איך להתחיל לעשות שיווק בפייסבוק בשנת 2020? - How To Promote Your Business In Facebook

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest


רוצים להגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם בפייסבוק – הרשת החברתית המובילה בעולם? מעוניינים לדעת איך עושים שיווק בפייסבוק בשנת 2020? המאמר הבא הוא בשבילכם.


מעוניינים לבצע לעסק שלכם קידום אורגני בפייסבוק שיהיה איכותי ויעיל, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? מחפשים דרכים מומלצות לשיווק המותג או החברה שלכם ברשתות החברתיות? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה תמצאו סקירה של כמה דרכים לעשות שיווק בפייסבוק לעסק בצורה אורגנית. כמו כן, נכיר את הממשק של פייסבוק לניהול התוכן שאתם מעלים לרשתות החברתיות שלה (פייסבוק ואינסטגרם).

 

3 דרכים לעשיית שיווק בפייסבוק באופן אורגני

רוצים לדעת איך ליצור ולנהל נכסים דיגיטליים שיגבירו את המודעות לעסק שלכם בפייסבוק?

כעת נציג את 3 הדרכים המוצלחות והאפקטיביות ביותר להגדלת הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם בפייסבוק בצורה אורגנית:

1. פתיחת עמוד עיסקי להצגת המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

2. בניית קהילה ע”י יצירת קבוצה בפייסבוק, לשם הידוק הקשרים עם הלקוחות ועם אוהדי המותג.

3. ממשק הCREATOR STUDIO ליצירת תכנים לפייסבוק ולאינסטגרם הכוללים מוזיקה ומולטימדיה. מאפשר גם את תזמון העלאתם של פוסטים ותכנים לעמודים העיסקיים שלכם בפלטפורמות אלה.

Facebook Marketing

# פתיחת עמוד עיסקי שייצג את בית העסק

מטרה: הצגת השירותים או המוצרים שאתם מציעים והגברת הנוכחות הדיגיטלית שלכם בפייסבוק.

הפרופיל העיסקי אמנם דומה לפרופיל הפרטי – הוא משודרג יותר ומתאים יותר למותגים, לחברות ולנותני שירות שונים. הוא גם אפקטיבי יותר לעשיית שיווק בפייסבוק לעסק.
זאת שכן הוא מאפשר לכם לבחור את סוג העסק ואת סיווגו לקטגוריה, להציג ביקורות ודירוגים שהועלו על ידי הגולשים, לצפות בסטטיסטיקות על מידת החשיפה של הפוסטים שלכם ועל מידת המעורבות שהגולשים יצרו עם העמוד שלכם וכו’.
המטרה של העמוד העיסקי היא להציג לגולשים את מגוון השירותים או המוצרים שאתם מציעים. נהוג להעלות בו גם תכנים שמציגים אתכם כבעלי מקצוע או כחברה מובילה בתחום העיסוק שלכם. הגולש יכול לראות בפרופיל העיסקי מידע אודות העסק כמו מיקום וטלפון וכמובן ליצור קשר באמצעות שליחת הודעה.

יתרונותיו של העמוד העיסקי בפייסבוק:

* בשונה מפרופיל פרטי שמוגבל לכ-5,000 חברים, הדף העיסקי בפייסבוק יכול להכיל אין סוף אוהדים.
* פייסבוק מאפשרת לכם לשלב בפרופיל העיסקי גלריית תמונות הנשאבת מהאינסטגרם, דפי נחיתה פנימיים, קישורים לאתר שלכם ועוד מגוון אפשרויות שאינן קיימות עבור פרופיל פרטי.
* העמוד העיסקי בפייסבוק מאפשר לכם לקבל נתונים מעניינים רבים על הגולשים שנחשפו לעמוד העיסקי שלכם. כמו מידת החשיפה או המעורבות מצד הגולשים עם הפוסטים שלכם.
* העמוד העיסקי בפייסבוק הוא הבמה המתאימה ביותר להפגנת מומחיותכם בתחום העיסוק שלכם. זהו אפיק שיווקי מעולה להגברת המודעות אליכם כמותג, כחברה או כבעלי מקצוע. מדובר בדרך הכי יעילה לשיפור המוניטין שלכם ולהגדלת הסיכוי שהגולשים ייפנו דווקא אליכם, כאשר יזדקקו לשירותים או למוצרים שאתם מציעים.

social lady facebook page
דף הפייסבוק העסקי שלנו

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

# יצירת קהילת אוהדים והגדלתה ע”י קבוצה בפייסבוק

מטרה: הידוק הקשרים עם הלקוחות וחיזוק נאמנותם למותג שלכם וכן הגדלת כמות אוהדי העסק.

