כיצד יילחמו הפיצ’רים החדשים של אינסטגרם בבריונות ברשת?

אינסטגרם הכריזה על שני פיצ’רים חדשים אשר תפקידם להילחם בבריונות ברשת, שגם אינסטגרם נגועה בה כמו כל רשת חברתית אחרת.
בשני המקרים, נראה כי היא תחפש דרכים להגביל התנהגות רעה ללא חסימת פוסטים או חסימת משתמשים.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

1. הפיצ’ר הראשון

אינסטגרם כעת מרחיבה את האכיפה באמצעות בינה מלאכותית ולימוד מכונה על מנת לזהות תמונות פוגעניות של משתמשים. ברגע שהמערכת מזהה תמונה החשודה כפוגענית, היא תעביר אותה למחלקה המיועדת לבדיקה של התמונה, שם יוחלט אם התוכן שהועלה הינו בעייתי ומזיק.
מבין שני הפיצ’רים החדשים האלה, הראשון מבוסס על בינה מלאכותית וכבר מוטבע בקרב המשתמשים. זהו מנגנון אוטומטי המזהיר את הגולש לפני פרסום תגובה שעשויה להיחשב כפוגענית “האם אתה בטוח שברצונך לפרסם תגובה זו?”
הפיצ’ר החדש מזהה את הגרסה הפוגענית לפני הפרסום בפלטפורמה ונותן את האפשרות ללחוץ “ביטול” על מנת להסיר את התגובה עוד לפני שהיא מוצגת.
מנכ”ל אינסטגרם החדש, אדם מורי, פרסם את הפוסט הראשון שלו בבלוג החברה: “אין מקום לביריונות ברשת באפליקציית אינסטגרם… בתור המנהל החדש של אינסטגרם, אני גאה בדרכנו ובניסיוננו להפוך את אינסטגרם למקום בטוח ונעים לכל המשתמשים שלנו”.
התכונה החדשה הזו תיחשף למשתמשים כבר בשבועות הקרובים.

 

המלחמה בבריונות ברשת

המלחמה בבריונות ברשת

2. הפיצ’ר השני

הפיצ’ר השני שצפוי לצאת בקרוב באפליקציה הינו מצב “הגבלה”.
כל מי שיבחר להגדיר משתמש אחר תחת הגבלה יוכל למעשה “להסתיר” תכנים ממנו בפלטפורמה. הוא יראה רק את התגובות ויהיה עליו לאשר אותן תחילה לפני פרסומן. כמובן, כל מידע נוסף על המשתמש – כמו האם מחובר והאם קרא את ההודעות – לא יהיה זמין למשתמש המוגבל.

 

המלחמה בבריונות ברשת

המלחמה בבריונות ברשת

לסיכום,

אינסטגרם לא המציאה את הבריונות. זו תופעה הקיימת בכל רחבי האינטרנט. מומחים טוענים שכחברה, אנחנו לא מצליחים ללמד ילדים איך האינטרנט עובד לפני שאנו נותנים להם לגלוש בו, בזמן שהם רק מתחילים להבין מה זה אומר אלימות מילולית.

הם גם טוענים כי המאבק נגד הביריונות לא יכול להיות מנוהל על ידי החברות לבדן: זה צריך לבוא מן ההורים, בתי הספר והילדים עצמם.

רוצים לקדם את העסק באינסטגרם? יותר עוקבים? יותר פעילות בחשבון שלכם? לחצו כאן עכשיו

 

אם אהבת, בטח גם תאהב את...
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
מה זו הרשת החברתית קלאבהאוס ולמה כולם מדברים עליה? What Is the Clubhouse Social Network
19 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
למה כדאי גם לכם להתחיל ליצור אירועי לייב באינסטגרם ואיך לעשות את זה? Why you should Start Doing Instagram Live Events and How
3 בפברואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
איך להשתמש בלינקדאין לבניית קשרים מקצועיים ב-2021 How to Use LinkedIn for maximum exposure and building professional relationships
31 בינואר 2021
כל המאמרים, מדיה דיגיטלית
תזמון פוסטים באינסטגרם – מדריך מעודכן לשנת 2021 – How To Schedule Instagram Posts In 2021
29 בינואר 2021