ניהול תוכן נכון לפי כלל ה-70-20-10

מיליוני אנשים נמצאים ברשתות החברתיות בכל יום, יום-יום. ישנו סיכוי טוב כי העסק שלכם נחשף לכמות מסוימת מהמשתמשים הללו. אבל זה שאתם שם לא אומר שזו החשיפה אותה רציתם.
כשזה מגיע לתכנון התוכן שלכם זה עלול להיות מאוד מסובך, במיוחד כאשר המטרה היא למשוך יותר קהל שיקנה את המוצר.
מאחר ומדובר במאבק של ממש עבור יוצרים רבים, אנו, בתור מומחים למדיה חברתית, החלטנו לחשוף את הסוד לניהול תוכן נכון- הכירו את כלל ה-70-20-10.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

הסוד לניהול תוכן נכון

הסוד לניהול תוכן נכון

 

בניית המותג- 70%

חלק זה הוא בהחלט המקום בו יש להביא את היצירתיות שבכם לידי ביטוי. זו ההזדמנות להציג את אופי המותג, מה המותג מייצג, את התכונות הייחודיות של המוצר או העסק, וכמובן, להציג כמה רגעי כיף ואווירה.
כאשר יוצרים סוג זה של תוכן הוא חייב להיות רלוונטי ובעל ערך. אם הוא אכן כזה, אז אתם מכוונים את עצמכם להצלחה!
עם זאת, יש לזכור לייצר תוכן שנותן מספיק מידע על המותג, אבל עושה זאת מבלי להראות כמו פרסומת.
יישמו את הנקודות הללו, ויש לכם את רוב העבודה!

 

שיתוף תוכן- 20%

שיתוף תוכן של מקורות אחרים ייתג אתכם כמותג המתעדכן בכל מה שחדש בתעשייה שלכם, מותג שתמיד נמצא עם היד על הדופק. נכון, זה אמנם חשוב מאוד ליצור תוכן מקורי, אך למותג זה חשוב מאוד גם לשתף תוכן.

כאשר אתם משתפים תוכן תעשו זאת בצורה משעשעת ומהנה, וכך סביר יותר שהעוקבים שלכם ישתפו גם כן את התוכן הזה, מה שיגדיל את החשיפה שלכם. עם זאת, חשוב לוודא שהתוכן שאתם משתפים רלוונטי לנישה שלכם, כדי לשמור על אמינות המותג.

 

תוכן פרסומי- 10%

בואו נודה בזה, משתמשים במדיה חברתית לאו דוקא מתעניינים במכירות בפלטפורמות השונות, אבל הם כן נוטים לקנות הרבה אונליין. זו הנקודה בה עליכם להיות זהירים לגבי מה שאתם מפרסמים.
זה טבעי שתרצו לשתף לעוקבים שלכם את המבצע האחרון או להציג את המוצרים החדשים, אבל כשאתם עושים זאת חשוב לא לדחוף אותם יותר מדי. השתדלו להיות עדינים כאשר אתם מציעים את המוצר או השירות שלכם.
זכרו, חלק זה של התוכן צריך להיות לא יותר מ-10% מאסטרטגיית התוכן שלכם.

 

מסקנות

לגרום לתוכן להיות אפקטיבי יכול להיות לעיתים מתסכל. יישום אסטרטגיית תוכן לפי כלל ה-70-20-10 תהפוך הכל לקל יותר, וכך לא רק שהתוכן שתצרו יהיה רלוונטי ואפקטיבי לקהל שלכם, אלא תבצעו גם יותר מכירות ותמקמו את המותג שלכם במקום גבוה יותר בתעשייה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להכין את העסק לנפילה הבאה של פייסבוק? How to Prepare for the Next Facebook Shutdown
26 באוקטובר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
כל היתרונות של קהילת מעורבות הדדית באינסטגרם – Instagram Engagement Community
26 בספטמבר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
השאלות הנפוצות ביותר שהביאו אתכם לבלוג שלי – Most Frequent Questions on My Blog
22 באוגוסט 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
5 טיפים מנצחים להקמת עסק דיגיטלי – Tips for Starting a Digital Business
15 באוגוסט 2021