תארו לעצמכם שאתם במסיבת ואתם נכנסים לחדר רועש, מלא באנשים.
חלקם שקועים בשיחה, חלקם עסוקים בקריאה וכמה מהם מביטים מסביב במבטים נבוכים. המטרה שלכם היא להציג את עצמכם בהצלחה, למצוא את האנשים הנכונים, לתפוס את תשומת לבם של מומחים, ולאסוף פרטי קשר של שותפים ולקוחות פוטנציאליים.
טוויטר לא שונה מהחדר הזה.

להלן 5 שלבים שריכזתי בשבילכם לשיווק בטוויטר, כי במסיבה הזו – חשוב מאד להבין כיצד אנחנו מכירים כמה שיותר אנשים וחושפים אליהם את הפעילות שלנו.

אז הנה זה בא…

best-twitter-marketing-tools

1) כפתורי שיתוף של טוויטר בבלוג/אתר

חשוב מאד להטמיע כפתורי השיתוף של טוויטר בבלוג שלכם.

3 סיבות מדוע זה כל כך חשוב:
1) להגדלת כמות השיתופים של המאמר בטוויטר
2) להגדלת החשיפה שלכם בטוויטר
3) אפשר יהיה להתחיל שיחה על המאמר עם העוקבים שלכם בטוויטר

כפתורי שיתוף טוויטר

 

 

ישנם כלים רבים המאפשרים יצירת כפתורי שיתוף באתר, אך אחד שאני יותר אוהבת נקרא: http://www.addthis.com/
מוזמנים לעקוב אחר ההוראות, לקבל קוד ולהטמיעו באתר- כך תוכלו להרחיב את החשיפה של הציוצים שלכם.

 2) מעקב אחר ציוצים הקשורים אליכם

שימוש ב”חיפוש מתקדם” בטוויטר יאפשר למצוא שיחות על הציוצים הקשורים אליכם.
זה הלינק בו משתמשים לצורך החיפוש המתקדם: https://twitter.com/search-advanced

advance search

3 סיבות מדוע חשוב המעקב אחר פעילות:
1) תוכלו לגלות מי משתף את התוכן שלכם מבלי שאיזכר אתכם
2) תוכלו לבנות מערכת יחסים עם אנשים שהזכירו אתכם והתעניינו בכם
3) תוכלו לעקוב אחר המשוב עליכם / על המותג שלכם בטוויטר.

חשוב לזכור: הרבה יותר קל לבנות קהל מתוך אלו שכבר בחרו לאזכר או לעקוב אחריכם בעולם הרועש של טוויטר מאשר לדפוק על הדלתות הסגורות של משפיעים או מרבי עוקבים.

3) יצירת אינטראקציה עם אחרים

לאחר שגיליתם מישהו שמדבר עליכם או משתף אתכם – חשוב להגיב.
ענו על שאלות של אנשים והודו לאנשים על שיתוף התוכן, או הלייק שעשו, או הציוץ מחדש שעשו למאמר שלכם.
דוגמאות לתגובות, כגון:
“תודה ששיתפת את המאמר”
“שמח שאהבת את המאמר!”
“איזה חלק הכי אהבת במאמר?”

3 סיבות ליצירת אינטרקציה עם הגולשים:
1) בניית תומכי מותג עם אנשים ששיתפו ואהבו את המאמר שלכם
2) תפסו את תשומת לבם של אנשים שלא מכירים אתכם
3) כשאתם יוצרים תקשורת עם מישהו, עוקביו גם יחשפו אליכם.

** קחו חלק ב”רשימות” בטוויטר – רשימה זו פונקציה של טוויטר שמאפשרת לקחת חלק בדיונים על תחום או נושא מסוים, או להשתייך לקהילה מסויימת.
כך תוכלו להגדיל חשיפה ולהביע דעה למול קהל רלוונטי.

תכירו את הקהל שלכם ודברו את השפה שלו

תכירו את הקהל שלכם ודברו את השפה שלו

4) האשטאג

Hashtag האשטג הוא דרך פופולרית של ניטור ציוצים סביב נושא מסוים.
Hashtags מאפשר להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שהציוץ שלכם יתגלה כמה יותר אנשים.

אני ממליצה לערוך רשימה של 20-30 מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. כאשר אתם מעלים ציוצים לטוויטר, נסו להתאים את המילים לתוכן שאתם משתפים.

5) ייעול ציוצים

ציוצים יכולים להיות משפט של עד כ140 תווים, אך ניתן גם לנצל כמה שיותר טוב את 140 התווים הללו. אני ממליצה להשתמש בתמונה איכותית, תוכן רלוונטי לקהל והאשטג שיסייע במציאת הפוסט.

מבנה ציוץ מומלץ:

כותרת הכוללת מילות מפתח + @תיוג בשטרודל של השם של החשבון שלכם + קישור
+ #האשטג רלוונטי (או שניים) + תמונה איכותית

** תמונות איכותיות ללא צורך בזכויות יוצרים ניתן למצוא באתר: http://pixabay.com/

3 סיבות לייעל ציוצים:
1) התוכן שלך יבלוט בין שאר הציוצים
2) על ידי פרסום התוכן הנכון תוכל להגדיל את אמינות הגולשים
3) משפיעים ובעלי עוקבים רבים יבחינו בכם מהר יותר וירצו לעשות אתכם עסקים.

תיזמון ציוצים:
כלי ה- Hootsuite מאפשר לתזמן טוויטים מראש, למקרה שלא יהיה לכם זמן להעלות ציוצים.

בהצלחה!

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לשיווק העסק שלכם? How to Use LinkedIn to Market Your Business
5 ביולי 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
המסע שלי למען ההסברה הישראלית במבצע שומר החומות My Journey to and for Israel
31 במאי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זה ביטקלאוט ומה צריך לדעת על הרשת החברתית החדשה? What Is BitClout
13 במאי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021