
היתרונות של שיווק באינטרנט הם לא רק העובדה שהוא מאפשר לכם למנוע בזבוז של תקציב מיותר על צופים לא רלוונטיים (כפי שקורה בשיטות פרסום מסורתיות כמו טלוויזיה, רדיו או עיתונות), אלא שהוא גם מאפשר לכם לבצע תהליכי אוטומציה. קידום בדיגיטל הוא סוג של שיווק שמאוד נוח להתאים אותו לפעולות אוטומטיות שייתבצעו על ידי מערכות חיצוניות. כך אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן על פעולות פשוטות כמו העלאתם של פוסטים לעמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות ותתפנו לניהולם של תהליכים אחרים וחשובים יותר בעסק שלכם.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
אוטומציה בשיווק בדיגיטל בעצם מאפשרת לכם להפוך תהליכי עבודה שאתם או עובדיכם בדרך כלל מבצעים בצורה ידנים לתהליכים ממוחשבים, מבוקרים והכי חשוב – אוטומטיים. כלומר, אוטומציה בשיווק למעשה נותנת לכם אפשרות להפוך את פעולות הקידום שאתם מבצעים בעצמכם, לפעולות מדויקות ומהירות יותר שמערכת האוטומציה תבצע במקומכם בצורה היום-יומית והשוטפת.
לדוגמא, אם העסק שלכם פועל בכמה ערוצים במקביל – כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, וטיקטוק – זה גוזל לא מעט זמן וזה לא יהיה פשוט לתחזק את כל הערוצים הללו בעצמכם. בנוסף, אם אתם רוצים לשמור על קשר וליצור אינטראקציה רלוונטית עם לקוחות העבר שלכם – כמו הצעת הנחה לרכישה באתר שלכם ביום הולדתם או שליחת הודעה ללקוח עבר שלא רכש מכם בחצי השנה האחרונה – כאשר אתם עושים זאת לבד וללא היעזרות במערכת אוטומציה בשיווק, מדובר בתהליך כמעט בלתי אפשרי.
אמנם בעבר התחום היה פחות מפותח מהיום ודיי הסתכם בשליחת אימיילים אוטומטיים ללקוחות שלכם. אבל היום בהחלט ישנן כבר הרבה מערכות אוטומציה מפותחות ומתקדמות, המוצעות למשווקים ולבעלי עסקים הפועלים בתחום הקידום בדיגיטל על צורותיו השונות.
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
רוצים לקדם את העסק ברשתות החברתיות? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבונות שלכם? לחצו כאן עכשיו
ראשית, אוטומציה בשיווק מאפשרת לכם לחסוך המון המון זמן על ביצוע כל אותן פעולות בסיסיות הקשורות לקידום באינטרנט ולשמירה על קשר עם הלקוחות שלכם.
שנית, אוטומציה בשיווק מאפשרת לכם לייעל את תהליכי העבודה בעסק שלכם וכך לשלם פחות לעובדים ולפנות לכם יותר זמן לטיפול בנושאים אחרים הקשורים לעסק. כך אתם יכולים לשפר את רווחיותו של העסק שלכם באמצעות שימוש בתהליכי אוטומציה בשיווק.
שלישית, באמצעות אוטומציה בשיווק קל יותר ליצור תוכן רלוונטי ובעל ערך מוסף לגולשים ברשת העוקבים אחרי המותג שלכם. אוטומציה בשיווק מאפשרת לכם להפנות בקלות לכל לקוח עבר שלכם הצעות המתאימות עבורו ומעניינות אותו באופן אישי. מדובר בדרך מעולה כדי להפוך יותר גולשים שמכירים אתכם ללקוחות שלכם בפועל.