למה לא כדאי להשתמש בכפתור הבוסט לקידום פוסט בפייסבוק – Why It's Better Not To Use The Boost Button To Promote A Facebook Post


רוצים להבין למה לא כדאי להשתמש בכפתור הבוסט לקידום פוסטים בפייסבוק? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

 

אולי כבר שמעתם בעבר על כך, שכפתור הבוסט לקידום פוסטים בפייסבוק – פחות מומלץ לשימוש. בעיקר אם אתם שואלים מפרסמים ומקדמים בדיגיטל ואנשי שיווק באינטרנט שעובדים בזה כיום.
אבל האם אתם יודעים מדוע באמת לא מומלץ להשתמש בכפתור ה"בוסט פוסט"? אם אתם רוצים לדעת למה לא כדאי להשתמש בכפתור הבוסט – המאמר הזה בדיוק בשבילכם.
במאמר זה נסביר לכם בדיוק למה לא מומלץ לכם להשתמש בכפתור הבוסט לקידום פוסטים בפייסבוק. קראו והבינו מהן הסיבות לכך ולמה עדיף לכם להימנע משימוש בכפתור הבוסט פוסט לקידום פוסטים בפייסבוק.

 

פרסום ממומן בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה זה כפתור ה"בוסט פוסט" (Boost Post)?

אפשרות ה-Boost Post היא למעשה קיצור דרך לביצוע פרסום ממומן בפייסבוק.
כפתור ה"בוסט פוסט" שמופיע מתחת לפוסטים בפייסבוק בעמודים העיסקיים מאפשר לכם בעצם להעלות קמפיין ממומן בצורה מקוצרת, קלה ומהירה.
אם אתם בוחרים לקדם פוסט בפייסבוק באמצעות אפשרות זו – תוכלו לפלח את קהל היעד ולהגדיר את התקציב והתזמון של הפרסום הממומן.
זהו למעשה סוג של "קיצור דרך" ליצירת מודעה ממומנת בפייסבוק.
הבעיה, שהכפתור הזה אמנם מאפשר לכם לפרסם קמפיינים ממומנים. אבל למעשה הוא חושף אתכם לחלק מאד קטן מהאפשרויות הקיימות במערכת ניהול המודעות של פייסבוק (ה-Ads Manager) ולא הרבה יודעים זאת. ובמאמר זה, נסביר לכם מדוע הוא דווקא יכול לעשות נזק גדול מאד.

איך נראה כפתור הבוסט בפייסבוק
כך נראה כפתור ה-Boost Post בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה היתרונות של קידום באמצעות כפתור "בוסט פוסט"?

היתרון העיקרי וכנראה היחיד של יצירת קמפיינים ממומנים בפייסבוק באמצעות כפתור ה"בוסט פוסט" הוא מהירות ביצוע התהליך. זאת שכן יצירה וקידום של קמפיינים בפייסבוק באמצעות כפתור הבוסט-פוסט כולל פחות אפשרויות מתקדמות – לעומת אלה הקיימות עבור קמפיינים ממומנים בפייסבוק שיוצרים דרך מנהל המודעות (Ads Manager).
כלומר, אם אתם בוחרים ליצור קמפיינים באמצעות כפתור ה"בוסט-פוסט" – אתם יכולים לחסוך בזמן במהלך התהליך. והסיבה לכך, היא שהאפשרויות בו מוגבלות יותר ולכן מספר הפעולות שיש לבצע כדי לפרסם מודעה ממומנת הוא קטן יותר. זאת לעומת קמפיינים שנוצרים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק שנקראת Ads Manager.

אגב, אם אתם לא יודעים כיצד ליצור קמפיינים באמצעות מערכות האדס מנג'ר או הביזנס מנג'ר או לא שולטים בהן – אזי לקידום פוסטים באמצעות כפתור הבוסט-פוסט יש יתרון נוסף. והוא קלות השימוש במערכת והבנתה. הבעיה, שהיתרון הזה והיתרון הקודם – אינם עולים על חסרונות השימוש באפשרות קידום הפוסטים באמצעות כפתור הבוסט. ועל חסרונות אלו נרחיב כעת…

למה לא כדאי להשתמש בכפתור הבוסט

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה החסרונות של קידום באמצעות כפתור "בוסט פוסט"?

כעת נמנה ונסקור את החסרונות של פרסום קמפיינים בפייסבוק באמצעות אפשרות ה"בוסט-פוסט".

1. לא ניתן להחליט האם לקדם את הפוסט רק במובייל או רק בדסקטופ

ראשית, קידום במובייל הוא אחד הדברים הכי "חמים" היום בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט.
שנית, לעיתים ההפרדה בין מובייל לדסקטופ יכולה להיות משמעותית לקמפיין הספציפי שלכם.
שלישית, מדובר באפשרות חשובה מאוד למי שמקדם קמפיינים ממומנים בפייסבוק.
לכן פשוט חבל מאוד שלא ניתן לבחור זאת (האם לקדם רק בנייד או רק בדסקטופ) כאשר יוצרים קמפיין באמצעות כפתור ה"בוסט".

2. לא ניתן לעשות A\B Teting

פרסום קמפיינים באמצעות כפתור ה"בוסט" של פייסבוק לא מאפשר לכם לעשות A\B Tating לקמפיינים שלכם.
למה הכוונה? זה אומר שלא ניתן לפצל את אותו הקמפיין לכמה קבוצות מודעות (קהלים) או מודעות (הפרסומת עצמה שמופיעה לגולש).
אין ספק שמדובר בחיסרון משמעותי לעומת האפשרות של קידום קמפיינים ממומנים באמצעות מערכת האדס מנג'ר.
חשבו על זה, מה תעשו במצב שבו אתם לא בטוחים באיזה משתי תמונות לבחור לקמפיין? או במקרה שבו תירצו לבחון את הביצועים של שתי תמונות או שני ניסוחים שונים – על אותו הקמפיין?
אם אתם בוחרים בקידום מודעות באמצעות כפתור ה'בוסט' – אתם פשוט לא יכולים לעשות זאת. ואילו במערכת אדס מנג'ר ניתן לעשות זאת ללא שום בעיה.

מדוע עוד לא כדאי להשתמש בכפתור הבוסט פוסט ?

 

כאשר אתם יוצרים קמפיינים באמצעות ה- Ads Manager אתם יכולים לבחור מטרה מתאימה וייעודית לכל קמפיין וקמפיין שאתם יוצרים במערכת. ואתם יכולים לבחור מבין מגוון מטרות רחב.
מדובר באפשרות מאוד חשובה. זאת שכן היא בעצם גורמת לאלגוריתם של פייסבוק לחפש לכם גולשים מסוימים מאוד. מדובר בגולשים שיש את הסיכוי הגבוה ביותר שיבצעו את המטרה הספציפית שהגדרתם לאותו קמפיין. ואילו כאשר אתם יוצרים קמפיין באמצעות כפתור ה"בוסט-פוסט" אין לכם את האפשרות הזו לבחור מטרה ייעודית לקמפיין. יתר על כן, מטרה זו תיבחר עבורכם בצורה אוטומטית ותהיה 'קידום מעורבות בפוסט'.
אמנם 'קידום מעורבות בפוסט' זו אחת המטרות הכי נפוצות ושימושיות בכל הנוגע למטרות של קמפיינים ממומנים בפייסבוק. אבל עדיין היינו רוצים שתהיה לנו אפשרות לבחור מטרה אחרת במקרה הצורך. כמו במקרה של קמפיין שמטרתו היא, נניח, לצבור כמה שיותר צפיות בוידיאו ואז עדיף לבחור במטרה של 'קידום צפיות בוידיאו'.
מכאן, סביר להניח שלקידום קמפיינים באמצעות כפתור הבוסט-פוסט גם יהיו עלויות גבוהות יותר. וזאת מהסיבה שפייסבוק לא בהכרח תחשוף אתכם לגולשים שיש את הסיכוי הכי גבוה שיבצעו את ההמרה שאתם רוצים להשיג. וכך ייתכן שהתקציב שלכם יתבזבז ברובו על גולשים שפחות רלוונטיים עבור המטרה של אותו קמפיין שקידמתם.
לכן אין ספק שמדובר בחיסרון משמעותי לקידום מודעות ממומנות בפייסבוק באמצעות כפתור ה-Boost Post .

פרסום בפייסבוק

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

קידום בפייסבוק ובדיגיטל

מעוניינים בקידום עמוד הפייסבוק שלכם בצורה נכונה, אפקטיבית וכזה שיניב לכם ביצועים מעולים? רוצים לקבל יותר חשיפה ומעורבות עם הפוסטים שאתם מעלים לפרופיל שלכם ברשתות החברתיות?
הגעתם למקום הנכון. אנו בסושיאל ליידי נשמח לסייע לכם בקידום ברשתות החברתיות ובפלטפורמות השונות – כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק, יוטיוב וכו' –  ובכל מה שקשור לשיווק באינטרנט בכלל.

אצלנו תמצאו את כל הפתרונות לשווק באינטרנט. בין אם מדובר בבניית אסטרטגיה ובניהול תוכן, בפרסום ממומן בדיגיטל, בקידום באמצעות משפיענים או בכל היבט אחר הקשור לשיווק דיגיטלי.
כמו כן תמצאו אצלנו קורס אינסטגרם דיגיטלי שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על קידום אורגני של הפרופיל שלכם באינסטגרם.

החלטתם שאתם מעוניינים בקידום הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות או בשיווק העסק שלכם באינטרנט? דברו איתנו עוד היום, ואנו כבר נדאג לכל השאר.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :