איך לגרום לצרכנים לייצר תוכן עבורכם - How To Get Consumers To Produce Content For You

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

רוצים לדעת איך לגרום לצרכנים לייצר תוכן עבורכם? הפוסט הבא הוא בשבילכם.

כשהמשתשים יוצרים תוכן עבור מותג הכוונה היא שהגולשים או הצופים רואים מודעה או פרסומת, המשכנעת אותם ליצור תוכן. לרוב מדובר בתוכן שניתן להשתמש בו באופן דיגיטלי – כמו סרטון.
אותו מותג שפירסם את הפרסומת יוכל להשתמש בתוכן זה, שנוצר על ידי המשתמשים, למטרות קידום. למשל אותו מותג יכול לפרסם תכנים אלו בפרופיל העיסקי שלו ברשתות החברתיות. 

אז איך לגרום לצרכנים לייצר תוכן עבורכם? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

קורס אינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

מה היתרונות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC)

תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) הוא אחת מהצורות היעילות והפופולריות ביותר של שיווק באמצעות תוכן. אז מה היתרונות שלו ומה כל כך טוב בסוג תוכן זה?

מתאים במיוחד כשיווק לילדים ולצעירים

דור הילדים והצעירים של ימינו אמנם מבלה לא מעט מול מסך הנייד, אבל הוא לא אוהב חוויות פסיביות, כמו צפייה בטלוויזיה. ולכן הילדים ובני הנוער מעדיפים תוכן שמאפשר להם ליצור איתו מעורבות. והם גם צורכים יותר תוכן בדיגיטל שהוא אינטראקטיבי. מכאן, יצירת תוכן על ידי המשתמשים היא אסטרטגיה מעולה עבורכם אם קהל היעד שלכם כולל ילדים, בני נוער או צעירים בכלל.

רלוונטי ביותר בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה כמעט כל העסקים נאלצו לסגור והתנועה, באופן כללי, נהייתה מוגבלת. מיליוני אנשים נהיו בעלי זמן פנוי רב ורבים מהם מבלים זמן זה בגלישה ברשתות החברתיות וברשת בכלל. זה גרם לעולם יצירת התוכן על ידי משתמשים לגדול עוד יותר ולהרקיע שחקים בביקוש ובפופולריות. במיוחד בפייסבוק. הניתוח האחרון מראה כי צפיות בסרטונים שפורסמו בפלטפורמה, שלא נוצרו על ידי מותגים, הוכפלו יותר מ- 223 מיליארד צפיות בינואר 2020 ל 495 מיליארד באוגוסט2020 (Digiday, 2020).

מאפשר יצירת קהילה סביב המותג

כאשר אתם מניעים את המשתמשים ליצור תוכן הקשור למותג שלכם אתם בעצם יוצרים קהילה סביב העסק שלכם. כך עושים עסקים גדולים רבים כמו חברות ביטוח, בנקים, מסעדות או מותגי הלבשה. זה מתחיל מפרסומת בטלוויזיה שמעודדת את הגולשים להעלות סרטון משל עצמם לרשת, וכך עושים הגולשים. זה מאפשר לכם להגדיל את קהילת ‘נאמני המותג’ שלכם, משאיר אתכם בתודעה שלהם ומחבר אותם אליכם.

מדובר בתוכן מעולה לקידום העסק

אחד היתרונות העיקריים של תוכן שנוצר על ידי משתמשים הוא העובדה שזהו תוכן מעולה לשיווק העסק שלכם. מדובר גם בתוכן שקל מאוד ליצור אותו. הרי בעצם על ידי כך שאתם משכנעים את המשתמשים ליצור את התוכן – אתם בעצם רק צריכים לקבל את התוכן, ולא ליצור אותו בעצמכם. כך אתם יכולים לחסוך לכם הוצאות רבות, למשל על ימי צילום להשגת תמונות וסרטונים להמחשת המוצרים שלכם.

 

אז הבנו מהו תוכן שנוצר על ידי משתמשים ומהם היתרונות שלנו.
הבעיה היא, שאחד האתגרים הכי גדולים העומדים בקרב מותגים ועסקים, הוא לגרום לצרכנים לייצר תוכן עבורם.
אז איך עושים זאת? המשיכו לקרוא.

קורסים דיגיטליים - קורס אינסטגרם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

איך לגרום לצרכנים לייצר תוכן עבורכם?

אז אחרי שהבנו מהו תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC), עולה השאלה – איך לגרום לצרכנים לייצר תוכן כזה עבורכם?

אתגרים

דרך מעולה לגרום לצרכנים לייצר עבורכם יותר תוכן היא ליצור אתגרים.
אתגרים ברשתות החברתיות לרוב מתחילים מפרסומת או מסרטון שבו אדם או קבוצת אנשים מציגים משהו מצחיק, מגניב או משוגע במיוחד.
מי שמעלה את סרטון האתגר לרוב מתייג את שם האתגר שלו כמו #אתגר המים. כך הוא מאתגר אנשים אחרים לבצע את האתגר המופיע בסרטון.
אתגרים אלו כמעט תמיד הופכים לויראליים במיוחד. ולכן כדאי לכם לנסות דרך זו לשם הנעת הקמפיין שלכם ליצירת תוכן ע”י המשתמשים.

ספקו לגולשים סיבה ליצור את התוכן 

אם אתם רוצים לשכנע את המשתמשים לעשות משהו, אתם חייבים לספק להם סיבה טובה מספיק.
עודדו את המשתמשים ליצור איתכם אינטראקציה. תספקו להם מוטיבציה שתגרום להם להעלות סרטונים של עצמם משתמשים במוצרים שלכם.
כדי להניע את הגולשים לפעולה, תוכלו לספק לגולשים טריגר – כמו כניסה להגרלה של מוצר מתנה. 


היעזרות במשפיענים ומובילי דעה

אם אתם מתכוונים לפנות למשתמשים דרך הרשתות החברתיות, חשוב שתהיה לכם כמות גדולה של עוקבים.
אם אין לכם הרבה עוקבים, תוכלו להיעזר בשירות שנקרא שיווק באמצעות משפיענים ומובילי דעה. במסגרת השירות, המשפיענים מפרסמים את העסק שלכם.
המשפיענים יכולים להתחיל את ה’אתגר’ שלכם או פשוט להניע את הגולשים ליצירת התוכן. מדובר גם ב’טריגר’ מעולה לשכנוע הגולשים ליצור את התוכן.

 

פרסום קמפיינים ממומנים

כדי להצליח לגרום לצרכנים לייצר עבורכם תוכן – אתם חייבים להגיע לחשיפה גבוהה.
גם במקרה זה, אם אין לכם כבר פרופיל מאוד פעיל, כנראה תיצרכו להיעזר באפשרות הפרסום הממומן.
כלומר, על ידי קידום קמפיינים ממומנים תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם. וכך תוכלו לשכנע יותר משתמשים לייצר עבורכם תוכן.

לגרום לצרכנים לייצר תוכן בשבילכם

רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו

שיווק בדיגיטל

מעוניינים בכך שנעזור לכם לגרום לצרכנים לייצר יותר תוכן עבורכם? או שאולי אתם מעוניינים בקידום ברשתות החברתיות או בדיגיטל בכלל?

אנו בסושיאל ליידי מספקים שירותי בניית אסטרטגיה וניהול תוכן, יצירה וניהול של קמפיינים ממומנים, פיתוח ועיצוב אתרים ודפי נחיתה ועוד.

דברו איתנו עוד היום, ואנו כבר נדאג לקידום איכותי, אפקטיבי ומשתלם של העסק שלכם באינטרנט.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

אם אהבת, בטח גם תרצה לקרוא על :

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
איך להפיק צילומים שיווקיים לעסק שלך? How to produce a business marketing photoshoot
27 ביוני 2021
כל המאמרים, כללי, מדיה דיגיטלית
המסע שלי למען ההסברה הישראלית במבצע שומר החומות My Journey to and for Israel
31 במאי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זה ביטקלאוט ומה צריך לדעת על הרשת החברתית החדשה? What Is BitClout
13 במאי 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית, פופולאריים
כיצד לעצב דף נחיתה שבאמת ממיר? How to Design a Converting Landing Page
6 באפריל 2021