ניהול תוכן נכון לפי כלל ה-70-20-10

מיליוני אנשים נמצאים ברשתות החברתיות בכל יום, יום-יום. ישנו סיכוי טוב כי העסק שלכם נחשף לכמות מסוימת מהמשתמשים הללו. אבל זה שאתם שם לא אומר שזו החשיפה אותה רציתם.
כשזה מגיע לתכנון התוכן שלכם זה עלול להיות מאוד מסובך, במיוחד כאשר המטרה היא למשוך יותר קהל שיקנה את המוצר.
מאחר ומדובר במאבק של ממש עבור יוצרים רבים, אנו, בתור מומחים למדיה חברתית, החלטנו לחשוף את הסוד לניהול תוכן נכון- הכירו את כלל ה-70-20-10.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

הסוד לניהול תוכן נכון

הסוד לניהול תוכן נכון

 

בניית המותג- 70%

חלק זה הוא בהחלט המקום בו יש להביא את היצירתיות שבכם לידי ביטוי. זו ההזדמנות להציג את אופי המותג, מה המותג מייצג, את התכונות הייחודיות של המוצר או העסק, וכמובן, להציג כמה רגעי כיף ואווירה.
כאשר יוצרים סוג זה של תוכן הוא חייב להיות רלוונטי ובעל ערך. אם הוא אכן כזה, אז אתם מכוונים את עצמכם להצלחה!
עם זאת, יש לזכור לייצר תוכן שנותן מספיק מידע על המותג, אבל עושה זאת מבלי להראות כמו פרסומת.
יישמו את הנקודות הללו, ויש לכם את רוב העבודה!

 

שיתוף תוכן- 20%

שיתוף תוכן של מקורות אחרים ייתג אתכם כמותג המתעדכן בכל מה שחדש בתעשייה שלכם, מותג שתמיד נמצא עם היד על הדופק. נכון, זה אמנם חשוב מאוד ליצור תוכן מקורי, אך למותג זה חשוב מאוד גם לשתף תוכן.

כאשר אתם משתפים תוכן תעשו זאת בצורה משעשעת ומהנה, וכך סביר יותר שהעוקבים שלכם ישתפו גם כן את התוכן הזה, מה שיגדיל את החשיפה שלכם. עם זאת, חשוב לוודא שהתוכן שאתם משתפים רלוונטי לנישה שלכם, כדי לשמור על אמינות המותג.

 

תוכן פרסומי- 10%

בואו נודה בזה, משתמשים במדיה חברתית לאו דוקא מתעניינים במכירות בפלטפורמות השונות, אבל הם כן נוטים לקנות הרבה אונליין. זו הנקודה בה עליכם להיות זהירים לגבי מה שאתם מפרסמים.
זה טבעי שתרצו לשתף לעוקבים שלכם את המבצע האחרון או להציג את המוצרים החדשים, אבל כשאתם עושים זאת חשוב לא לדחוף אותם יותר מדי. השתדלו להיות עדינים כאשר אתם מציעים את המוצר או השירות שלכם.
זכרו, חלק זה של התוכן צריך להיות לא יותר מ-10% מאסטרטגיית התוכן שלכם.

 

מסקנות

לגרום לתוכן להיות אפקטיבי יכול להיות לעיתים מתסכל. יישום אסטרטגיית תוכן לפי כלל ה-70-20-10 תהפוך הכל לקל יותר, וכך לא רק שהתוכן שתצרו יהיה רלוונטי ואפקטיבי לקהל שלכם, אלא תבצעו גם יותר מכירות ותמקמו את המותג שלכם במקום גבוה יותר בתעשייה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך יוצרים רילס מקצועיים באינסטגרם? – How to Create Instagram Reels Like a Pro
11 ביולי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לשיווק העסק שלכם? How to Use LinkedIn to Market Your Business
5 ביולי 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
איך להפיק צילומים שיווקיים לעסק שלך? How to produce a business marketing photoshoot
27 ביוני 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
המסע שלי למען ההסברה הישראלית במבצע שומר החומות My Journey to and for Israel
31 במאי 2021