טיקטוק
טיקטוק

אסטרטגיות להגדלת חשיפה ברשת טיקטוק

טיקטוק היא הרשת החברתית הצומחת ביותר כיום; היא האור שמלפני המחנה, אחריו כולנו הולכים, גם אם אנחנו לא אוהבים זאת. משום כך, אנחנו כיוצרי תוכן חייבים לעצמנו להיות ברשת טיקטוק. איך משיגים יותר חשיפה ועוקבים במדיה הזאת? המשיכו לקרוא.

טיפים חיוניים להגדלת החשיפה בטיקטוק 

1: מצאו את הנישה שלכם

התמקדו בנישה ובסוג התוכן שמתאים לכם. הצעד הראשון במסע שלכם להפוך למשפיענים מצליחים, הוא להבין את קהל היעד שלכם. עליכם ליצור תוכן המהדהד עם האנשים שסביר להניח שיתעניינו במה שיש לך לומר. אתם יכולים לעשות זאת על ידי התמקדות באחד משלושה תחומי ליבה: יופי, אוכל או קומדיה. אז בהתאם למה שאתה רוצים לקדם, עליכם לבחור טיפים והדרכות איפור, סרטוני בישול או מערכונים ובדיחות קומדיה. רעיונות התוכן לא חייבים להיות מוגבלים על ידי שלוש הקטגוריות האלה, ואתם יכול גם ליצור סרטונים על הוויה. אבל בכל מקרה, כל הסרטונים צריכים ליסוב סביב נישה מסוימת, אותה הגדרתם מראש. 

  1. מצאו את הסגנון שלכם

מצאו סגנון שונה מהמתחרים שלכם. למרות שזה בסדר "לערבב" מדי פעם את התוכן שלכם בטיקטוק ולפרסם סרטונים מז'אנרים שונים, חשוב שלא להעתיק את הסגנון שיש לאחרים. לדוגמה, אם אתה מתחיל והתחרות שלך מורכבת מאנשי מקצוע מנוסים, לא היית רוצה להתחרות בהם על ידי פרסום התוכן שלהם. במקום זאת, אתה יכול לפרסם סרטונים על נושא אחר שאולי אינו רווי בתעשייה ולבנות משהו ייחודי ואישי עבור הקהל שלך. זה יכול להיות כל דבר, מאופנה ועד פרויקטי עשה זאת בעצמך, שיש להם וריאציות רבות ושונות לגבי האופן שבו ניתן לבצע אותם. 

  1. איכות הצילום והעריכה בטיקטוק

המפתח הוא ליצור משהו נגיש ועדיין להיות בלתי נשכח, כך שקל יותר לזכור על מה אתם מדברים ואיך זה ייראה בפועל. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות צילום באיכות גבוהה, וסרטונים שיכולים להציג את העבודה שלכם. לדוגמה, אם אתה מנסה ליצור ספר אומנות שלך, תרצו לצלם הרבה תמונות, ולוודא שהן באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. אם אין לכם הרבה ציוד או שאין לכם ניסיון, עדיף לקחת מישהו מיומן שיעשה זאת עבורכם. 

  1. קבלו פידבק

שתפו את העבודה שלכם עם אנשים בעלי דעות דומות. ניתן לעשות זאת באמצעות בקשה מהעוקבים שלכם בטיקטוק לפידבק, אבל אפשר גם פשוט ליזום שליחה של החומרים לחברים או מכרים. שיתוף העבודה שלכם עם אנשים שמתלהבים מהתחום שלכם, יעזור לכם גם לקבל משוב, וגם ליצור קשרים עם אנשים אחרים בעלי דעות דומות בטיקטוק שאולי ירצו לשתף פעולה. 

  1. האשטגים

על ידי שימוש בהאשטאגים, תוכלו ליצור תוכן קליט שימשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלכם בטיקטוק. אתם יכולים גם להישאר מעודכנים במגמות האשטאג ויראליות ולהשתמש בהן בפוסטים שלך כדי להגביר את המעורבות והנראות. עם האסטרטגיה הנכונה, אתם יכולים ליצור תוכן מרתק שיגיע ליותר אנשים ויעזור לכם להגדיל את הנוכחות שלך באינטרנט.

מאמרים נוספים