מה צפוי בעולמות השיווק הדיגיטלי בשנת 2021 - What Is Expected In The Worlds Of Digital Marketing In 2021

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת מה צפוי בעולמות השיווק הדיגיטלי בשנת 2021? הגעתם למקום הנכון.

תחום השיווק הדיגיטלי משתנה כל כך הרבה ובתדירות כה גבוהה. עד כדי כך שכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחר כל השינויים והחידושים בו. אמנם, קשה לדמיין מה יכול להציע לנו עתיד השיווק הדיגיטלי. אך בפוסט זה ננסה להעריך זאת, ולהבין מה צפוי בעולמות השיווק הדיגיטלי בשנת 2021. במהלך השנה-שנתיים האחרונות ראינו מגוון טכנולוגיות חדשות, ושכלולים של הרשתות החברתיות. וכן טרנדים כמו שיווק על ידי משפיענים, שהפך כבר לערוץ שיווקי רב-עוצמה בפני עצמו.

אז אילו מגמות שיווקיות צפויות לנו בשנת 2021 ומה צפוי בעולמות השיווק הדיגיטלי? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

קורסים דיגיטליים - קורס אינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

השיווק הדיגיטלי בשנת 2021: שיווק באמצעות משפיענים

שיווק בדיגיטל באמצעות מפורסמים, משפיענים ומובילי דעה מאפשר למותגים ועסקים שני דברים עיקריים:
הראשון הוא להגביר את המודעות לעסק בקרב הגולשים ברשתות החברתיות השונות. והשני הוא להגדיל את המעורבות עם הפרופיל העיסקי של המותג.

משפיענים שיש להם המון עוקבים, מרוויחים משכורות מכובדות מאוד – רק מפרסום תמונות בפרופיל שלהם.
ומהצד השני – מותגים משקיעים חלק נכבד מהתקציב הפרסומי שלהם על שיווק באמצעות משפיענים.

והציפייה בעולם הפרסום, היא ששיווק באמצעות משפיענים ומובילי דעה רק ויתפתח יותר ויותר בעתיד.
אם עוד לא התחלתם בהשקעה על שיווק באמצעות משפיענים לעסק שלכם – כדאי שתשקלו להתחיל.

להלן כמה טיפים לבחירת מובילי דעה לפרסום בדיגיטל בצורה נכונה:
– שימו לב שכדאי לבחור במובילי דעה שלא מפרסמים יותר מדי מוצרים. זאת כדי שהשיווק יראה אותנטי, אמין וטבעי יותר, ולא מאולץ מדי.
– עדיף גם לבחור במשפיענים שנחשבים לאוטוריטות בתחום הפעילות שלכם. וכן בכאלה שיש להם לא רק הרבה עוקבים, אלא גם פרופיל פעיל באמת. כלומר, בדקו שהעוקבים של המשפיענים שאתם רוצים לעבוד איתם אינם מזויפים.

שיווק באמצעות משפיענים באינסטגרם
דוגמא לשיווק באמצעות משפיענים ומובילי דעה באינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

בינה מלאכותית - עתיד השיווק הדיגיטלי

בינה מלאכותית היא ענף במדעי המחשב. הענף עוסק ביכולת לתכנת ומערכות ממחושבות לפעול באופן המציג יכולות המאפיינות את הבינה האנושית. המטרה היא לגרום למכונה\מחשב לפעול ולהתנהג בדרך שהייתה נחשבת לאינטליגנטית לו התנהג כך האדם. 

אין ספק כי הבינה המלאכותית מרחיבה משמעותית את תחום השיווק הדיגיטלי ומשכללת את האפשרויות הקיימות בו.
קיימות כבר אלפי מערכות המדגימות כיצד בינה מלאכותית יכולה להרחיב ולשפר את תחום השיווק הדיגיטלי. והציפייה בעולם השיווק, היא שבשנת 2021, תחום הבינה המלאכותית רק יצמח ויגדל עוד יותר.

דוגמאות לבינה מלאכותית בעולם השיווק הדיגיטלי הן, למשל, צ'אט בוטים – שהפכו לטכנולוגיה שיותר ויותר עסקים משתמשים בה.
דוגמא נוספת היא אלגוריתמים שונים – כמו האלגוריתם של גוגל. אלגוריתמים אלו אמנם עדיין לא הגיעו לרמות האינטליגנציה והבינה האנושית, אך הם מרשימים ומתקדמים במיוחד. גם בשיווק דיגיטלי אנו רואים ניסיונות של חברות להחדיר מערכות המבוססות על תהליכי בינה מלאכותית.

שיווק דיגיטלי בשנת 2021

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה עוד צפוי בעולמות השיווק הדיגיטלי בשנת 2021

מציאות רבודה

מציאות רבודה, במיוחד בעולם השיווק הדיגיטלי, נחשבה לטרנד פורץ דרך וחדשני ביותר עד לפני כמה שנים בודדות.
היום מדובר בטרנד שהוא אמנם עדיין די חדש, אבל פחות. זאת שכן אנו רואים יותר ויותר חברות גדולות, גם מעולם הקידום באינטרנט, שנכנסות לתחום זה. גם מבחינת טכנולוגיית המציאות הרבודה בעולם השיווק בדיגיטל – הציפייה בעולם היא שהתחום רק יגדל ויתפתח יותר ויותר במהלך שנת 2021.

דוגמא טובה למציאות רבודה מתחום השיווק הדיגיטלי היא שיגעון הפוקימון גו של שנת 2016. דוגמא נוספת למציאות רבודה מעולם השיווק, יכולה להיות הפיצ'ר החדשני והייחודי למדידת משקפיים ופריטי אופנה באינסטגרם, שכרגע הושק כגרסת בטא רק בקרב כמה מותגי על גדולים. גם איקאה מציעה כעת בחלק מהמקומות בעולם קטלוג מציאות מדומה. בעזרתו, תוכלו לבדוק איך רהיט כלשהו נראה בבית שלכם, דרך הנייד או הטאבלט.

שיווק באמצעות וידיאו

כבר כמה שנים שהווידאו מוכיח את עצמו כמדיום עוצמתי. במהלך השנה האחרונה ראינו עלייה מאסיבית בשימוש בוידיאו ככלי שיווקי בקרב עסקים ומותגים בכל הגדלים. הציפייה היא ששיווק באמצעות וידיאו יתפוס חלק משמעותי עוד יותר בתקציבי הפרסום של חברות שונות במהלך שנת 2021. וכן שמגמת השימוש בוידיאו כאפיק שיווקי תמשיך לגדול.

שיווק באמצעות ווידאו מוכיח עצמו כיעיל להפליא בהעלאת רמות המעורבות של הגולשים עם העסק שלכם. אנשים אוהבים לראות סרטונים באינטרנט. אנשים רבים מבלים חלק ניכר מהיום שלהם בצפייה בסרטונים ברשת. ולכן אתם כבעלי עסקים חייבים לנסות להשתמש בכך לטובתכם.

דוגמאות לחברות שעושות שיווק באמצעות וידיאו הן מקדונלדס, דלתא, ללין, רנואר, בזק, תנובה ועוד ועוד. למעשה, כמעט כל חברה היום משלבת שיווק באמצעות וידיאו באחד מאפיקי הפרסום שלה. למשל בערוץ היוטיוב או בפרופיל העיסקי ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו'.

סרטונים לאינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק בדיגיטל בשנת 2021

מעוניינים בשיווק העסק שלכם בדיגיטל? הגעתם למקום הנכון.

שמי טל נברו ובמסגרת החברה שלי, סושיאל ליידי, אשמח לסייע לכם ברשתות החברתיות השונות ובאינטרנט בכלל.
אצלנו תמצאו את כל הפתרונות לקידום באינטרנט. בין אם אתם מעוניינים באסטרטגיה וניהול תוכן, בפרסום ממומן, בבניית אתרים או בכל היבט אחר שקשור לשיווק דיגיטלי.

רוצים לדעת עוד? דברו איתי, ואחזור אליכם עם פרטים נוספים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close