הימים והשבועות סביב ה-31 בדצמבר תמיד מוקדשים לסיכומי השנה שעברה ותחזיות לשנה הבאה. כבר סיפרנו בבלוג זה על הטרנדים החדשים שאנחנו מצפים לראות בעולם הדיגיטלי ב-2020: אין לנו ספק שכולם ידברו על טכנולוגיות מתקדמות כמו אינטלגציה מלאכותית, מציאות רבודה ובוטים. גם פלטפורמות חדשות, וטיקטוק בראשן, ימשיכו לספק תעסוקה למנהלי שיווק ולתפוס כותרות. אבל גם בעולם המדיה החברתית, בו דברים משתנים במהירות, ישנן גישות מוכחות שחשוב להפריד בינן לבין אופנות חולפות. במאמר זה, מנינו את האסטרגיות, שלתפיסתנו יהוו את הבסיס לתכנית שיווקית מוצלחת ב-2020.
הנה חמשת המרכיבים שיסעיו לכם להרחיב את קהל העוקבים שלכם ולהגדיל את המעורבות בערוצים שלכם בשנה הקרובה: