טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות בעולם.
אמנם היא לא גדולה כמו פייסבוק ואינסטגרם, אך היא בהחלט נמנית עם הפלטפורמות החברתיות הגדולות בעולם.
הבעיה עם טוויטר היא שהפלטפורמה הזו לא מאוד פופולארית בקרב הקהל הישראלי והיא פחות נפוצה לשימוש בישראל.
מסיבה זו, עסקים רבים בוחרים שלא להשתמש בטוויטר, וחבל. כי בטוויטר יש המון פוטנציאל לקידום העסק.
ולכן, הגיע הזמן שגם אתם תדעו איך אתם יכולים לנצל את טוויטר. ובדיוק לשם כך נועד פוסט זה.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
כאמור, אמנם טוויטר פחות נפוצה לשימוש בישראל. אך אין זה אומר שאתם לא יכולים להפיק תועלת מהשימוש בטוויטר, גם אם יש לכם עסק קטן.
להלן כמה דרכים מעולות לניצול הפלטפורמה של טוויטר לטובתם של עסקים:
אחד היתרונות של טוויטר הוא שהיא מאפשרת לכם לנטר ולאתר לקוחות וגולשים שיצרו אזכורים לשם העסק שלכם. אתם מפורסמים, נחשבים למומחים או לאושיות או שיש לכם חברה גדולה? אם כן, אז אין ספק שכדאי לכם לנטר את שמכם ולחפש אזכורים של שם המותג שלכם. טוויטר מאפשרת לכם גם לתת מענה פומבי או פרטי לאותם גולשים שהזכירו אתכם. ולכן ניטור אזכורים של שם העסק שלכם בפלטפורמה היא דרך מעולה לנצל את טוויטר לטובתכם.
יתרון נוסף של טוויטר הוא שהיא מאפשרת לכם לחבר את פרופיל הטוויטר שלכם לחשבון הפייסבוק שלכם. זה מאפשר לכם לחסוך זמן רב על העלאת הפוסטים וניהול התוכן שלכם בשתי הפלטפורמות. כלומר, חיבור זה מאפשר לכל פוסט שאתם מעלים בפייסבוק לעלות באופן אוטומטי גם לרשת הטוויטר כציוץ. כך התוכן שלכם בעצם נחשף לקהלי יעד שונים וגדולים יותר. ולכן מדובר בדרך נהדרת כדי לנצל את טוויטר גם אם יש לכם עסק קטן.
חשבתם שאינסטגרם היא זו שהתחילה עם האפשרות לתייג ‘האשטגים’ בפוסטים ובתכנים בפלטפורמה שלה? אם כן אז בטח תופתעו לגלות שדווקא טוויטר התחילה עם טרנד ההאשטגים.
כפי שאתם יכולים להבין, גם טוויטר מאפשרת הוספת ההאשטגים לפוסטים שלכם. ובאמצעות תיוג ההאשטגים תוכלו להופיע ב’עמודי ההאשטגים’ הייעודיים, ממש כמו באינסטגרם.
כך תוכלו להגדיל את החשיפה והמודעות לעסק שלכם בטוויטר בפרט ובאינטרנט בכלל. בהקשר זה, דרך מעולה לניצול טוויטר היא להשתמש בהאשטגים 'חמים', פופולאריים ורלוונטיים לתקופת פרסום הפוסט. כך אתם יכולים ‘לרכוב על הגל’ של נושאים אקטואליים ומעניינים לתקופה. וכך אתם יכולים להיחשף לקהל גולשים גדול דיי בקלות.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
דרך נהדרת נוספת כדי לנצל את טוויטר, גם אם יש לכם עסק קטן, היא להשתמש בטווויטר לשם מעקב אחר מתחרים. חשבו על זה – אם יש לכם פרופיל טוויטר, אז יש סיכוי גבוה שגם למתחרים שלכם יש. ואם אכן כך הדבר – אתם יכולים לעקוב אחר הפעילות של המתחרים שלכם בפלטפורמה. כלומר, אתם יכולים לסקור את התכנים שעולים לפרופיל הטוויטר של המתחרים שלכם ולנתח את המעורבות שהם מקבלים. כך אתם יכולים ללמוד אילו תכנים כדאי לכם ליצור ולהעלות לפרופיל הטוויטר שלכם.
פרופיל טוויטר עסקי מאפשר לכם להודיע הודעות שונות לקהל הלקוחות והגולשים בפלטפורמה. החנות שלכם סגורה היום? אתם משיקים מוצר או שירות חדש? הזמנתם מלאי חדש של מוצרים שעומדים להגיע בקרוב? צייצו על כך בטוויטר, והודיעו את ההודעות שלכם לקהל הרחב שעוקב אחריכם ונחשף אליכם בטוויטר. כך תקבלו יותר חשיפה בדיגיטל ותוכלו לנצל היטב את טוויטר לטובתכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
מעוניינים בקידום העסק בטוויטר או ברשתות חברתיות אחרות כמו פיסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או לינקדאין? הגעתם למקום הנכון.
אנו בסושיאל ליידי מספקים שירותי בניית אסטרטגיה וניהול תוכן בדיגיטל, פיתוח ועיצוב אתרים ודפי נחיתה וכן שירותי פרסום ממומן באינטרנט.
דברו איתנו עוד היום ואנו נתחיל לפרסם את המותג שלכם בדיגיטל, כך שהמתחרים שלכם יישארו מאחור.