלך השנים פייסבוק ציינה שוב ושוב שמשתמשי פייסבוק ואינסטגרם לא אוהבים מודעות עם יותר מדי טקסט בתמונה הראשית.
היא טענה שמסיבה זו היא מגבילה את אחוז הטקסט בתמונות של קמפיינים – כדי לשפר את חוויית המשתמשים. ואכן לרוב היא אכפה מגבלה זו. 

עם זאת, פייסבוק שינתה את כללי הטקסט במודעות הממומנות עוד בשנת 2018.
היא איפשרה למשווקים לכלול יותר טקסט במודעות שלהם, אך טענה כי טווח ההגעה של המודעות יוגבל כתוצאה מכך, יחסית לחריגה מהמגבלה.

עדכון חדש זה, ככל הנראה, עומד להסיר את מגבלת אחוז הטקסט בתמונות המיועדות לפרסום ממומן בפייסבוק.
כלומר, מודעות עם יותר מ -20% טקסט בתמונה הראשית יוצגו כרגיל, ויגיעו לאותה כמות אנשים כמו כל מודעה ממומנת אחרת בפייסבוק.

כפי שניתן לראות בהסבר הרשמי, פייסבוק עדיין טוענת שתמונות המיועדות למודעות ממומנות, המכילות פחות מ -20% טקסט, מניבות ביצועים טובים יותר.
היא גם ממשיכה להמליץ למפרסמים בדף העזרה הרשמי שלה בנושא –  "לשמור על טקסט קצר, ברור ותמציתי בכדי להעביר את המסר שלך בצורה יעילה".

על פי העדכון המדובר – אם תכללו יותר מ-20% טקסט בתמונות שאתם משתמשים בהן בקמפיינים הממומנים שלכם,
הקמפיים יופיעו ויוכלו להגיע באופן תיאורטי לאותה כמות אנשים כמו כל קמפיין אחר.

המסנג'ר המאוחד

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק בפייסבוק

מעוניינים בשיווק העסק בפייסבוק, באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות? הגעתם למקום הנכון.

שמי טל נברו, אני מספקת שירותי אסטרטגיה ותוכן לעסקים, פרסום קמפיינים ממומנים בדיגיטל, בניית אתרים ודפי נחיתה ועוד, ואני אשמח לעזור גם לעסק שלכם בשיווק בדיגיטל. 

רוצים לדעת עוד? צרו איתי קשר עוד היום.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

מאמרים נוספים