שיווק משפיענים כחלק מאסטרטגית שיווק חכמה

השפעתה החברתית של הסושיאל מדיה מורגשת בכל רחבי העולם.

עם זאת, אנשים מוצאים ריקנות בשיתוף הקבוע של מצג ״החיים הטובים והמאושרים״ שמאפיין את רוב המדיה החברתית בעולם.

לאנשים חסרה החוויה האמיתית, האותנטית. לכן, משפיענים ממלאים חסך זה בדיוק, ובייחוד עבור יזמים.

במקום להשתמש בפרסומת חסרת שם או תמונה כדי לדחוף מכירות, למה לא להשתמש במקום זאת באדם אמיתי.

אחרי משפיעני אינסטגרם עוקבים אולי אלפי אם לא מיליוני עוקבים שגומעים כל מילה שלהם כפי שהיא, פשוט כי הם סומכים על ההמלצות שלהם ותופסים מהם כאותנטיים.

אז איך תפיקו את המירב מאותם משפיענים עבור הצרכים העסקיים שלכם?

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

שיווק משפיענים הוא המפתח להגעה לקהל היעד שלך

שיווק משפיענים הוא המפתח להגעה לקהל היעד שלך

 

ציפיות ברורות

כעסק חשוב תמיד להגדיר ציפיות ברורות עם אלו שאתה נכנס איתם לעסקים.

משפיענים, גם אם הם אנשים פרטיים, מנהלים את המותג שלהם עצמם.

לכן, יש להיכנס איתם למשא ומתן כמו שאתם עושים עם כל עסק. חוזים יכולים לעתים קרובות להוות התחלה טובה.

ודאו כי דבר לא הולך לאיבוד בתרגום של הודעות דוא”ל ו/או שיחות טלפון ישירות.

הקפידו להבהיר את סכום התשלום. לפעמים, על בסיס היקף ההשפעה של המשפיענים, עסקת מוצר פשוטה לפרסום מספיקה.

עם זאת, חשוב לאשר את מספר הפוסטים, העיתוי של הפרסום שלהם, והאופן שבו הם יפורסמו.

לבסוף, אם ישנה אי ודאות לגבי פוטנציאל המשפיענים על מחויבותם או התקשורת עימם, עדיף להיות ברורים ככל האפשר.

באופן בלתי נמנע, לכם, כעסק, יש יותר להפסיד על ידי שליחת המוצר, מאשר להם אם לא ימלאו אחר ההסכם.

 

אסטרטגיה

פיתוח אסטרטגיית שיווק משפיענים מהודקת היטב היא המפתח להצלחתו של כל מסע פרסום משפיע.

משפיענים טובים לפרסום כשאתם גורמים להם להיות כאלו ולעתים קרובות, הם מעלים בדיוק מה שתאמרו להם להעלות.

הקפידו להחליט על האסתטיקה הנכונה שאתם רוצים, העיצוב של הסטטוס, השימוש בהאשטגים חשובים וכו׳.

ההקפדה על אלמנטים אלו לא רק תהפוך את תהליך הפרסום כולו לפשוט, אלא גם תוביל לחשיפה רבה יותר של הפרסום עם עוקבי המשפיענים.

פיתוח אסטרטגית שיווק נכונה לעבודה עם משפיעים היא המפתח להצלחת מסעות הפרסום

פיתוח אסטרטגית שיווק נכונה לעבודה עם משפיעים היא המפתח להצלחת מסעות הפרסום

מעקב וניתוח הקמפיין

כל משווק דיגיטלי יודע שניתוח תמידי של מסעות הפרסום היא הדרך להפוך למשווק חכם וטוב יותר.

לכן, כאשר מדובר בקמפיין משפיענים, חשוב לעקוב אחר הפעילויות שלהם ולוודא שהם אכן עוקבים אחר ההוראות וממלאים את ההסכם שנקבע.

יתר על כן, אסטרטגיית שיווק יעילה היא להשתמש בניתוח הנתונים וטכנולוגיות שיווק אחרות כדי לקבוע את ההצלחה של הפוסטים שעלו.

בזכות הבנת המעורבות בפוסט, הקלקות, לייקים ושיעור ההמרות של המכירות, לא רק שתראו ותבינו את ההשפעה של פוסט המשפיען, אלא גם תוכלו לפתח אסטרטגיות שיווק עתידיות משופרות ואף טובות יותר לעבודה עם משפיענים.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021