איך להשתמש בחנות אינסטגרם כדי לקדם את העסק

אינסטגרם תמיד היה בנוי על מציאת המגמות העדכניות והמגניבות ביותר.

אבל עם 80% משתמשי אינסטגרם שעוקבים אחרי חשבון עסקי כלשהו, ​​מעקב אחר טרנדים יכול לעתים קרובות להפוך לעסקאות אמיתיות.

בשנה האחרונה, אינסטגרם הוציא פיצ׳ר חדש לגמרי המאפשר לחשבונות עסקיים לפעול בזירת המסחר בזמן אמת.

בעזרת פיצ׳ר זה, החשבון שלכם יוכל להפוך בקלות לנקודת הגישה החדשה שלך למכירות ולהגדילן בהתאם. 

אז איך משתמשים בחנות האינסטגרם? הנה כמה טיפים:

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

זמינות גאוגרפית

הפיצ׳ר של קניה הינו תוספת חדשה של אינסטגרם.

למרות שהוא צובר יותר ויותר משתמשים בפלטפורמה ואכן מתרחב הוא עדיין לא זמין בכל מדינה.

לכן חשוב לפני שמתחילים לבדוק את האופציה להשתמש בפיצ׳ר, לוודא שהוא אכן זמין לשימוש במדינה שבה אתם פועלים.

במידה ולא, ייתכן שכדאי לנסות לפתוח את חשבונכם באמצעות כתובת IP הנמצאת באחת מהמדינות המתאימות.

נכון לעכשיו הפיצ׳ר זמין במדינות הבאות:

אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, שבדיה, הולנד, שוויץ, אירלנד, דרום אפריקה, בלגיה, אוסטריה, פורטוגל, לטביה,

ליטא, סלובניה, לוקסמבורג, ארגנטינה, מקסיקו, פרו, אורוגוואי, פרגוואי, מלטה, אקוודור, פנמה, בליז,

הרפובליקה הדומיניקנית, אוסטרליה, ניו זילנד, קוריאה, יפן.

 

תיוג פוסטים

פיצ׳ר הקניה באינסטגרם הוא תהליך דו-שלבי.

באמצעות קטלוג מקוון שמחובר לחשבון עסקי של פייסבוק, בעלי עסקים יכולים לתייג את המוצרים שלהם בתוך הפוסט שהם מעלים פשוט כמו להוסיף תיוג של אדם או מקום.

אינטסגרם חייב קודם כל לאמת את החשבון הזה, אבל ברגע שהוא מאומת, קניות באינסטגרם הופכות לקלות וזמינות כמו אמזון.

 

תיוג מוצרים בעמוד האינסטגרם

תיוג מוצרים בעמוד האינסטגרם

 

לאחר חיבור חשבון הפייסבוק וקבלת אימות על ידי אינסטגרם, בעל עסק יכול להתחיל להשתמש בתגי מוצר.

תגי מוצר אלה יוצרים קישור ישיר למוצר בקטלוג המקוון ומאפשרים למשתמש לקנות ישירות מתוך הקטלוג.

ניתן להשתמש בתגים אלה הן בסיפורים של אינסטגרם (stories) והן בפוסטים רגילים בתוך העדכון של הדף.

בנוסף, תגים אלה מספקים תובנות של אינסטגרם.

מכאן שמנהלי חשבונות יכולים להשתמש בתובנות וניתוחים אלה כדי לראות כמה משתמשים בעצם מקליקים על התגים.

כך, ניתן להתאים את תגי החשבון והמוצר לפי הצורך.

 

כפתורי קניה

האפשרות לתייג מוצרים שימושית אמנם, אך אינסטגרם מציע פיצ׳ר נוסף כדי לפשט את התהליך כולו.

כפתור “קניה” בפרופיל מאפשר למשתמש להתחבר באופן מיידי לקטלוג המוצרים של העסק כולו.

בעל עסק עם כפתור “קניה” יוצר חנות מקוונת המספקת למשתמש גישה קלה, מקוצרת ומהירה.

אין צורך לתייג מוצרים ספציפיים דרך הודעות או סיפורים, המשתמשים יכולים בקלות לראות אילו מוצרים מתאימים להם מתוך ההיצע.

אינסטגרם הופך להיות זירת המסחר החדשה עבור העסק שלך

אינסטגרם הופך להיות זירת המסחר החדשה עבור העסק שלך

 

לסיכום

עם ביקוש הולך וגובר,סביר להניח שפיצ׳ר הקניות של אינסטגרם רק ימשיך להתרחב למדינות נוספות במהלך החודשים הקרובים.

אז הישארו מעודכנים! מהפכת חנויות האונליין הבאה שתטיב עם העסק שלכם הולכת וקרבה…

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי – Most Frequent Questions on My Blog
22 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 טיפים מנצחים להקמת עסק דיגיטלי – Tips for Starting a Digital Business
15 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
הפיצ’רים שאתם חייבים להכיר להצלחה באינסטגרם – Must Know Features for Instagram Success
9 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
המונטיזציה מגיעה לאינסטגרם – אפשרויות חדשות להרוויח נפתחות ליוצרי תוכן Monetization Comes to Instagram
27 ביולי 2021