הי מה נשמע?
אצלי החיים מזמנים הפתעות כל הזמן.
לאחרונה אני מחלקת את זמני בין ישראל ולוס אנג'לס – אתגר לא קטן, בהתחשב בעובדה שיש בין שתיהן 10 שעות הפרש(!), הבדלי תרבות, המרחק מהים וזה שאין לי את חומוסיה מול הבית 😉
אבל מאחר ואני אהיה הרבה בארץ – אוכל להשלים חוסרים ולהנות משני העולמות.
שינויים לא הפחידו אותי מעולם וכחלק מתהליכים אישיים שכל אחד מאיתנו עובר, שינוי הוא דבר חשוב, בעיקר כשמגיעה הזדמנות או כשיש חלום שרוצים להגשים. כתבתי על זה מאמר כאן בניוזלטר בהמשך 🙂
חוץ מעולמי האישי, יש גם המון התפתחויות בעולם הדיגיטל.
אינסטגרם פיתחו כלים נהדרים לניתוח סטטיסטיקות ופעילות לבעלי עסקים שרוצים לשווק דרך הפלטפורמה. כמו כן, היא מאפשרת לקדם פוסטים מתוך החשבון של הגולש עצמו, ממש בדומה לפעילות בפייסבוק ובעל חשבון עסקי יכול גם לשים כפתור יצירת קשר וכלים נוספים שיסייעו לו ויגדילו לו את החשיפה והפעילות.
פרסום בטוויטר – איך זה עובד, למי זה טוב ומה עושים שם,
וכלי פרסום בפייסבוק שמאפשר חשיפה לקהלים מקומיים, ממקד את הקהל ומגדיל תוצאות מכירה.
מקווה שקלעתי בשבילך גם הפעם בתכנים שכתבתי ועד הפעם הבאה, נתראה מעברו השני של המסך 🙂
שלך,
טל
להגיע לקהל יעד מקומי ע"י פרסום בפייסבוק
מגוון אפשרויות הפרסום הוא רחב מאד – אבל לא כל עסק רוצה לפרסם להמוני אנשים.
עסקים מקומיים, כמו מספרה, פיצריה, קוסמטיקאית, אפילו חברת השכרות רכב או דירות מקומיות, ויש עוד ועוד דוגמאות לעסקים "לוקליים" (מקומיים), רוצים למשוך אליהם רק אנשים מהסביבה הקרובה אליהם.
איך זה נעשה? מאיפה מתחילים? כל התשובות במאמר הבא
חדש באינסטגרם – כלי פרסום, סטטיסטיקות ומה רואים בניוזפיד?
שמת לב שהפיד שלך השתנה באינסטגרם? בגלל שהיא אחת הפלטפורמות החזקות שקיימות בימינו, פיתחה כלים חדשים לבעלי עסקים ללמוד ולהכיר לעומק את הקהל שלהם ואת הפעילות שלו בחשבון האינסטגרם שלהם.
בנוסף, מאפשרת אינסטגרם לגולש שהעלה תמונה, לפרסם אותה באמצעות קמפיין ממומן וללמוד על תוצאותיה תוך כדי. איך זה נעשה?
צעד אחר צעד במאמר הבא – לחיצה לקריאת המאמר
קמפיין פרסום בטוויטר – איך מתחילים?
טוויטר היא פלטפורמה שכמעט כל אחד שמע עליה אבל רוב האנשים בארץ לא מכירים אותה באמת.
לא פשוט להוציא נתונים סטטיסטיים מהרשת הזו, אבל ב2014 היו בסביבות 155 אלף ישראלים שגלשו בטוויטר, ב2015 המספר עלה לבערך כ-235 אלף איש (בעיקר בהמשך לבחירות שהתקיימו בשנה זו וסחפו המון פוליטיקאים ואנשי תקשורת לרשת) וב2016 יש מעל לחצי מליון ישראלים גולשים, שזה עדיין מספר נמוך יחסית למעל 4 מליון הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק, אבל זה מספר שאי אפשר להתעלם ממנו.
איך מפרסמים בטוויטר? הפרטים במאמר הבא, בלחיצה כאן
לחיות את החלום – מי מפחד משינויים?
מה הוא המכנה המשותף של אותו נער שהחל את דרכו כאיש תחזוקה חסר אמצעים והפך למולטי מיליונר המשנה את חייהם של אחרים?
לבין הילד הילד שאמרו עליו שהוא טיפש, העיפו אותו מהלימודים וכיום ניתן למצוא את 17 הספרים רבי המכר שכתב על איך להתעשר אחרי שהפך למולטי מליונר בעצמו?
זוכרים את אותה ילדה שהגיעה מבית עני והורים לא נשואים והפכה להיות האשה האפרו-אמריקאית העשירה ביותר של שנות ה-20?
מי הם וכיצד הם ההשראה שלכם מהיום והלאה –
לחיצה להמשך המאמר