במאמר הקודם של סיפורים באינסטגרם הסברתי מדוע אינסטגרם השיקה “סנאפצ’אט” משל עצמה.
מה הכוונה “אינסטגרם של עצמה”?
הכוונה היא בעצם לפונקציה באפליקציה שמאפשרת  לצלם סרטוני וידאו של כמה שניות, אשר נמחקים אחרי 24 שעות ושנמצאים בראש האפליקציה (בחלק העליון באיזור ה”ניוזפיד”).
סנאפצ’ט (מה זה סנאפצ’אט? – לחיצה פה למאמר המלא) מאפשרת לקדם בה מותגים ומוצרים, אך רוב הקהל בה הוא צעיר והממשק, איך לומר בעדינות – קצת פחות נוח לניווט.
פונקצית הסיפורים של אינסטגרם,לעומת זאת, אשר נמצאת תחת כנפיה של פייסבוק, יכולה להביא גם ערך עסקי גדול בעיקר עם כמה כלים חדשים שהאפליקציה מאפשרת.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

שימוש נכון ב"סיפורי אינסטגרם" לשיווק העסק INSTAGRAM

 

כמה טיפים לשימוש נכון לקידום עסק ב”סיפורים של אינסטגרם”

קודם כל – אם אתם עסק ולא אדם פרטי – נסו להמנע מלהעלות סרטונים פרטיים.
תמיד עדיף להעלות סרטונים שמייצגים את העסק שלכם. זה יכול להיות רגעים מחיי היומיום של העובדים, השקות שאתם עושים, הדגמות של מוצרים חדשים, סרטוני הדרכה, תמונות מהעסק וכדומה.

מרווח זמן בין הסרטונים

נסו להעלות סרטוני אינסטגרם ברווחים של כמה שעות ביניהם, כי בכל העלאה של סרטון-הוא נוסף לפיד הסרטונים בראש האפליקציה ורואה אותו כל מי שעוקב אחריכם ונמצא שם באותו רגע.
העלאת סרטונים רבים אחד אחרי השני יתיש את הצופה ויגרום לו לצאת באמצע (אלא אם כן אלו הם סרטוני הדרכה רציפים או משהו שאכן ידבר אל צופי הסרטונים).
תזכרו שהסרטונים נמצאים שם 24 שעות, לכן לא ממש רלוונטי אם איחלתם “בוקר אור” או “ערב טוב” בהם.

חשיפה של קופון או מבצע והפניה לאתר

יצירת קופון באמצעות סרטונים תאפשר לקהל חשיפה אליו.
אפשר בסרטון לבקש מהקהל לעשות צילום מסך של הקופון ולהשתמש בו בחנות או אונליין. או שניתן להפנות את המשתמשים באמצעות הקופון לקישור באינסטגרם, אשר ייקח אותם לדף נחיתה שבו הם יכולים ללמוד כיצד לממש את המבצע המיוחד שלכם.
דרך נוספת לקדם היא להציג את הקישור לאתר באמצעות הסיפור, על ידי כתיבה שלו בסרטון.

הודעות פרטיות

טקטיקה נוספת היא היכולת של הצופים להשתמש בהודעה פרטית באינסטגרם כדי לדרוש את הצעות שלכם. בקשו בסרטון מהמשתמשים להשיב לסיפורי האינסטגרם שהעלתם באמצעות הודעה פרטית. לדוגמא, רשמו להם על הסרטון: “הגיבו בהודעה פרטית על ההצעה – ואנחנו נספק הנחה מיוחדת על כל רישה של המוצר המופיע בסרטון” או “רשמו לנו הודעה פרטית והכנסו להגרלה!”
שימוש בהודעה אשית מאפשרת ליצור קשר עם הלקוח ולפתח איתו קשר ראשוני שיכול להוביל למכירה או הנעה לפעולה הרצויה.
שימו לב לתת הנחה או מתנה בעלת ערך, כדי שלא יעשו לסרטונים שלכם “HIDE”.

שימוש נכון ב"סיפורי אינסטגרם" לשיווק העסק INSTAGRAM

להיות אמיתיים, אותנטיים ויצירתיים

ככל שהסיפורים אמיתיים יותר, עם ייחודיות ויצירתיות, יש יותר סיכוי שיעקבו אחריכם ויזכרו לטובה את המותג שלכם.
אייקונים מאפשרים יצירתיות, הם מאפשרים ליצור סיפורים בתוך התמונות והסרטונים שאנחנו מעלים ומגוונים ומייחדים את המשתמש בהם.
ככל שתהיו מקוריים ויצירתיים יותר – כך סיכוי גדול יותר שהמותג שלכם יזכר בהמשך, גם אחרי שעברו 24 שעות והסרטון/ התמונה נעלמו.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר חשיפה? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

בהצלחה!

טל

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מחקר האשטג באינסטגרם: טיפים למתקדמים – Hashtag Research On Instagram: Advanced Tips
17 בינואר 2021