אינסטגרם מאפשרת ‘שיתוף פוסט מחדש’ בסטורי

הרשת החברתית אינסטגרם אישרה כי היא בודקת אפשרות חדשה, שתאפשר לפרסם מחדש פוסטים, גם של משתמשים אחרים דרך הסטורי.

באפשרויות של הפוסטים יתווסף כפתור “הוסף פוסט זה לסיפור שלך”. במידה ונלחץ עליו, ייראו את הפוסט בסטורי שלנו ללא צורך בצילום מסך. אפשרות זו תעזור לנו לשתף בקלות פוסטים מחשבונות אחרים.

במאמר זה נלמד כיצד נוכל לשתף מחדש כל פוסט ציבורי בסטורי שלנו, וכיצד אפשרות זו יכולה להועיל לנו מבחינה עיסקית.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

האם לכל חשבון ישנה אפשרות ‘שיתוף מחדש’ באינסטגרם?

הפיצ’ר ‘שיתוף מחדש’ באינסטגרם נבחן כעת רק עם קהל נבחר, ולכן לא לכל אחד תהיה גישה אליו.

בכדי לברר אם יש לנו גישה לפיצ’ר זה , נבחר פוסט ציבורי מחשבון ציבורי, נקיש על הלחצן “הודעה” או על לחצן  “שלח אל” (הסמל מתחת לתמונת הפוסט שנראה כמו מטוס נייר).

אם יש באפשרותנו להוסיף פוסט זה לסיפור שלנו, אז סימן שיש לנו את האופציה הזו!

1) שיתוף פוסטים מחדש בסטורי

הגרסה הנוכחית של פיצ’ר ה’שיתוף מחדש’ כרגע נמצאת בגדר בדיקה.

פיצ’ר זה יאפשר לנו לשתף מחדש בסיפור האינסטגרם שלנו, כל פוסט שנרצה מהפיד הרגיל, אך לא ניתן יהיה לשתף אותו מחדש בפיד שלנו.

התהליך לשיתוף פוסט מחדש, הוא מהיר וקל יחסית.

נבחר בפוסט הרצוי בכדי להוסיף אותו לסטורי שלנו, אפשר לבחור כל פוסט, כולל אחד משלנו, שברצוננו לשתף.

נקיש על הלחצן “שלח אל” ונבחר “הוסף פוסט” לסיפור שלנו, אחר”כ ייפתח פוסט סטורי חדש.

הטכנולוגיה של אינסטגרם בוחרת באופן אוטומטי שיפוע של צבעים עבור הרקע של הפוסט, בהתאם לצבעים שבתמונת הפוסט עצמו.

הפוסט המקורי הוא תמונה מרובעת עם שם המשתמש המקורי (זה שפירסם את אותו הפוסט לראשונה).

עריכת הפוסט בסטורי

לאחר פרסום הפוסט בסטורי, נערוך את הסיפור שלנו כרגיל ונרצה להוסיף יותר תוכן אל אותו פוסט ששיתפתנו מחדש.

נוכל לגרור ולשנות את גודל תמונת הפוסט ששותף מחדש, ואפילו להוסיף לה טקסט, מדבקות או רכיבים אחרים.

במידה ולא אהבנו את הצבע של הרקע שאינסטגרם התאימה לפוסט, נוכל לשנות זאת.

ראשית, נקיש על סמל העיפרון.

לאחר מכן נבחר צבע שנרצה, נלחץ לחיצה ארוכה ונחזיק את הרקע של הפוסט בכדי למלא אותו בצבע הרצוי.

 תיוג המשתמש המקורי

למרבה הצער, עם גרסת הבדיקות הנוכחית, למרות ששם המשתמש המקורי מופיע מתחת לתמונה בסיפור, המשתמש המקורי אינו מתויג בפועל בפוסט זה, ואותו המשתמש לא יקבל התראה ששיתפת את הפוסט שלו.

במצב כזה, מן הראוי יהיה לתת ייחוס לאותו משתמש מקורי, על ידי הוספת תיבת טקסט המפרטת את פרטיו, וכמו כן נרצה לתייג את אותו משתמש מקורי, בפוסט המחודש שלנו, כך שהוא יקבל התראה על שיתוף הפוסט שלו דרכנו.

כעת נוכל לעלות את הסטורי כרגיל, ואחר”כ העוקבים שלנו יוכלו לראות את הפוסט בפרופיל.

קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם

2) אינטראקציה עם פוסטים ששותפו מחדש

כאשר משתמש משתף מחדש פוסט בסיפור שלו, נוכל להקיש על הסיפור, ולאחר מכן נלחץ על הלחצן ‘הצג לחצן הפוסט ‘ בכדי לעבור ישירות לפוסט המקורי ממשתמש זה.
לאחר שנפתח את הפוסט המקורי, נוכל לעסוק בו כרגיל, לאהוב או להגיב עליו.

