איך עסקים יכולים להשתתף ביצירת אתגרי טיקטוק? - How Can Businesses Participate In TikTok Challenges

רוצים לדעת איך אתם יכולים לקדם את העסק באמצעות אתגרי טיקטוק? מעוניינים לשווק את העסק בטיקטוק? מעוניינים ליצור אתגרי טיקטוק? המאמר הבא הוא בשבילכם.

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בטיקטוק (TikTok) – אתם קודם כל חייבים להבין מהו סוג התוכן שמצליח לקבל הכי הרבה חשיפה ומעורבות מצד הגולשים בטיקטוק.

מהו סוג התוכן שהכי שמצליח בטיקטוק

התוכן שמצליח לקבל את רוב החשיפה ברשת החברתית של טיקטוק הוא תוכן קליל, ייחודי ומסקרן.
מדובר בסרטוני וידיאו קצרים, לרוב של ריקודים, אתגרים או סרטונים כיפיים ומעניינים אחרים, שנועדו להעביר לגולשים את הזמן הפנוי.
כמעט אף פעם לא תראו בטיקטוק תוכן שהוא מאוד עמוק, בעל משמעות רצינית או "כבד". זאת שכן האפליקציה נועדה לענות על הצורך של הגולשים בבידור והעברת שעות הפנאי שלהם.
לכן התוכן שהכי מצליח בטיקטוק הוא תוכן מצחיק, "זורם", מקורי ומעניין.

אם אתם מעוניינים ליצור תוכן שגם יצליח לקבל הרבה חשיפה ומעורבות (כמו לייקים ותגובות) וגם יועיל לשיווק יעיל של העסק שלכם – אתם צריכים לחשוב איך אתם יכולים לגרום לגולשים להרגיש חלק מה'קהילה' שלכם. זאת אתם יכולים לעשות בקלות, באמצעות יצירת אתגרי טיקטוק שקשורים למותג שלכם.

אתגרי טיקטוק

אתגר טיקטוק, כמו ברשתות החברתיות האחרות, מתחיל כסרטון שבו אדם או קבוצת אנשים עושים משהו כמו ריקוד, פעילות ספורטיבית או כל דבר אחר שהוא מגניב, מצחיק או משוגע במיוחד. בסרטון האדם מתייג את שם האתגר שלו כמו #אתגר המים או #quarmtimechallange וכך הוא מאתגר אנשים אחרים לבצע את אותו דבר שעשה בסרטון שהעלה.
אתגרי טיקטוק כמעט תמיד הופכים לויראליים מאוד. וכך גולשים אחרים ברחבי העולם מעלים את עצמם מבצעים את אותו האתגר ומתייגים. מדובר באחד הטרנדים הכי פופולאריים ברשתות החברתיות. ומה שמעניין אותנו – זה הפוטנציאל העסקי הגלום בכך. למעשה, בעלי עסקים, חנויות ומותגים רבים ברחבי העולם כבר מזמן משתמשים באסטרטגיית יצירת האתגרים ברשתות החברתיות, כדי לקדם את עצמם בדיגיטל.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

אתגרי טיקטוק

הדרך הכי טובה לעודד את המשתמשים ליצור ולהעלות תוכן שקשור למותג שלכם

הילדים והצעירים של ימינו לא אוהבים חוויות פסיביות, הם רוצים להיות פעילים – וכמה שיותר. מהסיבה הזו, הם גם צורכים יותר תוכן בדיגיטל שהוא תוכן שנחשב לאינטראקטיבי. כלומר, הם מעדיפים לצרוך תוכן שמאפשר להם ליצור אותו מעורבות.
מכאן, אסטרטגיה מעולה לקידום העסק בטיקטוק היא יצירת תוכן שמאפשר לגולשים להיות מעורבים ו"לעשות משהו" – שזה בדיוק מה שעושים אתגרי הטיקטוק. הגולשים מעלים את עצמם מבצעים את האתר – ללא שום תמורה חומרית שאתם צריכים להביא להם. זאת רק כי הם רוצים להיות חלק מה"קהילה" הדיגיטלית של המותג שלכם.
מדובר באסטרטגיה מעולה כשעושים שיווק בדיגיטל לקהל ילדים וצעירים – שזה בדיוק הקהל שנמצא בטיקטוק. 

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיתוף פעולה עם משפיענים ומובילי דעה

אם אתם לא בעלי ערוץ פופולארי בטיקטוק ואין לכם שם כמות נכבדת של עשרות או מאות אלפי עוקבים, כנראה שתיצטרכו להיעזר בשירות שנקרא שיווק באמצעות משפיענים ומובילי דעה.
במסגרת שירות זה, המשפיענים מפרסמים את המותג שלכם, את המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מציע. זה יכול גם להיעשות במסגרת התחלת אתגרי טיקטוק לקידום העסק שלכם.

לדוגמא:
אם יש לכם חנות בגדים – אתגר טיקטוק לקידום העסק שלכם יכול להיות למשל "ללבוש 5 לוקים שונים בדקה". אתם יכולים לשתף פעולה עם בלוגריות בעולם הלייף-סטייל או עם יוטיובריות שנחשבות לאושיות בתחום האופנה – אשר יש להן גם פרופיל טיקטוק חזק.

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק בטיקטוק

אין ספק כי טיקטוק היא אפליקציה מעולה לקידום העסק שלכם והגברת המודעות אליו ברחבי האינטרנט.

מעוניינים לשווק את העסק שלכם באפליקציית טיקטוק? אנו בסושיאל ליידי נשמח לקדם את העסק שלכם בטיקטוק או באינטרנט בכלל. אנו מספקים שירותי ניהול תוכן בדיגיטל, בניית קמפיינים ממומנים וכן שירותים נוספים בתחומי השיווק בדיגיטל.

צרו איתנו קשר, והצוות שלנו בסושיאל ליידי כבר ידאג לקידום מוצלח ויעיל יותר גם עבור העסק שלכם – בטיקטוק, או באינטרנט בכלל.

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :