ממשק הניהול החדש של פייסבוק - Facebook's New Management Interface - Business Suite

כל מה שרציתם לדעת על השקת ממשק הניהול החדש של פייסבוק, שנקרא Facebook Business Suite.

השקת ממשק הניהול החדש של פייסבוק

בתקופה זו של הקורונה, שבה יש פחות תנועה לחנויות ולעסקים הפיזיים – יותר ויותר עסקים מוצאים את עצמם עוברים לפעילות בעולם הדיגיטלי ולמכירות מקוונות דרך האינטרנט. פייסבוק יודעת שעסקים רבים משתמשים בכלים החינמיים שלה ובמודעות המותאמות שניתן לפרסם דרך מערכת הפרסום שלה. ולכן בספטמבר האחרון היא השיקה את ממשק הניהול החדש שלה – Business Suite, אשר מטרתו לעזור לעסקים לחסוך בזמן ולהתעדכן על ידי ניהול הדפים או הפרופילים שלהם בפלטפורמה בקלות ובמהירות.

מה זה בכלל Business Suite?
באופן כללי, הכוונה למעיין תוכנה או מערכת לניהול העסק, המכילה מכלול פונקציות תוכנה עסקיות, המאפשרות את קיומם של תהליכי הליבה העסקיים והתמיכה העסקית בתחומי הארגון ומחוצה להם.
למעשה, מדובר בממשק שמיועד להקלת עבודתם ופעילותם של בעלי עסקים ומנהלי ארגונים, על ידי תוכנה ייעודית לניהול התהליכים השונים בארגון.

Facebook Business Suite
הממשק החדש של פייסבוק מאפשר לכם לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם בו זמנית, לקבל הודעות, התראות והתראות במקום אחד ולנהל אותן בקלות ובמהירות רבה יותר. בנוסף, הממשק החדש מאפשר גם לראות מה עובד יותר ומה פחות מהתכנים שאתם מעלים לרשתות החברתיות, וללמוד מה הגולשים והעוקבים שלכם אוהבים. כך תוכלו לנהל את הפעילות שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם בקלות ובמהירות רבה יותר ולחסוך בזמן.

ממשק הניהול החדש של פייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

השקת ממשק הניהול החדש של פייסבוק - Business Suite

ב-17 לספטמבר 2020 פייסבוק הכריזה על השקתו של ממשק הניהול החדש שלה, שנקרא – Business Suite.
מדובר למעשה במערכת אחת, שתאפשר לכם לגשת לכל הכלים הדרושים לכם כדי לשווק את עצמכם ולנהל את הפרופיל העיסקי שלכם באינסטגרם ובפייסבוק.
נכון לכתיבת שורות אלה, Business Suite כוללת כלים כמו פרסום, מסרים, תובנות (סטטיסטיקות) ויכולות פרסום, המשפרים את חוויית ניהול העסק בפייסבוק ובאינסטגרם.

על פי פיסבוק, מחקרים מראים שבעלי עסקים רוצים לפעול טוב יותר ובהיקף רחב יותר בכל האפליקציות של פייסבוק, אך הם עסוקים בניהול העסקים שלהם.
באמצעות Business Suite פייסבוק בעצם מציעה לכם לנהל את כל הפעילויות העסקית שלכם ברשתות החברתיות שלה דרך מערכת אחת. בזכות העובדה שהמערכת חוסכת לכם זמן בניהול הפרופילים והקמפיינים שלכם באינסטגרם ובפייסבוק, תוכלו לפנות יותר זמן כדי להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלכם.

לפי דבריה של פייסבוק, ממשק הניהול החדש (Facebook Business Suite) מיועד עבור עסקים קטנים, אך מטרתם בעתיד להפוך אותו לממשק העיקרי עבור עסקים בכל הגדלים המשתמשים בפייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם ווטסאפ. כיום הממשק זמין לעסקים קטנים ברחבי העולם ולטענת פייסבוק הוא יתרחב לעסקים גדולים יותר בשנה הבאה.

מה ניתן לעשות בממשק הניהול החדש?

כדי להפיק את המירב מהשימוש ב-Business Suite, יש לקשר בין החשבונות העסקיים שלכם ב-Facebook וב-Instagram (אם עוד לא עשיתם זאת).

אחרי שחיברתם בין החשבונות, הנה כמה דברים שאפשר לעשות בממשק הניהול החדש של פייסבוק:

לצפות בעדכונים  – במסך הבית של ממשק הניהול החדש תוכלו לראות את כל ההתראות, ההודעות, ההערות והפעילויות האחרות המקושרות לחשבונות שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם. כך תוכלו להיות בטוחים שלא תפספסו אף הודעה חשובה ותוכלו לתעדף ולנהל בקלות ובמהירות את כל הפעילות העסקית שלכם בפלטפורמות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. 

לשתף ולתזמן פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם – הממשק החדש מאפשר תזמון פוסטים ותכנים לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות של פייסבוק. אין ספק שמדובר בדרך נהדרת לניהול התוכן שלכם במדיה החברתית ולחסכון בזמן על ידי שיתוף הפוסטים ישירות ב-2 הפלטפורמות יחד. כך גם תוכלו ביום אחד לתזמן פוסטים לשבוע או שבועיים קדימה.

ללמוד מסטטיסטיקות ו'תובנות' –  תחת הכרטיסייה שנקראת "תובנות" (Insights) בממשק הניהול, תוכלו לצפות בסטטיסטיקות שונות. כמו מידת החשיפה, המעורבות וביצועי הפוסטים שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם. תוכלו ללמוד מכך מה הגולשים והעוקבים שלכם יותר אוהבים ולשדרג את התוכן שתעלו בעתיד בהתאם.

להגדיל את הקהל שלכם על ידי פרסום – דרך ממשק הניהול החדש תוכלו ליצור מודעה ממומנת, כדי לגרום ליותר אנשים להיחשף לתכנים שלכם ולעקוב אחרי הפרופיל שלכם.

פייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך להיכנס לממשק הניהול Business Suite?

כדי לקבל גישה לממשק הניהול החדש של פייסבוק – Facebook Business Suite – קודם כל היתחברו לחשבון הפייסבוק העיסקי שלכם.

לאחר מכן, אם אתם מנהלים את העמוד העיסקי ובעלי גישה מלאה אליו, תועברו אוטומטית לממשק הניהול החדש, בעת הזנת הכתובת business.facebook.com בשולחן העבודה.
ניתן להיכנס לממשק הניהול החדש גם מהנייד לאחר הורדת האפליקציה Facebook Business Suite מחנויות האפליקציות iOS או Android.

אגב, אם אתם כבר משתמשים באפליקציית Pages Manager בנייד, תראו באופן אוטומטי את האפשרות להצטרף ל- Business Suite.

שימו לב שממשק הניהול החדש אינו מיועד כרגע לאלו המשתמשים ב- Ads Manager לפרסום. 

קידום בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק בפייסבוק

מעוניינים בשיווק העסק בפייסבוק, או בבניית אסטרטגיה וניהול תוכן ברשתות החברתיות? הגעתם למקום הנכון.
שמי טל נברו ואני עוסקת בשיווק באינטרנט על היבטיו השונים – כמו בניית אתרים, שיווק ברשתות החברתיות וקידום קמפיינים ממומנים, ועוד.
רוצים לדעת עוד? צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :