טוויטר היא פלטפורמה שכמעט כל אחד שמע עליה אבל רוב האנשים בארץ לא מכירים אותה באמת.
לא פשוט להוציא נתונים סטטיסטיים מהרשת הזו, אבל ב2014 היו בסביבות 155 אלף ישראלים שגלשו בטוויטר, ב2015 המספר עלה לבערך כ-235 אלף איש (בעיקר בהמשך לבחירות שהתקיימו בשנה זו וסחפו המון פוליטיקאים ואנשי תקשורת לרשת) וב2016 יש מעל לחצי מליון ישראלים גולשים, שזה עדיין מספר נמוך יחסית למעל 4 מליון הגולשים בפלטפורמת הפייסבוק.
מהסיבה הזו בדיוק, מותגים מעדיפים להשקיע את זמנם בפייסבוק ופחות בטוויטר. זה בישראל.

רוצים להכיר את טוויטר לעומק? לחצו כאן

ברשת טוויטר ניתן לכתוב תוכן של עד כ-140 תווים, שזה מצד אחד מרגיז אנשים רבים בשל ההגבלה המרגיזה והמונעת מהם לכתוב ללא הגבלה (שלא לדבר על הרצון להדביק לינק, שעלול לקחת עוד תווים מתוך המעטים שניתן). מצד שני, זה מונע מיצירת תוכן מיותר וטקסטים ארוכים ומתישים והופך את הרשת להרבה יותר אטרקטיבית לבעלי דעה והגיגים מקוצרים.

ובכל זאת,
בארה”ב ובארצות שונות נוספות, טוויטר הינה פלטפורמה הרבה יותר פופולרית ובהמשך לכך, היא מאפשרת לעסקים לפרסם באמצעות קמפיינים ממומנים לקהל יעד מפולח ומדויק ולהגיע ליעדי חשיפה גבוהים באמצעות כלי הפרסום הממומן של הרשת.

פרסום בטוויטר – איך מתחילים?

כדי לצאת לדרך יש להכנס לממשק הפרסום דרך הדרופדאון הבא:

פרסום בטוויטר

פרסום בטוויטר

אופציות פרסום בטוויטר

אינטראקציה בטוויטר (Twitter engagement):
האפשרות לקדם אינטראקציה בטוויטר (לייקים, מועדפים, רפלי, רטוויטים וכדומה)

פרסום אינטראקציה בטוויטר

פרסום אינטראקציה בטוויטר

המרות לאתר:
פרסום שמאפשר להביא תנועה מתוך טוויטר אל אתר חיצוני/ דף נחיתה/ טופס יצירת קשר וכד’

טוויטר- קמפיינים ליצירת תנועה לאתר

טוויטר- קמפיינים ליצירת תנועה לאתר

קמפיין הורדת אפליקציות ויצירת אינטראקציה באפליקציות:

אפשרויות קמפיין ממומן בטוויטר - הורדת אפליקציה

אפשרויות קמפיין ממומן בטוויטר – הורדת אפליקציה

קמפיין צפיות בוידאו

פרסום בטוויטר המאפשר הגדלת צפיות בוידאו שעלה בטוויטר

קמפיין ממומן - חשיפה לסרטון וידאו בטוויטר

קמפיין ממומן – חשיפה לסרטון וידאו בטוויטר

הגדלת כמות עוקבים:
קמפיין Followers מאפשר ליצור פרסומת שתגדיל את כמות העוקבים בחשבון הטוויטר

קמפיין ממומן בטוויטר - להגדלת עוקבים

קמפיין ממומן בטוויטר – להגדלת עוקבים

בחלק הבא נלמד כיצד לצאת לדרך ולפרסם בטוויטר- לחיצה כאן לחלק הבא

מקווה שעזרתי 🙂

טל

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
האם העסק שלך צריך פרופיל טוויטר? – Does Your Business Need A Twitter Profile
24 במאי 2020
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש ב״היילייטס״ של אינסטגרם ביעילות Using the “Highlights” Feature in Instagram Effectively
15 באפריל 2019
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תכנית הצגת מודעות הוידאו של פייסבוק היא הדבר הבא בעולם הפרסום Facebook Showcase’ is an up and coming medium for advertising’
8 באפריל 2019
כללי, מדיה דיגיטלית
כיצד צרכנים מגיבים למותגים ברשתות החברתיות How Consumers Respond to Brands on Social Media
18 ביולי 2017