תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק היא הדבר הבא בעולם הפרסום

שחרור פלטפורמת הצפיה של פייסבוק הייתה ניסיון להתחרות בטלוויזיה המסורתית.

פייסבוק עדיין ממשיכה לנסות לפרוץ לשוק הטלוויזיה, וזאת למרות ששירות הוידאו על פי דרישה (VOD) עדיין לא מצליח להתרומם ולעורר כוח משיכה ענק.

לאחרונה, מנהלים בפייסבוק השיקו תכנית חדשה בתקווה לנצל יותר טוב את פלטפורמת הצפיה הקיימת.

במקביל, הפיתוח החדש מאפשר למפרסמים נקודת יציאה נוספת לקידום.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

פלטפורמת הצפיה של פייסבוק תאפשר הצגת מודעות וידאו

פלטפורמת הצפיה של פייסבוק תאפשר הצגת מודעות וידאו

 

תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק

תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק מתכוונת לספק למפרסמים חלל פרסום במהלך תכניות וסרטונים פופולאריים המוצגים בפלפורמת הצפיה.

התכנית תאפשר למפרסמים שקונים מודעות וידאו אונליין וטלוויזיה ומשתתפים במחזור המכירה, הזדמנויות חדשות להגיע לקהל היעד שלהם שצופה בקטעי וידאו באיכות הגבוהה ביותר בפייסבוק.

בעוד הטלוויזיה המסורתית יורדת, תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק מתנהגת כערוץ אלטרנטיבי המאפשר להגיע לקהל הצעיר שמתמקד באינטרנט.

המשמעות היא שעסקים ומותגים שמנסים לקדם עצמם, יכולים להגיע לקהלים דרך ׳שדרת׳ פייסבוק אחרת ממה שהם רגילים.

במקום מודעות פייסבוק מסורתיות, הפלטפורמה תאפשר הצגת מודעות וידאו שיכולות ליצור באז חדש לעסקים.

 

תכנית הצגת המודעות של פייסבוק צפויה להחליף את הפרסום בטלוויזיה המסורתית

תכנית הצגת המודעות של פייסבוק צפויה להחליף את הפרסום בטלוויזיה המסורתית

 

פלטפורמת הצפיה הנוכחית משרתת למעלה מ-400 מיליון צופים חודשיים שצרכו לפחות דקה אחת של תוכן.

מתוכם, 75 מיליון צופים בממוצע כ-20 דקות בכל יום!

למרות שמדובר במספר קטן מתוך 2 מיליארד משתמשי פייסבוק, נתון זה ממחיש שהפלטפורמה מצליחה להתחרות בנתוני הצפיה של כמה תכניות פריים טיים טלוויזיוניות.

יתר על כן, פייסבוק מפתחת תוכנות חדשות עבור פלטפורמת הצפיה שלה ובכך מחזקת את העובדה כי בעוד כמה שנים בלתי נמנע שהיא עשויה לעבור את נתוני הצפיה הטלוויזיוניים המסורתיים.

אז, תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק תהפוך לאמצעי מפתח עבור מפרסמים לקידום המודעות למותג.

 

איך הפלטפורמה עובדת

תכנית הצגת המודעות מציעה שלושה סוגים של קידום סרטונים:

In-Stream Reserve

אפשרות זו בעלות קבועה מאפשרת למפרסמים להגיע לאנשים שצופים בסרטון מתוך מבחר של מאות בעלי אתרים ויוצרים איכותיים.

In-Stream Reserve Categories

אפשרות זו כוללת את האופציה הקודמת, תוך מתן אפשרות למפרסמים לטרגט אנשים לפי הקשר לתוכן רלוונטי.

Sponsorships

חסות מאפשרת למפרסמים מתן חסות בלעדית לתוכנית מסוימת, מה שמעניק להם שליטה על הפרסום במהלך התכנית.

פייסבוק טוענים שתכנית הצגת המודעות שלהם תאפשר למפרסמים “להגיע לקהלים שהופכים להיות קשים יותר למצוא בטלוויזיה [מסורתית]”.

כך, ככל שהצרכנים נודדים לספקי VOD, נראה שפייסבוק יקדימו את העקומה.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021