שם המשתמש שלכם באינסטגרם משמש ברחבי האפליקציה ככרטיס ביקור כלפי מי שרואה אתכם לראשונה. חשוב שצירוף האותיות הקצר הזה יעביר את מהות המותג שלכם. הפיתוי לבחור צירוף זכיר, מגניב או מעורר סקרנות גדול, אבל אם אי אפשר להבין משמכם מה הוא המוצר או השירות שאתם מציעים, ייתכן שתפסידו לקוחות פוטציאליים. אם אתם מותג מתחיל ולא מוכר, כדאי לכם לשקול גם א להסתפק בשם החברה בלבד, אלא להוסיף מילה המבהירה במה מדובר. זכרו שמשתמשים מגלים חשבונות חדשים באמצעות הקלדת מילות מפתח באפליקציה ואתם רוצים להופיע בתוצות החיפוש שלהם.