 

3) עריכת הגדרות שיתוף הפוסט

כברירת מחדל, החשבון שלנו מאפשר לאחרים לשתף את הפוסטים שלנו. לכל אחד יש אפשרות זו כעת בהגדרות החשבון שלו.
עם זאת, ייתכן שיש מצב שבו אין אנו מעוניינים שחשבונות אחרים יוכלו לשתף מחדש את הפוסטים שלנו בסטורי שלהם.
נוכל למנוע אפשרות שיתוף מחדש של הפוסטים שלנו, באמצעות עריכת הגדרות בחשבון.
נקיש על סמל ‘גלגל השיניים’ שבפרופיל, נגולל מטה אל האפשרות ‘אפשר לאחרים כדי לשתף מחדש’.
אם המחוון עבור אפשרות זו מופעל (וכחול), אנשים יכולים כעת לשתף את הפוסטים שלנו.

בכדי להשבית הגדרה זו, נקיש על המחוון בכדי לכבות אותה.

4) שיקולים משפטיים לצורך ‘שיתוף מחדש’

תמיד ישנם שיקולים משפטיים סביב פרסום תוכן של מישהו אחר במדיה חברתית.

המשתמש המקורי שהעלה את הפוסט, הוא בעצם הבעלים של זכויות היוצרים על היצירה המקורית, ולכן אנו צריכים לקבל מהם הרשאה להשתמש בתוכן שלהם.

פונקציות שיתוף רבות בפלטפורמות כמו פייסבוק וטוויטר, מאפשרות למשתמשים “לעקוף” את זכויות היוצרים,
במידה ושיתוף ההודעה המקורית נעשה בליווי קרדיט למשתמש המקורי.

מומלץ תמיד לבקש רשות מהמשתמש המקורי, לפני שיתוף מחדש של התוכן שלו.

סביר להניח שהמשתמשים ישמחו לראות שהתוכן שלהם משותף על ידי אחרים. אך בכל זאת נרצה לבקש מהם רשות לפרסם.

הדבר נכון במיוחד כאשר אנו משתפים מחדש תוכן שהלקוחות פרסמו לגבי המוצר או השירות שלנו.

אם אנו משתפים תוכן שלקוח פירסם על המוצר שלנו, כמו המלצה או חוות דעת, נוודא שיש לנו אישור מפורש מהם (באמצעות תגובה על הפוסט או הודעה ישירה) כדי לשתף מחדש את הפוסט של אותו משתמש.

 

5) חמישה דרכים יצירתיות לשימוש בפוסטים ששותפו מחדש

תכונה זו של שיתוף מחדש מציעה לנו מגוון דרכים להגדלת אסטרטגיית התוכן שלנו עבור סיפורי אינסטגרם.

מומלץ לשקול שיתוף מחדש של פוסטים בדרכים הבאות:

1) רצוי להציג בסטורי כיצד הלקוחות שלנו משתמשים במוצר או בשירות שלנו.
2) הדגשת אירועים מקומיים, כנסים או מפגשים מהתחום העיסקי שלנו, שנמצאים בקרבת העסק שלנו.
3) חשוב מאד ויכול להועיל – לספק עצות חינוכיות ומעשירות ידע ממובילי התעשייה.
4) שיתוף חדשות חמות או עדכונים הקשורים לתעשייה או לקהל שלנו.
5) שיווק וקידום פוסטים שלנו מהפיד, בתוך הסטורי, מומלץ מאד בכדי להגיע אל קהל היעד שאולי פיספס את הפוסט עצמו, אך יוכל להתוודע אליו דרך צפייה בסטורי שלנו.

לסיכום

הפיצ’ר ‘שיתוף מחדש’ עדיין נבחן כעת, ולמשתמשים רבים אין גישה אליו.

אך אנו יכולים להניח כי פיצ’ר זה (או גירסה דומה מאוד), יתאפשר לכל המשתמשים בעתיד הקרוב.

גם אם אין לנו כרגע את הפיצ’ר ‘שיתוף מחדש’, חשוב מאד שנאפשר את הפונקציה של ‘שיתוף מחדש’ בחשבון שלנו, בכדי שמשתמשים אחרים אשר יש להם גישה לפיצ’ר זה, יוכלו לשתף מחדש תוכן שלנו עם הקהל שלהם, מה שבהחלט יהווה יתרון עבור המותג שלנו, ויספק לנו חשיפה רחבה יותר, הגעה לקהלים חדשים, ויצירת מעורבות רבה יותר בפוסטים שלנו, וכמובן הגדלת כמות העוקבים שלנו.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021