בבניית קהילה הכוונה לפתיחת קבוצה המיועדת לשיח עם הגולשים שאופיו פחות רשמי מזה הנוצר בעמוד העיסקי שלכם בפייסבוק. למעשה, מדובר בנכס הדיגיטלי הנוח והמומלץ ביותר לשמירה על קשר קרוב עם קהל אוהבי המותג ולקוחות החברה שלכם באמצעות הרשתות החברתיות. לחצו כאן כדי ללמוד יותר על שיווק בפייסבוק באמצעות קבוצות לבניית קהילה.
בעלי עסקים, חנויות וחברות וכן אנשי שיווק ומקדמים בדיגיטל כבר מזמן מכירים בתועלת שהם יכולים להניב מבניית קהילה בפייסבוק סביב המותג שלהם, ורבים מהם כבר נהנים מהיתרונות שניתן להשיג מבניית קבוצה פעילה בפייסבוק ללקוחות ולאוהדי העסק שלהם. מרוב שקבוצות אלו כה אפקטיביות לעשיית שיווק בפייסבוק – כתבנו לכם בעבר גם מאמר על 10 דרכים להגדלת קבוצת פייסבוק שיסייעו לקידום העסק שלכם בפייסבוק באמצעות קבוצות.

יתרונות בניית הקהילה באמצעות קבוצת פייסבוק:

* בניית קהילה על ידי קבוצת פייסבוק מתאימה כפלטפורמה ליצירת חיבור הדוק יותר בין הלקוחות לצוות המקצועי של המותג והיא מאפשרת לגולשים להתעניין ולשאול שאלות.
* לכם, כבעלי המותג או החברה או אנשי השיווק שלה, הקבוצה מאפשרת לקבל ביקורת מהלקוחות על השירות שמוענק על ידי העסק.
* כמו כן הקבוצה שימושית לקבלת חוות דעת של הגולשים על מוצרים ישנים או על מוצרים חדשים שתירצו להשיק, על ידי היעזרות באמצעים אינטראקטיביים כמו העלאת פוסטים הכוללים סקרים או שאלונים.

קבוצת הפייסבוק שלנו "כולנו כאחד"

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

 # שימוש בממשק פייסבוק CREATOR STUDIO לניהול תוכן ותזמונו

מטרה: ניהול תוכן אורגני – יצירת פוסטים עם מוזיקה ומולטימדיה ותזמון העלאתו.

ממשק ה-CREATOR STUDIO של פייסבוק, משמש למטרות של יצירת תוכן ותזמון העלאתו בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלכם. הממשק מאפשר אפשרויות דומות למדי לאלה המוצעות דרך הלשונית של PUBLISHING TOOLS בעמוד העסקי.
הצמיחה בפופולאריות שלו נבעה מכך שהחל מאמצע שנת 2019 הממשק התחיל להעניק לגולשים אפשרות לתזמן דרכו העלאת פוסטים לאינסטגרם. מה שקודם לכן התאפשר רק דרך מערכות חיצוניות.

יתרונות ממשק ה- :CREATOR STUDIO
* ממשק ה-CREATOR STUDIO מאפשר לכם לתזמן פוסטים ותכנים ל-IGTV באינסטגרם.
* הוא מאפשר לכם לעקוב בנוחות אחר כל הפוסטים שלכם – אלו שכבר פורסמו או שמחכים להתפרסם והטיוטות.
* השימוש בממשק מאפשר יצירה והעלאה של פוסטים המשלבים מולטימדיה.
* המערכת מציעה ספריית מוזיקה חינמית שתוכלו לבחור ממנה שירים או מנגינות לשילוב בסרטונים שאתם יוצרים דרכה.

תזמון פוסטים באינסטגרם ובפייסבוק
ניהול תוכן דרך ממשק ה-Creator Studio

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

סיכום

החלטתם שאתם מעוניינים לבצע קידום אורגני או פרסום ממומן לפייסבוק העיסקי, אך אין לכם מספיק זמן לכך? או שאולי אתם מעדיפים שהעבודה תיעשה על ידי מקצוענים בתחום השיווק בדיגיטל? צרו איתנו קשר עוד היום ואנו כבר נדאג לכל השאר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

Close