רוצים למכור אונליין בלי לבנות אתר? המאמר הבא הוא בשבילכם.
רוצים למכור אונליין מוצרים או לבצע עסקאות דרך האינטרנט, אך לא מעוניינים בבניית אתר? אם אתם רוצים לדעת כיצד לבצע מכירות אונליין בלי אתר – הגעתם למקום הנכון. המאמר הזה ילמד אתכם כיצד למכור אונליין בלי לבנות אתר אינטרנט וכמעט בלי להשקיע כסף בכלל.
אין ספק כי כל בעל עסק היה רוצה למכור אונליין יותר ממה שהוא מוכר כיום. עסקים רבים נמנעים מלמכור אונליין את המוצרים או השירותים שהם מציעים דרך הדיגיטל. זאת כי הם לא רוצים או לא יכולים לבנות אתר אינטרנט מסוג חנות Ecommerce. בדיוק לשם כך הכנו לכם את המאמר שילמד אתכם איך אפשר למכור אונליין בלי לבנות אתר אינטרנט.
אם אתם רוצים למכור אונליין בלי לבנות אתר – אתם יכולים למכור את המוצרים שלכם דרך פלטפורמות סחר גדולות ומוכרות כמו איביי או אמזון.
מדובר באתרי הסחר הכללים (מעין "קניונים מקוונים") שהם הפופולאריים ביותר ברשת. לכן יש בהם מוכרים רבים שמתחרים זה בזה ויש לקחת זאת בחשבון אם תירצו למכור דרכם את המוצרים שלכם.
זה מהווה חיסרון שכן כך קשה יותר להבליט את ייחודיות העסק שלכם. להצליח למכור אונליין דרך אתר סחר המכיל מגוון עצום של מוצרים ומוכרים אחרים הוא אתגר שאינו תמיד כה פשוט כמו שזה נשמע.
יתרונותיהם העיקריים של אתרי סחר מסוג זה הם בכך שהם מאפשרים לכם למכור אונליין בלי לבנות אתר. זאת כאשר באמזון אתם אף לא צריכים לדאוג לאחסון המוצרים או להובלתם ללקוחות באמצעות משלוחים. כלומר, אמזון מספקת לכם שירותים אלו תמורת עמלות מכירה. אפשרויות אלה לא קיימות למוכרים הפועלים באתר של אייבי ולכן אמזון עדיפה מבחינת ההיבטים הללו.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אחת הדרכים הכי נפוצות למכירת מוצרים אונליין או להגדלת כמות העסקאות המבוצעות דרך הדיגיטל – היא לעשות זאת דרך בניית דף נחיתה ייעודי.
רבים בוחרים בדרך זו שכן עמוד הנחיתה מאפשר להם להציג את המוצרים או השירותים שהם מציעים. כך גם אתם יכולים למכור מוצרים דרך האינטרנט בלי לבנות אתר. זאת כאשר עלות דפי הנחיתה נמוכה משמעותית מעלות בניית אתרי אינטרנט עם חנות מקוונת.
באמצעות בניית דף נחיתה להרחיב את אפיקי המכירה של העסק ולמכור אונליין. תוכלו להעצים את הנוכחות שלכם בדיגיטל ולמכור יותר מוצרים דרך האינטרנט מבלי להשקיע על בניית אתר.
שלושת הפלטפורמות הישראליות המומלצות ביותר לבניית דפי נחיתה למכירת מוצרים אונליין הן: רב מסר, Smoove, ו- ActiveTrail . הן אולי כבר מוכרות לכם. מדובר במערכות הכי נפוצות בארץ לניהול קשרים עם הלקוחות דרך הדיגיטל. כל אחת מהן מציעה גם שירותים נוספים בתחום השיווק באינטרנט.
רוצים לבנות דף נחיתה או קטלוג דיגיטלי להגדלת המכירות אונליין בלי להשקיע על בניית אתר? לכו על פלטפורמות שכבר הוכיחו את עצמן.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אם אתם רוצים למכור אונליין ולבצע יותר עסקאות דרך האינטרנט – אתם לא חייבים לבנות אתר. אתם יכולים לעשות את זה גם באמצעות בניית עמודים עיסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם וקידומם לקהלי היעד הרלוונטיים לכם.
מי יכול להיעזר ברשתות החברתיות כדי לבצע יותר מכירות או עסקאות דרך הדיגיטל? עסקים שמוכרים מוצרים פיזיים כמו הלבשה או פריטים לעיצוב הבית. עסקים שמוכרים מוצרים לא מוחשיים כמו קורסים דיגיטליים. עסקים המציעים שירותים כמו בניית אתרים או כתיבת תוכן ועוד ועוד.
למעשה, יש עסקים שבנויים רק על הרשתות החברתיות כפלטפורמות המכירה שלהן. מדובר בעיקר בעסקים חדשים, מתחילים או כאלה שאינם זקוקים לאתר. עסקים מסוימים בוחרים לעבוד תחילה רק דרך האינסטגרם או הפייסבוק. למשל מותגים המספקים מוצרים ומתנות בעיצוב אישי או מוצרים עונתיים כמו בגדי ים או תחפושות לפורים. וכן רבים ממעצבי האופנה וממותגי ההלבשה. זאת שכן קהל היעד שלהם פשוט נמצא שם וזה מאפשר להם להציג ולמכור את המוצרים שלהם דרך האינטרנט ולהראות נוכחות דיגיטלית.
גם אתם יכולים להגדיל את כמות המכירות והעסקאות שלכם מהאינטרנט. זאת באמצעות הצגת המוצרים או השירותים שאתם מציעים בפרופילים העיסקיים שלכם ברשתות החברתיות. השתמשו בפייסבוק ובאינסטגרם כאפיקי מכירה נוספים מהאינטרנט, או פתחו חנות בפייסבוק. הגדילו את קהל הלקוחות והשאירו את המתחרים מאחור – בלי להשקיע שקל על בניית אתר.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אז האם חייבים לבנות אתר כדי למכור מוצרים מהאינטרנט? כפי שהצגנו במאמר זה – אתם לא חייבים לבנות אתר כדי למכור אונליין וכדי לבצע עסקאות דרך האינטרנט.
ניתן למכור יותר אונליין גם בלי לבנות אתר אינטרנט. למשל באמצעות פתיחת חנות דיגיטלית בתוך אתרי סחר מקוונים כמו איביי או אמזון,
באמצעות בניית דפי נחיתה או על ידי ביצוע עסקאות עם לקוחות שהגיעו מהרשתות החברתיות. את כל הנכסים הדיגיטליים הללו תוכלו לקדם אורגני או לפרסם אותם בתשלום וכך להביא אליהם יותר גולשים פוטנציאליים שיהפכו בעתיד ללקוחות.